news-background
news-background

ادعای تکرار دیالوگ‌های فیلم Talented Mr Ripley در دادگاه توسط امبر هرد تکذیب شد

«امبر هرد» دیالوگ‌های فیلم «آقای ریپلی با استعداد» (The Talented Mr Ripley) را در دادگاه تکرار نکرده است. هرد پس از آنکه پنجشنبه این هفته برای دومین بار در جایگاه شهود قرار گرفت، به تکرار دیالوگ‌های این فیلم به کارگردانی «آنتونی مینگلا» و بازی «جود لا»، «مت دیمون»، «گوئنیت پالترو» و «کیت بلانشت» متهم شد.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری به اشتراک  گذاشته و اظهارات هرد را با جملات فیلم مقایسه کرده است. او ادعا می‌کند که هرد کلمه-به-کلمه از دیالوگ شخصیت «مارژ دووال» با بازی پالتفرو تقلید کرده است.

هرد بنا بر ادعای کاربران در دادگاه می‌گوید: «وقتی کنار جانی بودم احساس می‌کردم که زیباترین انسان روی زمینم.» و اضافه می‌کند: «مثل یک رؤیا بود. مثل جادوی ناب بود و بعد او ناپدید می‌شد. و هیچ راهی برای به دست آوردنش، هیچ راهی برای تماس با او وجود نداشت.»

با این حال، وبسایت راستی-آزمایی «اسنوپس» گزارش داده است که این ادعا صحت ندارد و هرد از چنین عبارت‌هایی استفاده نکرده و نمایندگان او پیش از شهادتش بیانیه‌ای از جانب بازیگر ارائه داده‌اند. در این گزارش آمده است: «افراد مدعی نه ویدیویی از هرد به اشتراک گذاشته‌اند و نه لینکی به مقاله‌های خبر حاوی این نقل قول یا متن اظهاراتش در دادگاه داده‌اند.»

هرد در بخشی از جلسه روز پنجشنبه ادعا کرده بود که همسر سابقش «جانی دپ» او را متهم به برقراری رابطه نامشروع و مخفیانه با «ادی ردمین» در حین فیلمبرداری «دختر دانمارکی» (The Danish Girl) کرده است.

هرد می‌گوید: «به جایی رسید که [دپ] تصور می‌کرد من با [تام هوپر] کارگردان فیلم و بعد با بازیگر آن در حین فیلمبرداری همبستر شده‌ام.» او در ادامه تأیید می‌کند که این بازیگر «ادی ردمین» بوده است. هرد شهادت داد که دپ با هتل محل اقامتش تماس می‌گرفته تا اطمینان حاصل کند که او آنجا حضور دارد.

انتخاب هرد برای بازی در «خاطرات ادرال» (The Adderall Diaries) نیز تنش‌های خشونت‌آمیزی ایجاد کرده است. هرد ادعا می‌کند که دپ از بازی او در یکی از صحنه‌های عاشقانه این فیلم مقابل «جیمز فرانکو» ناراضی بوده و در یک پرواز خصوصی به صورتش ضربه زده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۵۳

امبر هرد مریضه. باید درمان بشه.

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۵۵

من این فرد رو تو برنامه تخت گاز شناختم که خیلی تابلو میخواست خودش رو جلو چشم کند

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶

همه چیز این موجود فیکه، قیافش، شخصیتش، حرفاش, شهرتش و الی غیر.

نمایش اسپویل