news-background
news-background

کیت ماس شهادت داد: جانی دپ هیچ‌وقت من را از پله پایین پرتاب نکرده است

«کیت ماس» سوپرمدل بریتانیایی و دوست دختر سابق «جانی دپ»، چهارشنبه این هفته در دادگاه ویرجینیا شهادت داد که دپ او را در دهه ۱۹۹۰ از پله به پایین پرتاب نکرده است. ماس در روزهای پایانی دادگاه شکایت دپ از همسر سابقش «امبر هرد» به اتهام نشر اکاذیب به صورت مجازی از انگلستان حدود پنج دقیقه شهادت داد.

دپ با ثبت شکایتی ۵۰ میلیون دلاری ادعای اعمال خشونت خانگی هرد را رد می‌کند و می‌گوید هرگز نه به او و نه هیچ‌کس دیگری در زندگی‌اش آزار جسمی و جنسی نرسانده است. هرد در مقابل شکایتی ۱۰۰ ثبت کرده و می‌گوید «آدام والدمن» وکیل سابق دپ به او اتهام «فریب‌کاری» و دروغ زده است.

هرد در چهار روزی که در جایگاه شهود قرار گرفت از «کیت ماس» نام برده بود. او توضیح داده که مارس سال ۲۰۱۵ دپ روی پلکانی که به آپارتمان آن‌ها در لس‌آنجلس منتهی می‌شده، به صورت او ضربه زده است. هرد می‌گوید در آن لحظات می‌ترسیده که دپ خواهرش را از پله به پایین هل دهد. هرد گفته بود: «فوراً به یاد «کیت ماس» و پلکان افتادم و به او پیچیدم.»

هرد در دادگاه شکایت دپ از نشریه «سان» در سال ۲۰۲۰ ادعای مشابهی مطرح کرده بود. وکلای دپ چهارشنبه این هفته ماس را به دادگاه ویرجینیا فراخواندند تا در مورد ادعای هرد اظهار نظر کند. ماس می‌گوید دپ از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ با او قرار گذاشته حادثه پلکان در جاماییکا اتفاق افتاده است.

ماس می‌گوید: «طوفان شدیدی شده بود. وقتی از اتاق بیرون می‌رفتم، روی پلکان لغزیدم و کمرم آسیب دید.» او اضافه می‌کند: «[دپ] هیچ‌وقت من را هل نداد، به من ضربه نزد یا من را روی هیچ پله‌ای پرتاب نکرد.»

دپ که چهارشنبه این هفته دوباره به جایگاه فراخوانده شده بود، در مورد این حادثه گفت:‌ «خانم هرد این ماجرا را برداشت و به شکل حادثه‌ای بسیار زشت در ذهن خودش تغییرش داد. در هیچ لحظه‌ای من کیت را روی هیچ پله‌ای هل ندادم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۶

باز دست امبر متوهم دروغگو رو شد

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۴

چقدر دروغ علیه دپ گفتن و چقدر زود مردم دنیا باور کردن و کریر دپ و تخریب کردن. اینهمه مدرک و شهادت علیه امبر هست و هنوز خیلی ها سعی دارن ازش دفاع کنن و هیچ نقشی رو ازش نگفتن و از هیچ جا اخراج نشده. چنین ایدئولوژی سرطانی و مخربی به اسم فمینیسم وقتی در دنیا جا میفته نتیجه ش همینه. و ففط و فقط تنفر بیشتر و جنسیت زدگی بیشتر ایجاد میکنه. جای بسی تاسفه که خیلی ایرانی ها اعم از سلبریتی ها و مردم عادی گولش رو خوردن.

نمایش اسپویل