جزئیات بیشتری از مصاحبه «امبر هرد» با برنامه «امروز» شبکه انبیسی فاش شده است.
«امبر هرد» میگوید شکایت «جانی دپ» از او در ویرجینیا «تحقیرآمیزترین و وحشتناکترین» اتفاقی بوده است که در زندگیاش تجربه کرده و باعث شده احساس کند «از انسان کمتر» است.
هرد در اولین مصاحبهاش پس از شکست در برابر دپ با برنامه «امروز» (Today) شبکه انبیسی که بخشهایی از آن پخش شده از تجربه دادگاه گفته است. دپ در ویرجینیا همسر سابقش را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرد و خواستار غرامت ۵۰ میلیون دلاری شد. پس از شش هفته رسیدگی به این اتهام، دپ به پیروزی رسید و هرد در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد. هرد بیآنکه نامی از دپ ببرد خودش را قربانی خشونت خانگی نامیده بود.
در بخشی از مصاحبه با «ساوانا گاتری»، هرد میگوید: «هیچوقت تا این حد احساس نکرده بودم که از انسانیت خودم دورم کردهاند. احساس کردم که کمتر از یک انسانم.» هرد اضافه میکند: «تا روزی که بمیرم، از تمامی کلمات شهادتم در دادگاه دفاع میکنم.»
هرد در جایی دیگر ادعا میکند که هیأت منصفه تحت تأثیر حجم عظیم حمایتها از «جانی دپ» قرار گرفتهاند: «بخش زیادی از این دادگاه در شبکههای اجتماعی تخلیه شد. هیأت منصفه نسبت به آن مصون نبودند. چگونه میتوانستند مصون باشند؟ به نظر من حتی اعضای پاکنیت هیأت – اجتناب از آن ناممکن بود. هر روز از سه، چهار، یا گاهی شش کوچه میگذشتم که افرادی با دستنوشتههای «ساحره را بسوزانید»، «مرگ بر امبر» را نشان میدادند. پس از سه و نیم هفته، وارد جایگاه شهود شدم و دیدم که دادگاه پر شده از هواداران «کاپیتان جک اسپارو» که معترض و تهییج شده بودند.»
هرد در مورد فایلهای صوتی پخش شده در دادگاه میگوید: «میدانم که از این نوارهای صوتی استفاده زیادی شده. پس از آنکه ویرایش شدند در فضای آنلاین درز کردند. آنچه در آن کلیپها میشنوید مدرکی برای آنچه اتفاق افتاده نیست. مدرک مذاکره برای نحوه حرف زدن در مورد آنها با مرتکبشونده خشونت است.»
هرد سپس به این پرسش پاسخ میدهد که آیا «جانی دپ» در مورد بدرفتاری نکردن دروغ میگوید یا نه: «بله دروغ است. اشتباهات زیادی مرتکب شدهام، اما همیشه حقیقت را گفتهام.»
«ایلین بردهافت» وکیل هرد پیشتر به همین برنامه تلویزیونی گفته بود که اعضای هیأت منصفه تحت تأثیر شبکههای اجتماعی قرار گرفتهاند.
هرد اعتراف میکند که در حین برگزاری دادگاه، او و دپ «در بهترین حالت مثل بچههای لوس هالیوودی» به نظر رسیدهاند. گاتری میپرسد: «برخی افراد از کلیت این ماجرا منزجر شدند و برای هیچیک از شما دو نفر همدردی نکردند. این موضوع را درک میکنید؟» هرد پاسخ میدهد: «مسلماً. سرزنش نمیکنم آدمهای عادی که این دادگاه و نحوه پوشش داده شدنش را دیدند و فکر کردند ما در بهترین حالت بچههای لوس هالیوودی هستیم. اما چیزی که مردم درک نمیکنند این است که در واقع قضیه بسیار بزرگتر از این است.»
در لحظاتی دیگر از مصاحبه، به نظر میرسد که هرد با فیلم «ادوارد دستقیچی» (Edward Scissorhands) دپ شوخی میکند. مجری در مورد اتهام بازیگری در دادگاه از سوی وکیل دپ سؤال میکند که گفته بود هرد «بهترین بازی عمرش» را ارائه داده است.
