news-background
news-background

مدیر برادران وارنر: کاهش نقش امبر هرد در Aquaman 2 به شکایت جانی دپ ارتباطی ندارد

نمایندگان حقوقی «جانی دپ» سه‌شنبه این هفته (۲۴ مه)، «والتر هامادا» مدیر استودیوی برادران وارنر را به صورت مجازی به عنوان شاهد معارض فراخواندند. هامادا می‌گوید نگرانی استودیو برای انتخاب «امبر هرد» در «آکوامن ۲» (Aquaman 2) به سازگاری او با «جیسون موموآ» مرتبط بوده و نه شکایت همسر سابق او «جانی دپ.»

دپ در ایالت ویرجینا همسر سابقش را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرده و خواستار پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری است. هرد یک شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری علیه دپ ثبت کرده و ادعا می‌کند که به دنبال شکایت دپ، با «کمپین اتهام» مواجه بوده و «آدام والدمن» وکیل سابق دپ در «دیلی میل» به او تهمت دروغ‌گویی در مورد خشونت خانگی زده است.

هامادا در ویدیویی که امسال ضبط شده شهادت داده است که به سبب همخوانی نداشتن هرد و موموآ در قسمت اول «آکوامن»، استودیو در انتخاب مجدد هرد برای دنبال تعلل کرده است: «وقتی که فیلم را می‌بینید متوجه می‌شوید، شیمی [عاطفی میان آن‌ها] وجود نداشت.» او اضافه می‌کند که برخوردهای این دو بازیگر در مرحله پس از تولید فیلم توسط «جیمز وان» کارگردان اصلاح شده است:‌ «یک تدوین‌گر و فیلمساز توانمند می‌تواند برداشت‌های درست و لحظات درست را انتخاب کند.»

وقتی نماینده هرد می‌گوید این ویرایش‌ها بخشی از روند عادی فیلمسازی است، هامادا پاسخ می‌دهد که اصلاح رابطه میان موموآ و هرد دشوارتر از یک ویرایش ساده بوده است. هرد برای بازی در دنباله «آکوامن» ۲ میلیون دلار دریافت کرده که دو برابر دستمزد او برای قسمت اول است. با این حال، «جسیکا کواچویچ» ایجنت این بازیگر در دادگاه ادعا کرد که مصاحبه‌ها و بیانیه‌های «آدام والدمن» وکیل سابق دپ باعث بی‌اعتبار شدن هرد در هالیوود شده است.

هامادا می‌گوید استودیو پرداخت دستمزد بیشتر به هرد برای دنباله را بررسی نکرده است، اما در مبلغ پرداخت شده تحت تأثیر اظهارات والدمن یا دپ تغییری ایجاد نشده. او اضافه می‌کند که کاهش نقش هرد در دنباله در سال ۲۰۱۹ و در اولین روزهای نگارش فیلمنامه صورت گرفته است.

«کاترین آرنولد» تهیه‌کننده و مشاور دوشنبه این هفته شهادت داد که موموآ و وان مانع اخراج هرد از «آکوامن ۲» شده‌اند. این فیلم در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد اما پتیشنی حذف هرد از فیلم از مرز ۳ میلیون امضاء عبور کرده است. هامادا پس از شکست دپ در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش خوانده بود، او را از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastics Beasts 3) کنار گذاشت و «مدس میکلسن» را جایگزین او کرد.

آغاز روند دادرسی، هجوم هواداران دپ به شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پیام‌هایی علیه هرد و در حمایت از بازیگر محبوبشان رشد چشمگیری داشته است. ویدیوهای ارسال شده در تیک‌تاک با هشتگ «عدالت برای جانی دپ» (#JusticeForJohnnyDepp) به ۱۲ میلیارد بیننده رسیده در حالی که ویدیوهای این شبکه اجتماعی با هشتگ «عدالت برای امبر هرد» (#JusticeForAmberHeard) به ۴۴ میلیون بازدید می‌رسد.

در طول برگزاری دادگاه «دپ علیه هرد»، ادعاهای بی‌اساس زیادی در تیک‌تاک و دیگر پلتفرم‌ها باعث افزایش بازدید شد. یکی از این ادعاهای ساختگی، نقل قول هرد از فیلم «آقای ریپلی بااستعداد» بود که ساعاتی بعد تکذیب شد. ویدیوی دیگری که ادعا می‌کند هرد در حین دادگاه کوکایین مصرف کرده تاکنون بیش از ۳۸ میلیون بیننده داشته است.

این هفته گزارش شد که درخواست «جانی دپ» برای حذف شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری دپ از پرونده با مخالفت قاضی مواجه شده است.

 

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینیا به اتهام نشر اکاذیب:

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۵۰

اتفاقا باید ارتباط بدن همونجور که جانی دپ رو بخاطرش از نقش جک اسپارو اخراج کردن

نمایش اسپویل