news-background
news-background

اولین واکنش‌ها به فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فاز پنجم «دنیای سینمایی مارول» شروع درخشانی نداشته است.

با اکران فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) در لس‌آنجلس، اولین واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی پدیدار شدند. این فیلم آغازگر فاز پنجم «دنیای سینمایی مارول» است.

منتقدین از داستان فیلم تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند اما از بازی «جاناتان میجورز» در نقش شخصیت «کانگ فاتح» ستایش کرده‌اند. «پل راد» در نقش «مرد مورچه‌ای»، «ایوانجلین لیلی» برای بازی در نقش «زنبورک»، «مایکل داگلاس» و «میشل فایفر» برای نقش‌های «مرد-مورچه‌ای» و «زنبورک» سابق بازمی‌گردند در حالی که «بیل مری» در نقش شخصیت شرور «کریلار» از «قلمرو کوانتوم» و «کاترین نیوتن» در نقش «کسی لنگ» دختر «مرد-مورچه‌ای» ظاهر خواهند شد.

منتقد «ورایتی» می‌نویسد: ««کوانتومانیا» پس از یک سوم اولی سخت و خسته‌کننده، بالأخره به حرکت درمی‌آید، فقط برای اینکه در نقطه‌ای که شروع کرده بود تمام شود. هرچند تهدیدهای وجودی روشن و سنگین‌اند، اما محرک احساسی ناچیز به نظر می‌رسد.»

منتقد «آپراکس» می‌نویسد «مرد-مورچه‌ای ۳» گفت‌وگویی سه ساعته در مورد واریانت و دنیاهای موازی است: ««جاناتان میجورز» در نقش کانگ عالی است و در بخش زیادی از فیلم «میشل فایفر» به شخصیت اصلی بدل می‌شود که فوق‌العاده است.»

منتقد «سی‌نت» می‌نویسد: «در فیلم «کوانتومانیا» اتفاقات زیادی در جریان است – و ارتباط احساسی برقرار کردن با هر یک از این حوادث دشوار. «جاناتان میجورز» در نقش کانگ شرور و خشن کاریزماتیک و از نظر بصری جذاب است، اما تهدیدی که ارائه می‌کند بیش از حد انتزاعی است.»

منتقد «رپ» می‌نویسد:‌ «پسرم در دقایق آخر نظرش را تغییر داد و فیلم «مرد-مورچه‌ای ۳» را امشب ندید. او، متأسفانه، انتخاب درستی کرد.»

«مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» به کارگردانی «پیتون رید»  ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید