news-background
news-background

بازگشت جانی دپ به جایگاه شهود در آخرین روزهای دادگاه: «هرگز با امبر هرد بدرفتاری نکردم»

«جانی دپ» چهارشنبه این هفته در دادگاه ویرجینیا به جایگاه شهود بازگشت تا به چند پرسش پاسخ دهد. دپ در این دادگاه همسر سابقش «امبر هرد» را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرده و ادعای خشونت خانگی او را تکذیب می‌کند. هرد در مقابل شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ، یک شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری ثبت کرده و می‌گوید «آدام والدمن» وکیل سابق دپ او را در مصاحبه با «دیلی میل» به دروغگویی متهم کرده است.

دپ ادعا می‌کند از اظهار نظر والدمن بی‌اطلاع بوده تا اینکه هرد شکایت متقابلش را ثبت می‌کند. نمایندگان دپ می‌گویند والدمن از جانب بازیگر آن مصاحبه را انجام نداده است. دپ می‌گوید: «به نظر من جملاتی نامفهوم و تصادفی می‌رسیدند. نمی‌دانستم از کجا آمده بودند، و به کجا رسیدند.»

دپ در ادامه ادعای خشونت جسمانی علیه هرد را تکذیب می‌کند و به هیأت داوران می‌گوید چنین ادعایی «به‌شکل غیرقابل‌تصوری ظالمانه، بی‌رحمانه و همگی نادرست» بوده است. او اضافه می‌کند: «هیچ انسانی کامل نیست، قطعاً نیست، هیچ‌یک از ما نیستیم. اما در زندگی‌ام هرگز مرتکب آزار جنسی و بدرفتاری جسمانی نشده‌ام... به مدت شش سال با همه این ماجراهای عجیب و باورنکردنی در مورد اینکه من مرتکب چنین چیزهایی شده‌ام زندگی کرده‌ام و منتظر مانده‌ام تا حقیقت پدیدار شود.»

دپ می‌گوید: «بنابراین می‌دانم که این دادگاه برای هیچ‌یک از ما راحت نیست. اما صرف نظر از هرآنچه که اتفاق بیفتد، من به اینجا آمدم و حقیقت را گفتم و به باری که ناخواسته به مدت شش سال به دوش کشیدم معترض شدم.»

دپ چند بار در حین شهادتش کنایه‌های تلخی به زبان آورد و در پاسخ به این پرسش که قرار منع موقت هرد علیه او در ۲۷ مه سال ۲۰۱۶ چه تأثیری روی او داشته می‌گوید: «همه‌چیز را تغییر داد.» وقتی نمایندگان هرد معترض می‌شوند دپ با لحنی کنایه‌آمیز ادامه می‌دهد: «پس همه‌چیز را تغییر نداده؟» قاضی «پنی ازکاریت» سپس از دپ می‌خواهد پس از اعتراض نمایندگان هرد به اظهاراتش ادامه ندهد.

دپ در ادامه سعی کرد ادعای مدیر مالی سابقش «جاش مندل» که گفته بود بازیگر ثروتش را به باد می‌دهد را رد کند. او می‌گوید مندل «مرد بسیار تلخ‌کامی بود که بخش زیادی از پول‌هایی که من سال‌ها برایش سخت کار کرده بودم را در اختیار داشت.» شکایت دپ از مندل حل و فصل شده است.

دپ به اخراج از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) و چند پیام زننده و صریح متنی واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: «ناگهان، بی‌ارزش شدم. چارلز منسون شدم، بدترین موجود روی زمین. تمام نمی‌شد، آتش بی‌وقفه گشوده شده بود.» او در پاسخ به این پرسش که آیا با هرد بدرفتاری کرده است یا نه می‌گوید: «هرگز.»

پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان»، دپ به سرعت از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» اخراج شد، اما هرد که به «آکوامن ۲» پیوسته بود با واسطه‌گری «جیسون موموآ» در فیلم ماند و نقش او کوتاه‌تر شد.

دپ اعتراف می‌کند که در سال ۲۰۱۶ با الفاظ رکیک برای «کریستین کارینو» ایجنت سابقش نوشته است که از خروج هرد از زندگی‌اش خوشحال است و «فقط امیدوارم که کارما او را بزند و نفسش را بگیرد.» با این حال دپ ادعا کرد که ارسال پیام‌های زننده دیگر ممکن است کار یک نفر دیگر باشد که از گوشی موبایل او استفاده کرده اما مدرکی در این زمینه ارائه نمی‌کند.

در مقاطعی از جلسه چهارشنبه، «بن راتنبورن» از پاسخ‌های غیرمرتبط دپ به ستوه آمد. دپ به دادگاه می‌گوید:‌ «وقتی به چنین اعمال وحشتناکی متهم شده‌اید، وقتی در مورد شما در دنیا چیزهای بسیار زشتی وجود داشته باشد، بسیار خشمگین و ناراحت می‌شوید. از خود می‌پرسید چرا این فرد با من چنین کاری می‌کند.»

قاضی تاریخ ارائه آخرین اظهارات طرفین را جمعه ۲۷ مه تعیین کرده است.

   

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینیا به اتهام نشر اکاذیب:

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید