news-background
news-background

جانی دپ در دادگاه حلقه «حقیقت» به دست کرد؛ حمایت اوا گرین از دپ

«جانی دپ» پنجشنبه این هفته در دادگاه با به دست کردن یک حلقه بیانیه‌ای صادر کرد. این بازیگر ۵۸ ساله روز گذشته در دادگاه ویرجینا جایی که علیه همسر سابقش «امبر هرد» به اتهام نشر اکاذیب شکایتی ۵۰ میلیون دلاری ثبت کرده، حلقه‌ای به دست کرد که واژه «حقیقت» (Truth) روی آن دیده می‌شد.

دپ ادعا می‌کند که هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش به اعتبار او در هالیوود لطمه زده است. هرد نیز ادعا می‌کند که دپ او را به دروغ‌گویی متهم کرده و شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری ثبت کرده است. این زوج سابق در چند هفته گذشته جزئیات ریز و درشت زیادی از زندگی زناشویی خود را فاش کردند و چند روز در جایگاه شهود قرار گرفتند.

سلبریتی‌هایی چون «کریس راک»، «جو روگان»، «آیرلند بالدوین» و اخیراً «اوا گرین» از دپ حمایت کرده‌اند در حالی که «جولیا فاکس»، «کتی گریفین» و «هاوارد استرن» حق را به هرد داده‌اند.

گرین که در «سایه‌های سیاه» (Dark Shadows) با دپ همکاری کرده در اینستاگرام می‌نویسد: «تردیدی ندارم نام نیک و قلب مهربان جانی به اثبات می‌رسد و زندگی به کام او و خانواده‌اش خوش‌تر از همیشه خواهد شد.»

دپ پنجشنبه این هفته پیش از برگزاری دادگاه به شوخی گفت که برای صبحانه به همه هوادارانش وافل خواهد داد. او لحظاتی در نقش کاپیتان «جک اسپارو» از فیلم «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) به هواداران گفت «او جایی همین اطراف است.»

هرد و دپ در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر قرار گذاشتند و در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند. آن‌ها در ماه مه سال ۲۰۱۶ و چند روز پس از یک درگیری خشونت‌آمیز و درخواست قرار منع موقت هرد علیه دپ جدا شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید