news-background
news-background

شهادت آشنایان امبر هرد: جانی دپ امبر هرد را در مقابل خواهرش زده است

یکی از دوستان «امبر هرد» چهارشنبه این هفته (۱۸ مه) در دادگاه ویرجینا شهادت داد که جراحت‌های ناشی از درگیری هرد با «جانی دپ» را دیده است.

«راکوئل پنینگتون» می‌گوید: «به خاطر امبر خیلی ترسیده بودم. به خاطر جانی خیلی ناراحت بودم، چون او هم دوست من است، و واقعاً دوست داشتم که مشکل‌شان را حل کنند.»

پنینگتون ژانویه گذشته به صورت مجازی در مورد درگیری هرد و دپ در پنت‌هوس لس‌آنجلس این زوج در دسامبر سال ۲۰۱۵ شهات داده است. در جلسه روز گذشته، تصاویری از هرد به اعضای هیأت ژوری ارائه شد که توسط پنینگتون گرفته شده‌اند. پنینگتون با چشمانی گریان توضیح می‌دهد که چگونه لب پایینی هرد ورم کرده بود. او با این حال می‌گوید قرمزی چشمان هرد ممکن است به خاطر گریه بوده باشد.

در ادامه تصاویر دیگری از یک دسته موی کنده شده هرد روی زمین به نمایش گذاشته شد. پنینگتون شهادت می‌دهد که این مو به سر هرد تعلق دارد و اضافه می‌کند که پرستار خصوصی ساختمان به او توصیه کرده که اجازه ندهد هرد آن شب بخوابد و او را زیر نظر بگیرد.

پنینگتون می‌گوید او و هرد دیگر رابطه صمیمانه‌ای ندارند اما با یکدیگر «دشمن» هم نیستند: «می‌خواستم وقت بیشتری با دیگر افراد زندگی‌ام بگذرانم و روابط دیگر را در اولویت قرار دهم.»

دوست سابق هرد شب ۲۱ مه سال ۲۰۱۶ که به درگیری دیگری میان دپ و همسر سابقش انجامید را نیز به یاد می‌آورد. وقایع آن شب در رابطه زناشویی زوج نقشی کلیدی داشت. هرد ادعا می‌کند که دپ در این تاریخ با یک گوشی موبایل به او حمله کرده و باعث شده چند روز بعد درخواست طلاق و قرار منع موقت کند.

پنینگتون می‌گوید در زمان ورود او به ساختمان، دپ در حال فریاد زدن بوده است: «دقیقاً به یاد نمی‌آورم که چه می‌گفت، اما هرد درخواست کمک می‌کرد. این اتفاق هرگز رخ نداده بود. [هرد] می‌گفت:‌ «کمک. کمکم کنید.»»

پنینگتون می‌گوید سعی کرده دپ را آرام کند و خودش را میان دپ و هرد قرار دهد. او به یاد می‌آورد که یک زیرسیگاری سرامیکی بزرگ در آن نزدیکی دیده است: «فکر می‌کردم که اگر [دپ] نزدیک‌تر شد با آن زیرسیگاری به او ضربه می‌زنم.» با ورود دو مأمور حراست که دپ گفته بودند: «رئیس، دست بردارید، بیایید برویم.» دپ کوتاه می‌آید اما پیش از رفتن آشپزخانه را به هم می‌ریزد.

«الیزابت مارز» یکی دیگر از آشنایان هرد در جلسه چهارشنبه شهادت داد که «جانی دپ» پس از یک درگیری در سال ۲۰۱۶ «امبر هرد» را «بسیار ناراحت» و با «صورتی متورم» رها کرده است. مارز در ویدیویی که نوامبر سال ۲۰۱۹ ضبط شده می‌گوید: «به نظر می‌رسید که به شکلی [هرد] را زده باشند.

در بخش دیگری از دادگاه، «ملنی اینگلسیس» گریمور و دوست سابق هرد در ویدیویی که ۲ فوریه ۲۰۲۱ ضبط شده، شهادت می‌دهد که نمایندگان هرد ظاهر بازیگر را برای حضور در برنامه «جیمز کوردن» در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۵ اصلاح می‌کنند تا آثار کبودی روی صورت او دیده نشود:‌ «ما کبودی‌ها را با کانسیلر سنگین‌تری پوشاندیم. از یک رژ لب خیلی قرمز برای پوشاندن کبودی روی لب استفاده کردیم.»

«ویتنی هنریکز» خواهر هرد نیز به صورت زنده در دادگاه روز چهارشنبه شهادت داد و از رابطه نزدیک خود با «امبر هرد» و دپ تا جدایی زوج در سال ۲۰۱۶ گفت. او در مورد حادثه‌ای که مارس ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس اتفاق افتاده می‌گوید: «جانی با یک دست موی امبر را گرفته بود و با دست دیگر به صورت او ضربه می‌زد، در حالی که من آن‌جا ایستاده بودم.» خواهر هرد در ادامه از خوبی، بدی و زشتی رابطه آن‌ها می‌گوید و توضیح می‌دهد: «مشاجره کردند، [اما] عاشق یکدیگر بودند.»

«کریستی سکستون» مربی بازیگری استرالیایی شاهد دیگری بود که ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۹ گفته بود: «جانی با گذر زمان شرورتر می‌شد.» او اضافه می‌کند که دپ با گذر ایام، به نقش‌هایی که هرد می‌پذیرفت ایراد می‌گرفت. سکستون ماه‌های پایانی رابطه این دو را «بسیار پرتنش» توصیف می‌کند.

   

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینا به اتهام نشر اکاذیب:

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷

حس میکنم نویسنده این خبرا فمنیسته

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۸

به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم

نمایش اسپویل