پیروزی جانی دپ بر امبر هرد در دادگاه ویرجینیا

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

به‌روزرسانی دوم: «جانی دپ» با اعلام هیأت منصفه برنده دادگاه شد. اعضای هفت نفره هیأت منصفه پس از سه روز بررسی پرونده اعلام کردند که «امبر هرد» در واقع با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» به «جانی دپ» تهمت خشونت خانگی زده است. هرد این مقاله را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد و خود را قربانی خشونت خانگی نامید.

دپ درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده بود، اما هیأت منصفه هرد را ملزم به پرداخت ۱۵ میلیون دلار کرد. با این حال، این هیأت در مورد شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری هرد علیه دپ، حق را به بازیگر «آکوامن» دادند و از دپ خواستند ۲ میلیون دلار به همسر سابقش پرداخت کند.

به‌روزرسانی: قاضی «پنی ازکارات» پس از بررسی رأی از اعضای هیأت منصفه درخواست کرد تا یکی از فرم‌های پر نشده را کامل کنند.

پیش‌تر: اعضای هیأت منصفه دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری «جانی دپ» علیه «امبر هرد» پس از شش هفته حضور در دادگاه و سه روز بررسی پرونده، به یک رأی واحد رسیده‌اند و تا دقایقی دیگر آن را قرائت می‌کند. جلسات رسیدگی به اتهام دپ علیه همسر سابقش هرد از ۱۱ آوریل آغاز شده بود و جزئیات خصوصی زیادی از زندگی این زوج سلبریتی فاش شد.

هرد در دادگاه ویرجینیا حاضر خواهد بود اما دپ در بریتانیا به سر می‌برد و این هفته در کنسرت «جف بک» هوادارانش غافلگیر کرد. در این کنسرت «کیت ماس» نیز چند روز پس از شهادت علیه هرد حضور پیدا کرده است.

دپ ادعا می‌کند که هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش باعث شده از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» اخراج شود. او پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش خوانده بود، از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» نیز اخراج شده بود.

«نیما حدادی» وکیل مدافع در مصاحبه با شبکه «لا اند کرایم» می‌گوید هرد در صورت شکست ممکن است اعلام ورشکستگی کند.

   

گزارش‌های مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینیا به اتهام نشر اکاذیب: