news-background
news-background

تریلر بخش دوم از فصل سوم سریال The Witcher

«هنری کویل» برای آخرین بار در سه قسمت پایانی فصل سوم «ویچر» دیده خواهد شد.

نتفلیکس تریلر بخش دوم و پایانی از فصل سوم سریال «ویچر» (The Witcher) را منتشر کرد. «هنری کویل» در سه اپیزود باقی مانده این فصل برای آخرین بار نقش «گرالت ریویا» را بازی کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که از فصل چهارم «لیام هسمورث» جانشین کویل در این نقش خواهد شد. پنج اپیزود اول فصل سوم «ویچر» ۲۹ ژوئن پخش شده بود.

«ویچر» که از یک مجموعه‌ رمان‌ فانتزی پرفروش نوشته «آندژی ساپکوفسکی» اقتباس شده داستانی حماسی در مورد سرنوشت و خانواده بازگو می‌کند. «گرالت ریویا» یک شکارچی هیولای تنها است که سعی می‌کند جایگاه خود در دنیا را کشف کند، دنیایی که مردمش شیطان‌صفت‌تر از حیوانات‌اند. اما وقتی که دست سرنوشت او را به سوی جادوگری قدرتمند و شاهزاده جوانی با رازی در سینه می‌کشاند، این سه تن باید با یکدیگر راهی برای عبور از «اقلیم» در حال تغییر پیدا کنند.

فصل سوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.

هیسریش پیش‌تر به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که کویل در این فصل وداعی «قهرمانانه» خواهد داشت: «به نظر من، این قهرمانانه‌ترین وداعی است که می‌توانیم داشته باشیم، هرچند به گونه‌ای نوشته نشده که قهرمانانه باشد. گرالت مأموریت تازه‌ای در ذهن دارد وقتی که در فصل چهارم به او برمی‌گردیم. او کمی متفاوت‌تر از انتظار ماست.»

بخش دوم از فصل سوم «ویچر» ۲۷ ژوئیه از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید