news-background
news-background

ادامه کشمکش امبر هرد و وکلای جانی دپ؛ افشای یکی از پیام‌های دپ به هرد پیش از جدایی: «تا ابد دوستت دارم نازک‌اندام، زنده یا مرده.»

«امبر هرد» سه‌شنبه این هفته (۱۷ مه) بار دیگر در دادگاه ویرجینیا با وکلای همسر سابقش «جانی دپ» رویارو شد. نمایندگان دپ سعی کردند این ادعای هرد که قربانی خشونت خانگی دپ شده است را زیر سؤال ببرند.

«کامیل واسکوئز» ادعای هرد در مورد حوادث مارس سال ۲۰۱۵ وقتی او و دپ در استرالیا به سر می‌بردند را به چالش کشید. دپ شهادت داده بود که هرد با پرتاب یک بطری در آن شب باعث بریده شدن انگشتش شده، در حالی که هرد می‌گوید دپ خودش انگشت خودش را بریده است. هرد دو هفته قبل شهادت داد که در آن تاریخ، دپ با یک بطری مشروب به او تجاوز جنسی کرده و باعث خون‌ریزی واژن او شده است.

واسکوئز سه‌شنبه این هفته چندین مرتبه از هرد در مورد جزئیات این درگیری از جمله شکسته شدن یک گوشی موبایل، بریده شدن انگشت و به زمین چسبانده شدن هرد پرسید. هرد می‌گوید ترتیب وقوع این حوادث را به یاد نمی‌آورد. واسکوئز در مقطعی گفت: «نوک انگشت آقای دپ وقتی بریده شد که شما یک بطری به سمت او پرتاب کردید، این‌طور نیست؟» هرد پاسخ می‌دهد: «صحت ندارد.»

واسکوئز می‌پرسد: «شما بودید که در استرالیا به دیگری حمله کردید، این‌طور نیست، خانم هرد؟» هرد می‌گوید: «من در استرالیا به جانی حمله نکردم. هیچ‌وقت به جانی حمله نکرده‌ام.»

وقتی نماینده دپ به هرد می‌گوید توضیح دهد که در آن شب «واقعاً چه اتفاقی افتاده»، هرد می‌گوید در شب اول «به یک در حمام کوبیده» است. وکیل دپ پاسخ می‌دهد که در واقع او نه به یک در بلکه پنج در از جمله دو اتاق خوابی کوبیده که دپ خودش را در آن حبس کرده است. هرد در واکنش به این ادعا می‌گوید: «جانی در مورد آنچه در آن زمان اتفاق افتاد تاریخ‌نگار دقیقی نیست.» دپ با شنیدن این جملات نمی‌تواند جلوی خنده خود را بگیرد.

واسکوئز سپس به خرد می‌گوید: «آن شب در استرالیا، پس از آنکه انگشت او را با بطری بریدید، هیچ ترسی از او نداشتید.» هرد رو به اعضای هیأت ژوری می‌گوید: «این مردی است که سعی داشت من را بکشد، البته که ترسناک است، از طرفی همسر من نیز هست.»

نماینده دپ در ادامه ادعا می‌کند که دپ قربانی خشونت خانگی بوده و سپس تحت مداوا قرار نگرفتن هرد پس از آن واقعه را دستاویز قرار می‌دهد و می‌گوید:‌ «در مورد هیچ‌یک از این مصدومیت‌ها حتی یک گزارش و مدرک پزشکی وجود ندارد.» هرد در میان اعتراضات نماینده دپ بالأخره موفق شد به هیأت ژوری بگوید که به خاطر ضربه دپ به بینی‌اش، شب‌ها با مشکل تنفسی روبرو است.

واسکوئز چاقویی را به دادگاه نشان می‌دهد که هرد در سال ۲۰۱۲ به دپ هدیه داده است: «این چاقویی است که شما به مردی دادید که شما را می‌زده است، این‌طور نیست خانم هرد؟» هرد می‌گوید: «وقتی آن را به دپ دادم نگران نبودم که به من چاقو بزند، بدون تردید.» او ادعا می‌کند که «بهترین دوران» رابطه‌اش را در سال ۲۰۱۲ گذرانده چرا که دپ از مشروبات الکلی دوری می‌کرده است.

نماینده دپ تصاویری را زیر سؤال می‌برد که در ماه مه سال ۲۰۱۶ و پس از یکی از درگیری‌های این زوج گرفته شده‌اند. واسکوئز می‌پرسد: «واقعیت ندارد که شما این تصاویر را ویرایش کرده‌اید؟» هرد پاسخ می‌دهد: «نه، من هرگز تصاویر را ویرایش نکرده‌ام.» وکیل دپ می‌گوید: «شما رنگ یکی از این عکس‌ها را بیشتر کرده‌اید تا صورتتان قرمزتر به نظر برسد؟» هرد جواب می‌دهد: «نه، صحت ندارد. تغییرش نداده‌ام.»

در بخش دیگری از جلسه روز سه‌شنبه، نمایندگان دپ بر روی درگیری زوج در تاریخ ۲۱ مه سال ۲۰۱۶ در پنت‌هوس آن‌ها در لس‌آنجلس تمرکز کنند. در آن زمان با پلیس تماس گرفته شد، اما هرد حاضر به شکایت از دپ نشد. هرد چند روز بعد علیه دپ درخواست قرار منع موقت و طلاق کرد. واسکوئز تصاویر دوربین‌های امنیتی آسانسور ساختمان را به دادگاه نشان می‌دهد که در آن «جیمز فرانکو» یک روز پس از حادثه با هرد ملاقات می‌کند.

