news-background
news-background

شهادت روانشناس امبر هرد: بدرفتاری جانی دپ باعث اختلال PTSD در هرد شده است؛ اعتراف هرد به مصرف قرص روان‌گردان پس از جدایی از دپ

 

یک روان‌شناس جنایی که «امبر هرد» را به مدت ۲۹ ساعت معاینه کرده، سه‌شنبه این هفته (۳ مه) در دادگاه ویرجینال گفت این بازیگر با بدرفتاری «جانی دپ» به «اختلال استرس پسا-روان‌زخم» (PTSD) دچار شده است.

«دان هیوز» سوابق مرتبط با سلامت روان هرد را بررسی کرده و در خلال سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ چندین جلسه با این بازیگر از طریق پلتفرم «زوم» و به شکل حضوری ملاقات کرده است. او در نهایت به این نتیجه رسیده است که رفتار دپ باعث به وجود آمدن «پی‌تی‌اس‌دی» شده است.

هیوز شهادت می‌دهد: «تشخیص دادم که هرد به اختلال استرس پسا-روان‌زخم دچار است. علتش خشونت همسرش آقای دپ بود.» این روان‌شناس به دنبال شکایت دپ در اوایل سال ۲۰۱۹ به اتهام نشر اکاذیب هرد را معاینه کرده بود. هرد دسامبر سال ۲۰۱۸ با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» خود را قربانی خشونت خانگی خواند و باعث قطع همکاری دپ و دیزنی در «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of Caribbean) شد.

دپ در شکایت ۵۰ میلیون دلاری‌اش مدعی است که هرد فرد مرتکب‌شونده خشونت است. در دادگاه رسیدگی به این اتهام که آوریل گذشته آغاز شد، دپ شهادت داد که هرد با پرتاب یک بطری مشروب انگشتش را بریده است.

هیوز شهادت می‌دهد که نه او و نه تراپیست‌های قبلی اختلال شخصیتی را در هرد تشخیص نداده‌اند و آسیب دیدن او از «خشونت همسرش» مشهود بوده است. این روان‌شناس می‌گوید هرد در دوران کودکی هم از پدرش آزار جسمی دیده و این تجارب با نحوه مقابله‌اش با رفتار دپ در ارتباط است.

هیوز می‌گوید: «[هرد] آموخته است که می‌تواند کسی که به او آزار می‌رساند را دوست بدارد، و درک کند افرادی که به او آزار می‌رسانند نیز می‌توانند دوستش بدارند. او واقعاً معتقد بوده است که می‌توانسته آقای دپ را اصلاح کند و مشکل بدرفتاری ذاتی او را از بین ببرد، اما موفق نشده.»

هیوز اضافه می‌کند که دپ در مقاطعی به هرد سیلی زده، او را هل داده، به سمت دیوار پرتاب کرده، به او ضربه زده و پس از آنکه فریاد زده «می‌کشمت»، با یک بطری مشروب به او آزار جنسی رسانده است. علاوه بر این، هرد به این روان‌شناس گفته است که دپ به او اجازه بازی در هر فیلمی با هر بازیگری را نداده و صحنه‌های جنسی را در فیلم‌هایش ممنوع کرده تا او نتواند «خودش» باشد.

هیوز می‌گوید: «دپ در مواقعی که خشمگین بوده هرد را به رابطه جنسی دهانی وادار کرده است.» این روان‌شناس ادامه می‌دهد که این لحظات نه از روی عشق بلکه خشم بوده‌اند.

بر اساس اسناد این دادگاه، هرد دو هفته پس از درگیری منجر به جدایی از دپ به مصرف قرص روان‌گردان اکستاسی (MDMA) به همراه یک «آشنای مرد شناخته‌شده» اعتراف کرده است.

«ارین فلاتی» پرستار سابق هرد سه‌شنبه این هفته در پیامی از پیش ضبط شده شهادت داد. این پرستار می‌گوید ۱۱ مه سال ۲۰۱۶ به آپارتمان هرد در لس‌آنجلس رفته تا داروهایی تحویل دهد. در یادداشت‌های فلاتی آمده است که هرد به مصرف «قارچ و اکستاسی همزمان»، نوشیدن الکل، «استفراغ و نشئگی دست کم به مدت ۲۴ ساعت متوالی» اعتراف کرده است.

فلاتی می‌گوید وقتی به هرد هشدار داده که نباید داروهای غیرقانونی را به همراه داروهای تجویز شده مصرف کند، هرد به او خندیده است. این پرستار گزارش داده است که «جانی دپ» از هم‌نشینی هرد با این مهمان مرد آگاهی نداشته است.

هویت این مرد تأیید نشده، اما دوربین‌های مدار بسته تصاویر «جیمز فرانکو» در آسانسور آپارتمان را در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۱۶ نشان داده است. «ایلان ماسک» که از مه ۲۰۱۶ با هرد قرار گذاشت مرد احتمالی دیگر است.

 

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینا به اتهام نشر اکاذیب:

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۴۴

رسما دلغک بازی شده

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۱۴

حالا یه سال بعد شروع میکنن به دوباره قرار گذاشتن با هم یه ملتو مسخره خودشون کردن این دو تا

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۵۶

روانشناس امبر هرد میگوید: رفتار جانی دپ با امبرد هرد از روی خشم بوده نه عشق! احتمالا وقتی امبر هرد داشته رو تختخواب جانی مدفوع میذاشته (خیلی ببخشید میر*ه) تو هفت شهر عشق بوده

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۰

بالاخره معلوم نشد رفتار خشونت آمیز پدر امبر هرد باعث به وجود آمدن «پی‌تی‌اس‌دی» شده یا رفتار خشونت آمیز جانی دپ. ولی معلوم شد این امبر هرد شیاد ما از کودکی دچار اختلالات روانی بوده و کسی دنبال درمانش نبوده و حالا در دادگاه علیه جانی دپ دارن از این اختلالات پرده برداری می کنند.

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۳۰

شما به عنوان یه رسانه این خبرهارو پوشش میدین ما هم نگاه میکنیم، ممنون. منتهی تو این دنیا که بوی متعفن فمنیسم اش همه جا رو پر کرده بعیده که جانی دپ شانسی برای برنده شدن داشته باشه. باخت اصلی این ببود که دیگه دپ رو تو دزدان دریایی کارائیب نمیبینیم.

نمایش اسپویل
بیشتر