news-background
news-background

الن بارکین در دادگاه از «پرتاب بطری شراب» و دیگر رفتارهای «افسارگسیخته» جانی دپ گفت

در جلسه پنجشنبه (۱۹ مه) دادگاه شکایت «جانی دپ» از همسر سابقش «امبر هرد»، اعضای هیأت ژوری شهادت ایجنت و نامزد سابق دپ را شنیدند. مدیر مالی سابق دپ نیز از کاهش اعتبار دپ پس از جدایی از هرد در سال ۲۰۱۶ گفت.

«تریسی جیکوبز» که از دهه ۱۹۹۰ در آژانس یو‌تی‌ای با دپ همکاری کرده، در ویدیویی ضبط شده شهادت داد که دپ در سال ۲۰۱۶ وارد آژانس شده و درخواست ۲۰ میلیون دلار کرده است. نماینده هرد از جیکوبز می‌پرسد: «یعنی آقای دپ وارد شد و گفت: «می‌خواهم ۲۰ میلیون دلار به من بدهید؟»»

جیکوبز پاسخ می‌دهد: «در واقع بله، او گفت: «می‌خواهم ۲۰ میلیون دلار به من بدهید.» این درخواست او به عنوان قرض مطرح نشد.» این کارگزار اضافه می‌کند که همکاران او «جیم برکس» و «جرمی زیمر» به دپ گفته است: «ما در موقعیتی نیستیم که به مشتری‌هایمان چنین پولی بدهیم. ما بانک نیستیم.»»

«جول مندل» مدیر مالی سابق دپ نیز شهادت می‌دهد که دپ حدود از سال ۲۰۱۰ شروع به ولخرجی کرده و ماهانه ۳۰۰ هزار دلار به کارمندانش می‌پرداخته است. مندل می‌گوید این بازیگر ۵۹ ساله وضعیت را به وخامتی رسانده که توان پرداخت مالیات را نداشته و مجبور شده یکی از املاکش در جنوب فرانسه را بفروشد. دپ مندل را در سال ۲۰۱۶ اخراج و شکایتی ۲۵ میلیون دلاری علیه مؤسسه مالی او ثبت کرده است. این شکایت در سال ۲۰۱۸ حل و فصل شد.

جیکوبز می‌گوید پس از قطع همکاری دپ با آژانس یو‌تی‌ای در سال ۲۰۱۶ به سختی می‌توانسته برای بازیگر نقشی به دست آورد: «درخشش او به همین علت افول کرده بود و به دست آوردن نقش به دلیل تأخیرهای مشهورش برای حضور در محل فیلمبرداری و دیگر مسائل دشوارتر شد.»

«مسائل دیگر» شامل مصرف مشروبات الکی و مواد مخدر می‌شدند. جیکوبز می‌گوید به دپ توصیه کرده «دکتر دیوید کیپر» را ملاقات کند که سابقه همکاری با سلبریتی‌های دیگر را داشته است. این کارگزار اضافه می‌کند که دپ برای قسمت پنجم «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) ۲۵ میلیون دلار به اضافه بخشی از فروش نهایی فیلم را دریافت کرده اما به یاد نمی‌آورد که مذاکره‌ای برای قسمت ششم با دیزنی صورت گرفته باشد.

جیکوبز تأکید می‌کند که اگرچه دپ سابقه بروز رفتارهای خشونت‌آمیز را داشته اما هیچ‌گاه شاهد نبوده است که او زنی را بزند یا چیزی به سمت زنی پرتاب کند. او توضیح می‌دهد که شکوفایی و تبدیل شدن دپ به «بزرگ‌ترین ستاره دنیا» را دیده اما در ۱۰ سال آخر همکاری‌اش، با تأخیر در همه فیلم‌هایش حضور پیدا می‌کرده است.

جیکوبز می‌گوید مدیران استودیوها به خاطر این تأخیرها به او تشر زده‌اند: «هیچ‌وقت به [دپ] نگفتم: «همکاری با شما دشوار است.» هیچ‌وقت از این واژه‌ها استفاده نکردم، اما با او بسیار روراست بودم. گفتم: «باید از این رفتار دست بردارید. به شما لطمه زده.» و زده بود.» جیکوبز می‌گوید دو مرتبه به محل فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب» پنجم در استرالیا سفر کرده تا به شکایت تأخیرهای دپ رسیدگی کند.

جیکوبز در پاسخ به این پرسش نماینده هرد که دپ امروز چه جایگاهی دارد می‌گوید: «شکایت‌ها کمکی به او نمی‌کنند. تمام نمی‌شوند.»

در ادامه جلسه پنجشنبه، «الن بارکین» به شکل مجازی شهادت داد که نامزد سابقش دپ «بسیاری از مواقع مست» بوده است. این بازیگر برنده امی در ویدیویی که ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ ضبط شده بود گفت که دپ در طول رابطه‌اش با او در اواسط دهه ۱۹۹۰ همیشه در حال نوشیدن یا استعمال دخانیات بوده است.

نمایندگان هرد سعی کردند «هیولایی» را توصیف کنند که پس از مصرف مشروبات الکلی یا مواد از درون دپ سر برمی‌آورد. دپ در دادگاه ویرجینیا تأکید می‌کند که به جز اوکسی‌کدون در سال ۲۰۱۴ هیچ‌گاه مشکل اعتیاد به مواد یا مشروبات الکلی نداشته است.

بارکین جزئیات استعمال مواد مخدر دپ را شرح می‌دهد و می‌گوید «دوستی ما از یک رابطه افلاطونی ناب» به یک رابطه «جنسی» تبدیل شده است. بازیگر «قلمرو حیوانات» (Animal Kingdom) مستقیماً از خشونت دپ نمی‌گوید اما جزئیاتی از رفتارهای وسواسی او شرح می‌دهد.

بارکین می‌گوید:‌ «آقای دپ در هتلی در لاس وگاس یک بطری شراب پرتاب کرد در حالی که ما فیلم «ترس و نفرت در لاس وگاس» (Fear and Loathing in Las Vegas) را فیلمبرداری می‌کردیم.»

بارکین اضافه می‌کند: «او یک مرد غیرتی و سلطه‌جو است. یک بار خراشی روی کمر من افتاده بود که باعث شد خیلی خیلی ناراحت شود چون تصور می‌کرد با یک نفر دیگر رابطه جنسی داشته‌ام.» بارکین می‌گوید رابطه او با دپ ناگهانی تمام شده و در طول دو دهه گذشته از نامزد سابقش اطلاعی ندارد.

   

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینا به اتهام نشر اکاذیب:

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱

اینکه رسانه های آمریکا جریان دادگاه رو به نفع امبر روایت میکنند رو میتونم متوجه بشم اما نویسندگان شما چرا با این تیتر ها جریان رو نقل می کنند؟

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۰۸

جانی دپ گند زده. بطور کلی هرکس اهل بدمستی و کوکائین باشه همین میشه

نمایش اسپویل
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۲۷

اینکه یکی دوست نداشته باشه همسرش یا نامزدش یا دوست پسر یا دخترش با یکی دیگه رابطه (جنسی) داشته جرمه تو کشورهای غربی؟ طرف باید به جرم سلطه جو بودن محاکمه بشه؟ این الن بارکین معلوم نیست سروکله اش از کجا پیداش شده ولی جز شروور چیز دیگه ای نگفته

نمایش اسپویل