news-background
news-background

فیلمبرداری ریبوت Fantastic Four از اوایل سال ۲۰۲۴

«مت شکمن» کارگردان ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» زمان فیلمبرداری پروژه را تأیید کرد.

مارول تابستان گذشته اعلام کرد که ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد اما چند ماه بعد آن را به ولنتاین سال ۲۰۲۵ موکول کرد. «مت شکمن» که به تازگی سریال «مشاور» (The Consultant) را برای پرایم ویدیو ساخته و سریال «وانداویژن» (WandaVision) را در «دنیای سینمایی مارول» کارگردانی کرده، در مصاحبه با «کلایدر» تأیید کرده است که فیلمبرداری پروژه از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

شکمن که علاوه بر ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» باید سریال «گودزیلا و تایتان‌ها» (Godzilla and the Titans) را برای اپل تی‌وی+ بسازد، در این مصاحبه به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا برنامه‌ای برای کارگردانی پروژه دیگری دارد یا نه: «فکر نمی‌کنم. می‌دانید، هنوز باید پروژه «گودزیلا» که از آن نام بردید را تمام کنم. در مرحله پس از تولید هستیم و چند ماه دیگر روی آن کار می‌کنیم. «چهار شگفت‌انگیز» تقریباً همه زندگی‌ام خواهد بود تا «روز ولنتاین» سال ۲۰۲۵.»

«جان کرازینسکی» در «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) نقش «آقای شگفت‌انگیز» را بازی کرد اما این بازیگر پس از اکران فیلم گفت که همکاری او با مارول به همین همکاری کوتاه ختم می‌شود. شکمن می‌گوید: «همه مسائل مرتبط با انتخاب بازیگران شایعه است. در مراحل اولیه هستیم. در حال حاضر چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و قطعاً وقتی بازیگری انتخاب شد اعلام خواهیم کرد.»

«مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) با بازی «پل راد» و «ایوانجلین لیلی» تازه‌ترین فیلم «دنیای سینمایی مارول» است که از ۱۷ فوریه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید