news-background
news-background

پیروزی جانی دپ بر امبر هرد در دادگاه ویرجینیا

به‌روزرسانی دوم: «جانی دپ» با اعلام هیأت منصفه برنده دادگاه شد. اعضای هفت نفره هیأت منصفه پس از سه روز بررسی پرونده اعلام کردند که «امبر هرد» در واقع با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» به «جانی دپ» تهمت خشونت خانگی زده است. هرد این مقاله را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد و خود را قربانی خشونت خانگی نامید.

دپ درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده بود، اما هیأت منصفه هرد را ملزم به پرداخت ۱۵ میلیون دلار کرد. با این حال، این هیأت در مورد شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری هرد علیه دپ، حق را به بازیگر «آکوامن» دادند و از دپ خواستند ۲ میلیون دلار به همسر سابقش پرداخت کند.

به‌روزرسانی: قاضی «پنی ازکارات» پس از بررسی رأی از اعضای هیأت منصفه درخواست کرد تا یکی از فرم‌های پر نشده را کامل کنند.

پیش‌تر: اعضای هیأت منصفه دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری «جانی دپ» علیه «امبر هرد» پس از شش هفته حضور در دادگاه و سه روز بررسی پرونده، به یک رأی واحد رسیده‌اند و تا دقایقی دیگر آن را قرائت می‌کند. جلسات رسیدگی به اتهام دپ علیه همسر سابقش هرد از ۱۱ آوریل آغاز شده بود و جزئیات خصوصی زیادی از زندگی این زوج سلبریتی فاش شد.

هرد در دادگاه ویرجینیا حاضر خواهد بود اما دپ در بریتانیا به سر می‌برد و این هفته در کنسرت «جف بک» هوادارانش غافلگیر کرد. در این کنسرت «کیت ماس» نیز چند روز پس از شهادت علیه هرد حضور پیدا کرده است.

دپ ادعا می‌کند که هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش باعث شده از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» اخراج شود. او پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش خوانده بود، از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» نیز اخراج شده بود.

«نیما حدادی» وکیل مدافع در مصاحبه با شبکه «لا اند کرایم» می‌گوید هرد در صورت شکست ممکن است اعلام ورشکستگی کند.

   

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینیا به اتهام نشر اکاذیب:

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۳

از نشریه «سان» چه خبر؟ هنوز جانی دپ «ضارب همسر»ه؟ از دیزنی چه خبر؟ هنوز قراره نقش کاپیتان جک اسپارو رو مارگو رابی!!!! بازی کنه؟

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۲۲

خواهش می کنم

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۳۲

ممنون که جواب سوالم رو دادید دوست خوبم m3287

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۵۹

خب این قضیه 3 بخش متفاوت داره به لحاظ ماهیت دعوا و ادله اثبات، تغییری اتفاق نمیفته ادله جدید پذیرفته نیست و البته اعتراض به رای رو قاضی دادگاه بالاتر رسیدگی میکنه و دیگه خبری از هیئت منصفه و رسیدگی طولانی نیست به علاوه دادگاه تجدید نظر اول تخلف احتمالی دادگاه قبلی رو بررسی میکنه و اگر اون رو خلاف دونست وارد رسیدگی ماهوی میشه، به همین دلایل احتمال تغییر رای در این مرحله بسیار اندکه بخش دوم زمانی هست که طرف محکوم به مقدار غرامت و جریمش اعتراض داره نه به اصل محکومیتش که خب با توجه به اوضاع مالی امبر هرد و شرایط پرونده این 2 تا کاهش مقدار غرامت ممکنه (هر چند با احتمال کم) بخش سوم: هدف اصلی جانی دپ قضاوت افکار عمومی و شنیده شدن رفتارهای وحشتناک و خشن امبر هرد و پاپوش دوختن این زنیکه بود که به این هدف رسید و در هر حال تغییری نخواهد کرد

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۴۶

الان امبر هرد گویا قصد داره به رای دادگاه اعتراض کنه چه اتفاقی ممکنه بیفته؟

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶

توی اون شکایت امبر هرد اصلا طرف دعوا نبود و به عنوان شاهد مجبور به حضور در دعوای جانی دپ علیه روزنامه سان شده بود که خب اونجا بحث بار اثبات دعوا در مواجهه با رسانه مطرحه و جریان دعوا چیز متفاوتیه پینوشت: توی کشورهای غربی وکلای قدر یه تاکتیک خوبی در مورد پرونده های حقوقی دارند و اون هم طرح یه دعوای مقدماتی برای کمک به دعوای بزرگ و اصلیه، فایدش هم اینه که از طریق دعوای مقدماتی (دعوا علیه نشریه سان) دست طرف مقابل رو میشه و متوجه میشند چه ادله و شواهدی در اختیار داره و احتمالا از چه تاکتیکی استفاده میکنه

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۶

یه توضیح حقوقی راجع به رای دادگاه بدم که در صورت لزوم ادمین محترم خبر رو اصلاح بکنه حکم به پرداخت 15 میلیونی که به نفع جانی دپ صادر شد شامل 2 بخش بود: بخش اول: 10 میلیون برای جبران خسارت ناشی از افترای امبر هرد به جانی دپ (از دست رفتن درآمدهای محتمل جانی دپ در چند سال اخیر) و 5 میلیون هم به عنوان جریمه ارتکاب جرم عمدی به نفع جانی دپ (ولی چون قوانین جزایی ایالت ویرجینیا سقف جریمه جزایی رو 350 هزار دلار تعیین کرده، بنابراین قسمت دوم رای هیئت منصفه باید اصلاح بشه و 350 هزار دلار بشه ) در مقابل شکایت امبر هرد برای جبران خسارت ناشی از بیانیه وکیل جانی دپ در سال 2020 به مبلغ 100 دلار بود که این شکایت هم به صورت توامان مورد رسیدگی قرار گرفت (دادگاه دیگه ای برای خسارت در کار نیست) و فقط 2 میلیون خسارت به امبر دادند و البته جانی دپ به جزای ناشی از فعل عمد محکوم نشد جمعا جانی دپ برنده 10 میلیون و 350 هزار دلار شد که وقتی 2 میلیون دلار شکایت متقابل امبر هرد رو کم بکنیم خسارت دریافتی جانی دپ میشه 8 میلیون و 350 هزار دلار پینوشت: از آمریکا گرفته تا بریتانیا و استرالیا دارند بررسی میکنند که امبر هرد رو به خاطر شهادت دروغ و حمله با ابزار برنده مورد تعقیب کیفری قرار بدند که اگر این اتفاق بیفته این موجود بی شرف به زندادن میره جایی که احتمالا بقیه زن ها بهش خشونت واقعی رو نشون میدند

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۲۸

مگه خبر بهتر از این هم داریم؟! ?

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۵:۰۷

جانی با این افریته هنوز یک دادگاه دیگه داره گرچه خیلی از دروغهاش برملا شد عنننبر

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۳۱

این جوری باشه خوبه . من فک کردم باز میخواد بره تو انگلیس شکایت کنه

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۳۷

نه دیگه شکایت اصلی و شکایت متقابل توی یک دادرسی مورد بررسی قرار گرفت

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۲۵

عالی شد

نمایش اسپویل
بیشتر