news-background
news-background

سیل اشک و آه امبر هرد با مرور آزار جنسی جانی دپ؛ ویدیوی لحظه‌ای که هرد از نزدیک شدن جانی دپ در دادگاه وحشت کرد

«امبر هرد» پنجشنبه (۵ مه) در دادگاه ویرجینا اشک‌ریزان و هق‌هق‌کنان بعضی از خونین‌ترین درگیری‌های فیزیکی خود با همسر سابقش «جانی دپ» را شرح داد. هرد جلسه پنجشنبه که دقایقی پیش به پایان رسید، جزئیات بیشتری از بدرفتاری‌های دپ را به یاد آورد و برای اعضای هیأت ژوری توضیح داد که چگونه رابطه رؤیایی او با ستاره «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of Caribbean) خیلی زود به واسطه مصرف الکل و مواد به کابوسی هولناک بدل شده است.

در دقایق ابتدایی این جلسه، نمایندگان هرد یک کلیپ صوتی را پخش می‌کنند که صدای ناله هرد در آن شنیده می‌شود. هرد می‌گوید در آن زمان خودش را از ترس دپ درون حمام حبس کرده است.

دپ با ثبت یک شکایت ۵۰ میلیون دلاری هرد را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرده است. هرد بی‌آنکه نامی از دپ ببرد در مقاله‌ای خود را قربانی خشونت خانگی نامیده و سبب قطع همکاری دیزنی و دپ در «دزدان دریایی کارائیب» شده بود.

هرد به یاد می‌آورد که در ماه مه سال ۲۰۱۴، دپ از اینکه قرار شده بود همسرش با «جیمز فرانکو» در صحنه عاشقانه یک فیلم بازی کند ناراحت بوده و در هواپیما به سمت هرد تکه‌های یخ و ظروفی را پرتاب کرده است: «می‌گفت چقدر مایه شرمندگی‌ام.» هرد می‌گوید سعی کرده از درگیری اجتناب کند اما «جانی هر بار به من نزدیک می‌شد. از پنجره بیرون را نگاه می‌کردم و او به صورتم سیلی می‌زد... از اینکه جلوی دیگران این کار را می‌کرد شرمنده می‌شدم.»

هرد می‌گوید سپس تصمیم گرفته به قسمت جلویی هواپیما برود اما «کفشی را پشتم احساس کردم. من را زده بود... با خود فکر کردم: «نمی‌دانم چه کنم.» هیچ‌کس چیزی نمی‌گفت. هیچ‌کس هیچ کاری نمی‌کرد.»

هرد به یاد می‌آورد که اوایل همان ماه وقتی به «مت گالا» رفته بودند، دپ تصور کرده که او نگاهی شهوانی به یک زن انداخته است. از این رو، دپ بنابر ادعای هرد، او را هل داده و نواحی اطراف استخوان ترقوه‌اش را گرفته: «یک بطری به سمت من پرتاب کرد. به من اصابت نکرد اما لوستر را شکست. هرد می‌گوید این درگیری در اتاق نشیمن ادامه پیدا می‌کند: «فکر کردم که بینی‌ام شکسته.»

دپ در حین اظهارات هرد اغلب سرش را پایین انداخته و در حال نوشتن بود. هرد در ادامه توضیح داد که آگست سال ۲۰۱۳ وقتی دپ از او خواستگاری کرده «آینده و امید» خودش را در چشمان دپ دیده است: «فکر کردم اگر ازدواج کنیم، واقعی خواهد بود، هرج‌ومرجی وجود نخواهد داشت و اوضاع تغییر می‌کند.»

هرد می‌گوید در ماه مارس آن سال وقتی گروهی از دوستان و خویشانش به جشن نامزدی آن‌ها دعوت شده بودند، دپ تقریباً در تمام طول مراسم در طبقه بالا به سر می‌برده و به پدر او مواد داده است: «پدرم در آن زمان به همان چیزی اعتیاد داشت که جانی معتاد بود. سعی کردم جانی را به طبقه پایین بیاورم اما او از من عصبانی شد و گفت خفه شوم.»