هرد در واکنش میگوید: «این حرف را وکیل مردی میزند که دنیا را قانع کرده دستانش قیچی است؟ من به هفتهها شهادت گوش دادم – غیرمستقیم یا کاملاً مستقیم گفتند که بازیگر وحشتناکی هستم. بنابراین نمیدانم چگونه میتوان هر دو بود.»
هرد در بخشی دیگر از مصاحبه که روز گذشته منتشر شد گفته بود: «اما حتی کسی که تردیدی ندارد من سزاوار همه این نفرتها و سرزنشها هستم، حتی اگر فکر میکنید دروغ میگویم، باز هم نمیتوانید به چشم من نگاه کنید و بگویید در شبکههای اجتماعی عدالت برقرار شده. نمیتوانید به من بگویید که منصفانه بوده است.»
بخشهای بعدی این مصاحبه چهارشنبه و جمعه آینده منتشر خواهد شد.
گزارشهای مرتبط با شکایت جانی دپ از امبر هرد در فرفکس کانتی، ویرجینیا به اتهام نشر اکاذیب:
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
iranbahar
iranbahar
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۴۴
امبر هرد موجود چندش آوریه و خودش هم میدونه که بین مردم محبوبیتی نداره وگرنه نمی گفت: ^«برای من مهم نیست که کسی در مورد من چه فکر میکند یا اینکه در مورد آنچه در خلوت خانهام، پشت درهای بسته و در حین رابطه زناشویی برای من اتفاق افتاده چه قضاوتی میکنند. فرض را بر این نمیگذارم که آدمهای عادی باید چنین چیزهایی را بدانند. و ناراحت نمیشوم.»^ با وجودی که در دادگاه پیورز نشده هنوز دست از دروغگویی و چرت و پرت گفتن برنداشته فکر می کنه اینجوری می تونه نظر مردم عادی رو جلب کنه همه مردم عادی دنیا از ایران گرفته تا آمریکا تا جمهوری دموکراتیک آذربایجان و ... فهمیدن این رو تخت شوهر سابقش مدفوع کرده ولی میگه: ^فرض را بر این نمیگذارم که آدمهای عادی باید چنین چیزهایی را بدانند.^
۱۵
۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۰۵
کمتر از انسان که هیچ کمتر از حیوونی کدوم حیوونی روی تخت مدفوع میکنه و میندازه تقصیر یه سگ کوچیک آپارتمانی!!! من واقعا بمیرم برای این همه مضلومیتت که با هواپیمای شخصی مسافرت میکنی و توی خونه چند میلیون دلاری زندگی میکنی!!! من بمیرم برات که دادگاه پخ تلوزیونی شد و کثافت کاری هات علنی شد
iranbahar
iranbahar
m3287
۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲
«تنها گروهی که از اعضای متقلب و نخالش حتی بعد از محکومیتشون دفاع میکنه فمنیست ها هستند» این یک خط رو باید با آب طلا نوشت
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
aidash
aidash
m3287
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷
من که فرصت نکردم این همه پاسخ رو بخونم ولی نظرم عوض نشده و اگر جایی نفرت پراکنی و بی ادبی ببینم تذکر میدم. مختارید توضیح دیگه ای دارید بفرستید ولی من فرصت این همه بحث رو ندارم . بدرود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۲۵
