news-background
news-background

اشک‌های دوست دوران کودکی جانی دپ در دادگاه: اتهامات امبر هرد دروغی کینه‌توزانه است

«آیزاک باروک» دوست دوران کودکی «جانی دپ» چهارشنبه این هفته در سومین روز برگزاری دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از همسر سابقش «امبر هرد» با چشمانی اشکبار شهادت داد.

دپ به دلیل نشر اکاذیب از همسر سابقش «امبر هرد» شکایتی ثبت کرده و خواستار پرداخت غرامتی ۵۰ میلیون دلاری شده است. نمایندگان دپ مدعی‌اند که بازیگر «آکوامن» (Aquaman) با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» در سال ۲۰۱۸ باعث اخراج دپ از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of Caribbean) شده است. هرد بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خود را قربانی خشونت خانگی نامیده بود.

باروک که پس از خواهر دپ در جایگاه شهود قرار گرفت، پس از ستایش از «دندان‌های عالی» و آرایش هرد با لهجه غلیظ نیویورکی، دپ و دیگر حاضرین را به خنده انداخت. باروک در پاسخ به این پرسش که آیا می‌داند «امبر هرد» چه زمانی آرایش می‌کند می‌گوید: «معمولاً او فردی نیست که آرایش کند. کاملاً طبیعی...»

باروک شهادت می‌دهد که هرگز هرد را با آثار کبودی و یا زخم پس از درگیری جنجالی‌‌اش با دپ در آپارتمان مشترکشان پیش از جدایی، ندیده و در آن زمان هم آرایش نداشته است. او مشخصاً شهادت می‌دهد که بر خلاف ادعای قبلی بازیگر «آکوامن»، هیچ اثری از کبودی یا مجروحیت در چهره هرد ندیده است. هرد ادعا می‌کند که دپ در ماه مه ۲۰۱۶ با یک گوشی موبایل او را زده است.

باروک که در یکی از پنت‌هاوس‌های دپ اقامت کرده و در طول چهار سال ۱۰۰ هزار دلار از بازیگر دریافت کرده، پس از آنکه بی‌درنگ می‌گوید پیشنهاد همکاری در یک پروژه هنری با او را پذیرفته، بار دیگر حضار را می‌خنداند.

باروک پس از آنکه متوجه می‌شود خلق ۲۵ نقاشی در پنت‌هاوس بیش از چند ماه طول می‌کشد، به سراغ دپ می‌رود: «نگاهی به من کرد و خندید و گفت: «نگران نباش. مهم نیست. فقط می‌خواهم نقاشی کنی، هرچقدر که طول بکشد. می‌خواهم هر روز نقاشی کنی.»»

باروک در اواخر اظهاراتش پس از پرداختن به اتهام خشونت خانگی هرد علیه دپ، شروع به گریه کردن می‌کند و می‌گوید: «می‌خواهم [امبر هرد] التیام پیدا کند. می‌خواهم [جانی دپ] التام پیدا کند.» او اضافه می‌کند که این اتهام «دروغ کینه‌توزانه‌ای است که [هرد] شروع کرده.»

باروک در ادامه می‌گوید این اتهام زندگی بسیاری از جمله خودش را تحت تأثیر قرار داده و او از دو سال قبل نقاشی را کنار گذاشته است: «خانواده [دپ] به واسطه همه این مسائل از هم پاشیده. منصفانه نیست. نحوه اتفاق افتادنش باورکردنی نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۱۴

ای مردم همیشه در صحنه چرا سکوت کردید دیدگاه خود را ارسال بفرمایید??

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۰۶

هرد آدم بدیه راضی شدی

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۵۹

ببخشید نمی دونستیم دیدگاه ما خار چشم شماست!

نمایش اسپویل