هرد در ادامه با صدایی لرزان شرایط دپ در حین ترک اعتیاد به اکسی‌کانتین در باهاما را شرح می‌دهد: «چیزی به او می‌گفتم، خشمگین می‌شد و به صورت من سیلی می‌زد.»

دپ در مقاطعی از اظهارات هرد، به سمت وکیلش «بن چو» خم می‌شد تا چیزی به نجوا بگوید و روایت هرد را تمسخر کند. هرد مشخصاً مقرراتی را توضیح می‌دهد که دپ برای او پیش از حضور در «مایک جادویی ۲» (Magic Mike XXL) تعیین کرده بود. او علاوه بر این ادعا می‌کند که دپ تهمت رابطه مخفیانه با «ادی ردمین» را به او زده است.

هرد در مورد ترک اعتیاد دپ می‌گوید: «او همیشه به من می‌گفت زندگی‌اش را نجات داده‌ام، بدون من اعتیادش را ترک نمی‌کرد.» در میان اعتراضات نمایندگان دپ، «الین بردهافت» وکیل هرد یکی از پیام‌های دپ را نشان می‌دهند که همسر را «فرشته» خوانده است. دپ در پیام دیگری در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۸ خودش را یک «هیولا» توصیف می‌کند و می‌گوید: «من یک وحشی لعنتی‌ام.» هرد توضیح می‌دهد: «گاهی فکر می‌کنم که درک نمی‌کرد چقدر می‌توانست به من آسیب جسمی برساند... داد و بیداد می‌کرد... وحشتناک بود. هر کاری کردم باعث نشد که از زدن من دست بردارد.»

هرد در ادامه ادعا می‌کند که مارس سال ۲۰۱۵ در استرالیا دپ او را با یک بطری شکسته تهدید کرده است: «به من گفت صورت را می‌برد.» او به یاد می‌آورد که دپ لباس شب او را پاره کرده، دست کم یک لیوان به سمتش پرتاب کرده، و را برهنه روی زمین پوشیده از شیشه‌های شکسته رها کرده است. هرد اضافه می‌کند که دپ دائماً فریاد می‌زد: «از من لعنتی منتفر است و من زندگی‌اش را نابود کرده ام» در حالی که با مشت به دیوار کنار او می‌کوبیده است.

هرد هق‌هق‌کنان شرح می‌دهد که دپ یک بطری را «بارها و بارها» به واژن او فرو کرده و چند بار گفته است: «تو را می‌کشم.» او در مقابل قاضی «پنی ازکریت»، ژوری، دپ و وکلا می‌گوید: «هیچ‌وقت در زندگی‌ام تا این حد نترسیده بودم. سعی کرده به او بگویم که واقعاً دارد به من آسیب می‌رساند، فکر می‌کنم متوجه نبود چه می‌کند. نمی‌توانستم نفس بکشم.» هرد اضافه می‌کند که وقتی به چشمان دپ نگاه کرده جز سیاهی ندیده است: «او دیگر آنجا نبود، جانی نبود.»

هرد می‌گوید در آن روز متوجه انگشت بریده شده است. این در حالی است که دپ در این دادگاه شهادت داده بود که هرد با پرتاب یک بطری باعث بریده شدن انگشتش شده است. هرد می‌گوید همسر سابقش در مقابل نگهبانان محل اقامتشان ادرار کرده تا «پیام بیشتری» به او بدهد و سپس هرآنچه توانسته را برداشته و استرالیا را ترک کرده است. دپ در مقطعی فریاد می‌زند: «می‌خواهی بروی، دختر کوچولو!» دادگاه در ادامه جزئیاتی از درگیری خشونت‌آمیز دیگری در توکیو می‌شنود که ژانویه سال ۲۰۱۵ و در مراسم افتتاحیه فیلم «موردکای» (Mortdecai) روی می‌دهد.

 

هرد دومین روز شهادتش را با یادآوری درگیری دیگری با دپ در سال ۲۰۱۵ و در آپارتمان دپ در لس‌آنجلس به پایان رساند. او به دادگاه می‌گوید اواسط آن سال سعی کرده مانع از این شود که دپ خواهرش را از یک پلکان به پایین پرتاب کند: «او را زدم، درست به صورتش. بدون تردید سعی کرده بودم که از خودم دفاع کنم... اما هیچ‌وقت دست رویش بلند نکرده بودم. جانی مبهوت به نظر می‌رسید و به من خندید... و حراست او را دور کرد.»

