news-background
news-background

شایعه: هنری کویل در فیلم Captain America 4 نقش Captain Britain را بازی می‌کند؛ واکنش کیلین مورفی به شایعه بازی او در نقش Doctor Doom مارول

«هنری کویل» و «کیلین مورفی» ممکن است به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شوند.

استودیوی مارول به‌رغم چند شکست تجاری با فیلم‌هایی چون «مرد مورچه‌ای ۳» (Ant-Man 3) و سریال «حمله سری» (Secret Invasion) همچنان تمایل دارد ستارگان بزرگ سینما و تلویزیون را به «دنیای سینمایی مارول» بکشاند. یکی از این ستارگان که شایعه همکاری او با مارول از چند سال پیش شنیده می‌شود «هنری کویل» است که به تازگی در فصل پایانی «ویچر» (The Witcher) دیده شده. بازیگر سابق «سوپرمن» (Superman) دست کم تا چند سال آینده در دنیای سینمایی دی‌سی جایی ندارد اما یکی از گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» است.

«اسپورتسکیدا» اخیراً گزارش داده است که کویل در فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) مقابل «آنتونی مکی» و «هریسون فورد» نقش «کاپیتان بریتانیا» یا «برایان برداک» را بازی خواهد کرد.

کویل دو سال پیش در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» به این شایعه واکنش نشان داده و گفته بود:‌ «من هم اینترنت دارم و شایعه‌هایی در مورد «کاپیتان بریتانیا» شنیده‌ام، و بازی در نسخه امروزی این شخصیت بسیار لذت‌بخش خواهد بود – همان‌گونه که «کاپیتان آمریکا» را امروزی کردند. خصوصیت لذت‌بخشی دارد و بازی در نقش شخصیت بریتانیایی را بسیار دوست دارم.»

«کیلین مورفی» بازیگر ایرلندی فیلم پرفروش «اپنهایمر» (Oppenheimer) نیز در مصاحبه با «جاش هاروویتس» به شایعه بازی در نقش «دکتر دوم» (Doctor Doom) واکنش نشان داده است. هواداران مارول از سال‌ها قبل او را یکی از بهترین گزینه‌های بازی در این نقش تصور کرده‌اند.

مورفی در فیلم‌های «شوالیه تاریکی» (Dark Knight) «کریستفر نولان» نقش شخصیت شرور «مترسک» یا «جاناتان کرین» را بازی کرده است. «دکتر دوم» یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شرور دنیای مارول است و ممکن است در ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) دیده شود.

مورفی در پاسخ به این پرسش که آیا در فیلم ابرقهرمانی دیگری بازی می‌کند یا نه می‌گوید: «بله، یعنی، من همیشه... همیشه فیلمنامه اهمیت دارد. بنابراین، اگر کسی فیلمنامه‌ای بفرستد... می‌خوانم. کسی نمی‌داند چه پروژه‌هایی ممکن است سر راهش قرار بگیرند.»

او اضافه می‌کند: «جذابیت این کسب‌وکار همین است. هیچ حس یا تصوری نداشتم که [نولان] قرار است برای [«اپنهایمر»] با من تماس بگیرد. ناگهان پیش می‌آید و زیبایی این صنعت همین است. غیرقابل‌پیش‌بینی و دیوانه‌وار است.»

ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» به کارگردانی «مت شکمن» در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید