news-background
news-background

مشاور سابق جانی دپ و امبر هرد: «جدایی دپ بدترین کابوس هرد بود»؛ شهادت منشی سابق هرد: هیچ‌وقت از دپ بدرفتاری ندیدم

مشاور «جانی دپ» و «امبر هرد» می‌گوید هر دو طرف با یکدیگر بدرفتاری کرده‌اند.

«لورل اندرسون» تراپیست سابق «جانی دپ» و «امبر هرد» پنجشنبه این هفته در دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از هرد شهادت داد و گفت هر دو طرف با یکدیگر بدرفتاری کرده‌اند.

اندرسون می‌گوید هرد و دپ هر دو در دوران کودکی قربانی خشونت خانگی بوده‌اند. دپ که در زمان ازدواج با هرد حدود پنجاه سال داشت، بنابر ادعای اندرسون «تقریباً ۲۰ تا ۳۰ سال» خودش را «به‌خوبی کنترل» کرده اما پس از ازدواج شرایط دیگری به وجود آمده است: «به نظر من او چند دهه [خودش را] به‌خوبی کنترل کرده، اما بعد خانم هرد محرک او بوده، و آن‌ها در رابطه‌ای که من آن را بدرفتاری دوطرفه می‌بینم درگیر شده‌اند.»

دپ به اتهام نشر اکاذیب از همسر سابقش «امبر هرد» شکایتی ثبت کرده و خواستار پرداخت غرامتی ۵۰ میلیون دلاری شده است. نمایندگان دپ مدعی‌اند که بازیگر «آکوامن» (Aquaman) با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» در سال ۲۰۱۸ باعث اخراج دپ از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of Caribbean) شده است. هرد بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خود را قربانی خشونت خانگی نامیده بود.

هرد از سوی دیگر یک شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری ثبت کرده و ادعا می‌کند که دپ دست کم ۱۰ مرتبه به او آزار جسمی رسانده و مصرف الکل و مواد مخدر باعث بروز رفتارهای خشونت‌آمیزی از طرف دپ شده است.

اندرسون می‌گوید هرد در جلسات تراپی سلطه‌جویی می‌کرده و حرف دپ را دائماً قطع می‌کرده است: «[دپ] نمی‌توانست با مکالمه به شکل تند و سریع را ادامه دهد. و به همین دلیل واقعاً ناراحت شده بود.»

هرد سرانجام متوجه می‌شود که برای پیشرفت بحث باید شکل گفت‌وگوی خود را تغییر دهد و بعد رابطه آن‌ها بنا بر گفته اندرسون به نظر ثبات بیشتری پیدا می‌کند، اما دیری نمی‌گذرد که تنش دوباره از سر گرفته می‌شود. اندرسون دسامبر ۲۰۱۵ در یادداشت‌هایش نوشته است که جلساتی انفرادی با هرد برگزار می‌کند و آثار کبودی را در این جلسات روی صورت او مشاهده می‌کند.

اندرسون می‌گوید شخصاً شاهد اعمال خشونت دپ یا هرد نبوده، اما شهادت می‌دهد که دپ رفتار خشونت‌آمیزی با هرد داشته است. او از سوی دیگر معتقد است که هرد هم علیه دپ دست به رفتارهای خشونت‌آمیز زده و شهادت می‌دهد که خود هرد آن‌ها را به او گزارش داده است.

این مشاور می‌گوید معتقد است که اغلب «امبر هرد» آغازگر تنش‌ها و درگیری‌های جسمانی بوده است: «می‌دانم که [هرد] بیش از یک مرتبه [درگیری] را شروع کرده، تا [دپ] را از دست ندهد. برای اینکه ترک و جدایی [دپ] بدترین کابوس [هرد] بود. فکر می‌کنم چند باری هم [دپ] این درگیری‌ها را آغاز کرده...»

اندرسون ادامه می‌دهد: «اگر [دپ] می‌خواست او را ترک کند تا از تنش بکاهد، [هرد] به او حمله می‌کرد. به جای اینکه اجازه دهد [دپ] برود، تنش را بیشتر می‌کرد.