هرد جزئیاتی از کشمکشی که ۱۵ دسامبر ۲۰۱۵ رخ داده است را شرح می‌دهد و می‌گوید دپ با سر به او ضربه زده است: «به من مشت می‌زد، مکرراً به من مشت می‌زد، حتی دردش را به یاد نمی‌آورم، فقط صدای جانی در یادم مانده... [که می‌گفت] از توی لعنتی متنفرم، بارها و بارها. پشت سر من را [به زمین] می‌کوبید و می‌گفت من را می‌کشد، مثل حیوانی بود که زجر می‌کشید.»

در تصاویری که نمایندگان هرد نشان می‌دهند، آثار کبودی روی صورت هرد به سختی قابل مشاهده است. هرد در ادامه توضیح می‌دهد که چرا پس از این درگیری اواخر سال ۲۰۱۵ به همراه خانواده دپ به باهاما رفته تا تعطیلات کریسمس را بگذراند: «قلبم شکسته بود... فکر می‌کردم برایش اتفاقی می‌افتد، مثلاً بمیرد یا خودش را به کشتن دهد. می‌خواستم با آن جانی خوبی که من را دوست داشت بمانم، بنابراین تصمیم گرفتم باور کنم دوباره اتفاق نخواهد افتاد.»

اما دیری نمی‌گذرد که دپ تهدیدش می‌کند اگر یک بار دیگر او را جلوی فرزندانش شرمنده کند او را می‌کشد. هرد پس از مکثی طولانی اضافه می‌کند:‌ «انگشتش را به درون واژن من فرو کرد در حالی که لباس شنا پوشیده بودم... می‌گفت: «فکر کردی خیلی سرسختی؟»» خشونت بیشتری در پی می‌آید و روز بعد دپ را بی‌هوش کنار ساحل پیدا می‌کنند.

جلسه بعدی دادگاه دوشنبه ۱۶ مه برگزار خواهد شد.

   

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینا به اتهام نشر اکاذیب:

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۹

چقدر این زن ریاکار و کثیفه! خودش یادش نیست چی کارا کرده حالا با مظلوم نمایی و آبغوره گرفتن داره جبران میکنه.

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۴

این ادا اطوارها و گریه ها و دروغ ها دقیقا همون علایمی هست که دکتر شانن کری تو جلسات قبل در مورد مبتلایان به اختلال شخصیت مرزی و BPD ذکر کرده بود . ذره ای مو نمیزنه

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶

والا اینجور که این تو کلیپ از دپ ترسید انگار دپ بوده سیگارو با صورت هرد خاموش کرده یا تو تخت گندزده یا این جانی دپ بوده هرد رو مرتیکه پیر چاقال صدا کرده یا سر انگشت هرد بوده که قطع شده ? بابا این ملتو احمق فرض کرده؟!

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۵۰

water style: tear no jutsu

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۶

wasted ult -1 point XD

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۴۰

این وحشت و ترس ریشه در اتفاقاتی ناخوشایند دارد و یحتمل دلیلی برای آن وجود دارد.

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۲۷

تمام شهادت امبر هرد در دادگاه این بوده که جانی دپ در طول دو سال ازدواج یا کوکائین مصرف می کرده بهش سیلی می زده یا الکل مصرف می کرده انگشت تو وا*نش فرو می کرده (وحشت حضار!!!) امبر سرسخت و عاشق ما هم همه رو تحمل کرده تا به وقتش توی دادگاه حیثیت جانی دپ رو برباد بده (عجبا) پ.ن. لطفا سانسور نفرمایید عین این جملات و بدتر در مطالب خودتون آورده شده

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۱۸

ترس و وحشت از اینکه جانی دپ حتی توی دادگاه هم ممکنه بهش سیلی بزنه و نگهبان مسلح باید جلوشو بگیره؟ خنده دار نیست؟

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶

نه داداش این وحشت، ریشه در بی ناموسی و فیلم سینمایی بودن هرد داره ، جز دو رویی هیچی نمیشه تو این زن دید

نمایش اسپویل
بیشتر