هرد در مورد علت ملاقات با فرانکو می‌گوید: «چون او یکی از دوستان من بود و در همسایگی ما زندگی می‌کرد.» او ادامه می‌دهد:‌ «و به معنای واقعی کلمه از دوستانی که از من حمایت عاطفی کنند تهی شده بودم و من و دوستانم از ایجاد رابطه دوستانه هرچه بیشتر در آن زمان استقبال می‌کردیم.»

هرد در ادامه ادعا می‌کند که عنوان مقاله‌ای که در «واشینگتن پست» منتشر شده را ننوشته است. در عنوان نسخه دیجیتال این مقاله آمده است: «علیه خشونت جنسی حرف زدم، و با غضب فرهنگی مواجه شدم.» هرد در پاسخ به این پرسش واسکوئز که چرا درخواست نکرده عنوان مقاله تغییر کند می‌گوید: «نه از آن‌ها درخواست کردم، نه متوجه آن شدم، و نه نیازی داشتم.»

واسکوئز سپس درخواست می‌کند که یک کلیپ صوتی را پخش کنند که در آن هرد همسر سابقش را یک بازیگر «تمام‌شده» می‌خواند. هرد می‌گوید: «به او صفات زشت و وحشتناکی نسبت دادم. همان‌گونه که می‌شنوید، ما با هم به شکلی وحشتناک حرف می‌زنیم.»

نماینده دپ در ادامه ادعا می‌کند که هرد با کمک دپ نقش «مرا» در «آکوامن» (Aquaman) را به دست آورده است. هرد در ابتدا می‌پرسد: «ببخشید؟» و با تکرار سؤال پاسخ می‌دهد: «نه، خانم واسکوئز، این نقش را خودم و با انجام تست بازیگری به دست آوردم.»

هرد در بخش‌های پایانی جلسه روز سه‌شنبه می‌گوید: «من هیچ‌وقت به هیچ فردی که با او رابطه رمانتیک داشته‌ام حمله نکرده‌ام.» و در مقطعی دیگر اضافه می‌کند: «دپ می‌داند که گناهکار است – چرا نمی‌تواند به من نگاه کند؟»

وقتی هرد می‌گوید «من از دست آن مرد جان سالم به در بردم»، دپ در حال خندیدن با وکلایش در دادگاه دیده شد. هرد در مورد اینکه چرا حاضر به دریافت ۳۲ میلیون دلار پس از جدایی از دپ نشده می‌گوید: «به این نتیجه رسیدم که استحقاقش را دارم، اما نمی‌خواستمش، به همین سادگی.»

هرد به دادگاه می‌گوید در یکی از جلسات مذاکره برای جدایی در ژوئیه سال ۲۰۱۶، دپ شماره جدیدش را به او داده و نوشته است: «تا ابد دوستت دارم نازک‌اندام، زنده یا مرده.»

نمایندگان دپ در مقطعی از جلسه، دو نامه خصوصی هرد به دپ را به دادگاه ارائه می‌کنند. در نامه اول، هرد از عشق پرشور خود می‌گوید: «دیوانه‌وار عاشق دوستت شدم. این چیزی است که شاید بیش از همه من را غافلگیر کرد، اینکه در تو ماهیت واقعی دوستی و احترام را دیدم. اما البته هنوز بیش از همیشه، دوست دارم تو را پاره کنم، ببلعم، و طعمش را بچشم. اخم نکن.»

هرد در بخشی از اظهاراتش می‌گوید نمی‌داند که آیا در کات نهایی «آکوامن ۲» (Aquaman 2) حضور خواهد داشت یا نه: «قرارداد من را فسخ کردند. برای ماندن در این فیلم جنگیدم تا من را در آن نگه داشتند. راستش نمی‌دانم که در کات نهایی چقدر دیده خواهم شد.»

بازپرسی دو جانبه جلسه سه‌شنبه این هفته به یک مورد کلاسیک تبدیل شد وقتی که واسکوئز و «ایلین بردهافت» نماینده هرد مکرراً سعی می‌کردند پرسش‌های یکدیگر از شهود را با اعتراض قطع کنند.

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینا به اتهام نشر اکاذیب:

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۳۵

این پیام جانی دپ مشخصا یک تهدید به قتله. البته جانی دپ یک دائم الخمر کوکائینی شده بود و عجیب نبود این رفتار ازش. به نظر حق با امبر هرد هستش

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰

فعلا که از دست جانی دپ قاتل جان سالم بدر برده و در دادگاه شما و همه طرفداران متوهمش رو گذاشته سرکار.

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۴۹

^افشای یکی از پیام‌های دپ به هرد پیش از جدایی: «تا ابد دوستت دارم نازک‌اندام، زنده یا مرده.»^ هه.. کرم از خود درخت بوده. نازک اندام هم خوب حقشو گذاشت کف دستش

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۴۵

^هرد رو به اعضای هیأت ژوری می‌گوید: «این مردی است که سعی داشت من را بکشد، البته که ترسناک است، از طرفی همسر من نیز هست.» وقتی هرد می‌گوید «من از دست آن مرد جان سالم به در بردم»، دپ در حال خندیدن با وکلایش در دادگاه دیده شد.^ به نظرم همین یک فقره ادعای هرد برای تبرئه جانی دپ از تمام اتهامات هرد در دادگاه کافیه. طوری درباره جانی دپ دروغ پردازی می کنه انگار جانی دپ قاتل زنجیره ای بوده

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۳۶

بیچاره هالیوود که یکی از بهترین هنرمندانش رو از دست داد و عنگل بی استعداد و بی آبرو و دروغگویی به نام امبر هرد رو جایگزینش کرد

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸

عجب سیرکیه

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۵۰

واقعا

نمایش اسپویل
بیشتر