news-background
news-background

واکنش هنری کویل به شایعه جیمز باند شدنش، بازگشت به نقش سوپرمن و پیوستن به «دنیای سینمایی مارول»

«هنری کویل» در مصاحبه جدیدی از احتمال بازگشت به دنیای «سوپرمن»، بازی در نقش «جیمز باند» و پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» با نقش «کاپیتان بریتانیا» گفته است.

بازیگر «مرد پولادین» (Man of Steel) و نقش «کلارک کنت» یا «سوپرمن» با «هالیوود ریپورتر» به گفت‌وگو نشسته و در مورد پوشیدن مجدد لباس این شخصیت می‌گوید: «برای من به عنوان سوپرمن هنوز داستان‌سرایی‌های زیادی وجود دارد، و من قطعاً از این فرصت استقبال خواهم کرد.»

کویل در مورد صحنه جنجالی کشتن شخصیت ابرشرور «ژنرال زود» می‌گوید: «کشتن زود دلیلی بود برای اینکه شخصیت دیگر دست به کشتار نزند... فکر نمی‌کنم این صحنه در ابتدا در فیلمنامه وجود داشت، اما می‌خواستم درد و رنج او را نشان دهم.»

این بازیگر ۳۸ ساله اضافه می‌کند: «او آخرین عضو از گونه خودش را کشت. این تصمیمی بود که در آن لحظه گرفت و دیگر هرگز دست به این کار نخواهد زد. پس از آن فرصتی برای رشد به وجود آمد، تا روان سوپرمن به عنوان یک موجود خدا-گونه عمیق و به ظاهر آسیب‌ناپذیر بررسی شود اما با احساس واقعی درونش.»

کویل در مورد احتمال بازگشت به دنیای «سوپرمن» می‌گوید: «همان‌گونه که همیشه می‌گویم: «شنل هنوز در گنجه است.»»

کویل سال گذشته در مصاحبه با «پاتریک استوارت» برای «ورایتی» گفته بود که به بازی در این نقش افتخار می‌کند: «همیشه از هواداران سوپرمن بوده‌ام. با چنین شخصیتی، همیشه شنل را به خود در پشت صحنه حمل می‌کنید، و به بخشی از ظاهر عمومی شما تبدیل می‌شود. وقتی با کودکان ملاقات می‌کنید، من را لزوماً به عنوان هنری کویل نمی‌بینند، بلکه ممکن است سوپرمن را ببینند، و این مسئولیتی به همراه می‌آورد.»

کویل بریتانیایی در بخش دیگری از مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» از شایعه تبدیل شدنش به «جیمز باند» پس از «دنیل کریگ» می‌گوید. کریگ برای پنجمین و آخرین بار در «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) نقش مأمور ۰۰۷ را بازی کرد. کویل می‌گوید: «فکر می‌کنم مذاکره با تهیه‌کنندگان چندگانه بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. در دنیای آرمانی، هرگز نقشی را رد نمی‌کنم. هیچ گزینه‌ای از روی میز برداشته نخواهد شد. حتی اینکه بخشی از این بحث باشی باعث افتخار است.»

کویل در این مصاحبه فاش می‌کند که به بازی در نقش شخصیت «کاپیتان بریتانیا» در «دنیای سینمایی مارول» بی‌علاقه نیست. این در حالی است که برادران وارنر فیلم دیگری براساس شخصیت «ول-زود» سیاه‌پوست با تهیه‌کنندگی «مایکل بی. جوردن» در دست ساخت دارد.

کویل به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «از شخصیت مارولی که بازیگر دیگری نقش او را بازی کرده نام نمی‌برم. چون همه کارشان را عالی انجام داده‌اند. اما من هم اینترنت دارم و شایعه‌هایی در مورد «کاپیتان بریتانیا» شنیده‌ام، و بازی در نسخه امروزی این شخصیت بسیار لذت‌بخش خواهد بود – همان‌گونه که «کاپیتان آمریکا» را امروزی کردند. خصوصیت لذت‌بخشی دارد و بازی در نقش شخصیت بریتانیایی را بسیار دوست دارم.»

در سال ۲۰۱۸ گزارش شده بود که مارول فیلم مشترکی برای شخصیت‌های «کاپیتان بریتانیا» و «شوالیه سیاه» می‌سازد. «شوالیه سیاه» یا «دین ویتمن» با بازی «کیت هرینگتون» به‌تازگی در «جاودانگان» (Eternals) دیده شده است. در کتاب‌های کامیک، این دو شخصیت به عنوان مأموران MI13 در کنار هم انجام وظیفه کردند و تهدیدات فراطبیعی را از زمین راندند.

کویل به‌زودی در فصل دوم سریلا «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس دیده خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۲۸

این آقا فقط به درد بازی تو نقش هرکول می خوره

نمایش اسپویل