اندرسون می‌گوید در یکی از جلسات انفرادی، هرد روایت می‌کند که یک بار دپ را در حالی که مست بوده به سختی زده است: «[هرد] به او سیلی می‌زند چرا که [دپ] حرف‌های بی‌ربط می‌زند و می‌گوید با زن دیگری رابطه دارد. [هرد] این درگیری را آغاز می‌کند، زیرا به باور من، احساس می‌کند که تحقیر یا تهدید شده است.»

در ساعات دیگری از دادگاه پنجشنبه این هفته، «کیت جیمز» منشی سابق هرد شهادت می‌دهد که این هیچ‌گاه مشاهده نکرده است که دپ با هرد بدرفتاری کند.

وکلای دپ در این جلسه ویدیویی را به اعضای هیأت ژوری نشان می‌دهند که جیمز آن را ضبط کرده است. جیمز از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ منشی شخصی هرد بوده است.

جیمز می‌گوید در آن مدت، هرگز ندیده است که دپ و هرد مشاجره کنند و یا وارد درگیری فیزیکی شوند، و نه اثری از خشونت خانگی در ظاهر هرد مشاهده کرده است، اما می‌گوید هرد در ماه مه سال ۲۰۱۴ پس از بازگشت به لس‌آنجلس با هواپیمایی شخصی به همراه دپ در حالتی پریشان با او تماس می‌گیرد. هرد ادعا می‌کند که در آن پرواز دپ به سمتش اشیایی پرتاب کرده به این علت که از فیلبرداری یک صحنه رمانتیک با «جیمز فرانکو» ناراحت بوده است.

جیمز ادامه می‌دهد که هرد در آن روز رفتارهای عجیبی نشان می‌داده و به جای اینکه به خانه‌اش در وست هالیوود برود، اقامت در هتل شاتو مارمون را برمی‌گزیند و آن روز را در کنار دوستانش کنار استخر می‌گذراند.

این منشی که تا آن زمان ۱۰ سال سابقه داشته، هرد را یک رئیس بد توصیف می‌کند و می‌گوید در ابتدا با ۲۵ دلار در ساعت این شغل را پذیرفته چرا که ساعات کاری‌اش انعطاف‌پذیر بوده، اما پس از شش ماه، به صورت تمام-وقت برای هرد کار می‌کرده است.

جیمز به یاد می‌آورد که پس از رد کردن پیشنهاد ۵۰ هزار دلاری که نسبت دستمزد معمولش بسیار کمتر بود، هرد به‌شدت خشمگین می‌شود: «از روی صندلی‌اش جهید و صورتش را به چند سانتی‌متری صورتم نزدیک کرد، به صورتم آب دهان می‌پاشید، و می‌گفت چطور جرأت می‌کنم این دستمزد را کنم.»

جیمز می‌گوید هرد را چندین مرتبه غضب‌آلود دیده و روایت می‌کند که یک روز هرد به خاطر نبردن چند مجله به گاراژ و رها کردنش در خانه به او تشر زده است. علاوه بر این، جیمز می‌گوید هرد اغلب پشت گوشی موبایل سر او فریاد می‌زده و در اولین ساعات صبح پیام‌های توهین‌آمیز و پرشماری ارسال می‌کرده است: «بین ساعت ۲ تا ۴ صبح، رگبار پیام‌ها شروع می‌شد، همگی متناقض و غیرمنطقی بودند.» جیمز اضافه می‌کند که هرد «اغلب مست به نظر می‌رسید.»

جیمز اما جز به نیکی از «جانی دپ» یاد نمی‌کند و او را «یک جنتلمن جنوبی» می‌خواند. او یک ماه پیش از آغاز رابطه هرد و دپ استخدام شده و می‌گوید همیشه او را مردی «آرام و بسیار ساکت» یافته و هیچ‌وقت مشاهده نکرده است که با کسی بدرفتاری کند. جیمز می‌گوید دپ به پسرش نواختن گیتار آموزش داده و گاهی برای او هدیه می‌آورده است.

 

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینا به اتهام نشر اکاذیب:

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۵۱

عجب زالویی بوده فقط دنبال مکیدن بوده

نمایش اسپویل