در مورد توهینی هم که فرمودید باید بگم که حرف من به این علت آزادی بیان بودن که بیان حس شخصیم نسبت به یه سلبریتی بود ولی شما فقط با عقیده من مخالفت نکردی که بگم آزادی بیان بود،به شخص بنده حمله کردید و من رو بی ادب خطاب کردید (به عنوان مثال ممکنه من توی بخش نظراات یع فیلم ابراز کنم که فیلم های ابر قهرمانی در واقع سینما نیست و نوعی ویدئو گیم با محتوای سخیف و هیجان زیاده و ممکنه شما یا هر کس دیگه ای هم با نظر من مخالف باشه در دفاع از فیلم های ابر قهرمانی نظرش رو ابراز کنه که خب تا اینجا میشه آزادی بیان ولی از لحظه ای که بحث رو شخصی کنید و به طرف دیگه بحث ناسزا میگید دیگه اسمش توهینه و نه آزادی بیان) حالا بگذریم که هیت کرایم رو هم به بنده نسبت دادید که این جرم اساسا قلمرو دیگه ای داره و این تهمتتون هم مصداق جرم افترا نسبت به بنده بود در آخر لطفا به خاطر منافع بلند مدت عموم زن ها هم که شده اینقدر از جانب همه زن ها صحبت نکنید، مطابق تجربه شخصی من اکثریت زن ها نسبت به فمنیست ها باهوش تر و با سوادتر و البته خوش اخلاق تر هستند در مقابل فمنیست ها دقیقا به اندازه ورژن مذکر خودشون (ماساژنیست ها) تهوع آور و شکست خورده و پر از خشم و نظریات جنسیت زده علیه جنس مقابل هستند بنابراین بنده به عنوان یک آدم معتقد به حقوق بشر و برابری جنسیتی، به یک اندازه از مردهای ماساژنیست و زن های فمنیست متنفرم
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۰۹
در مورد ظلم تاریخی زن ها هم فقط دوره معاصر رو قبول دارم وگرنه بقیش افسانه فمنیست هاست توی دوره قبل از ماشین های صنعتی الکتریکی این مردها بودند که نیروی اقتصاد و صنعت بودند و در نتیجه این مردها بودند که از 10 سالگی توی معادن زیر زمینی جون خودشون رو به خطر مینداختند و البته هنوز هم کارهای سخت و پر خطر برای مردهاست از میادین نفتی گرفته تا معادن و ذوب آن و سایر مشاغل سرطان زا و سخت برای مردهاست ضمن اینکه به عقیده من بزرگترین ظلم تاریخ اعزام اجباری به جنگ بوده (بعضی مردها برای فرار از این برده داری نظامی خودشون رو معلول میکردند تا مجبور نشند به جنگ برند و تبدیل به یک جنازه و یا بدتر از اون تبدیل به یک قاتل بشند) ولی فمنیست ها تاریخ تخیلی خودشون رو روایت میکنند جوری که انگار از 2000 سال پیش مردها صبح به صبح با آسانسور می رفتند پارکینگ تا سوار بر اتومبیل شخصی خودشون برند سراغ کار اداری خودشون و بعد از نشستن پشت میز سفارش اسرسو بدند!!!!!! به علاوه حقوق زن ها اغلب از جانب حاکمیت ها نقض میشه در صورتی که مردها به دلایلی نظیر مهریه مستقیما توسط یک زن به زندان میرند البته در آخر موافقم که عمده قرن گذشته به عنوان دوران گذار برای زن ها دوره ظالمانه ای بود و زن ها به میزان بیشتری از طرف اجتماع سر کوب شدند
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۵۳
فرمودید که به اندازه انگشتان دست از این مثال ها در مورد زنان هست نه خانم بنده به طور مداورم کانال Law&Crime Network و کانال Court TV و کانال های حقوق دیگه رو نگاه میکنم و آمارهای پزشکی قانونی کشورهای مختلف رو چک میکنم، تا دلتون بخواد از این مثال ها راجع به زنان هست ولی خب مافیای فمنیستی اجازه نمیده به گوش عموم برسه موارد معروفی که فقط توی همین یک ماه گذشته و فقط در آمریکا اتفاق افتاده (متاسفانه من فقط انگلیسی بلدم) رونالدو: تبرئه از تجاوز + وکیل خانم مدعی هم به دلیل شکایت با سوء نیت زیاد بزا هدف اخاذی مالی احتمالا با لغو پروانه وکالتش مواجه میشه ایوان ریچل وود(بازیگر وست ورد): که به همراه یه 2 جین زن دیگه مدعی بودند که مرلین منسن بهشون تجاوز کرده: مدرک ارائه شده به دادگاه از سوی مامور اف بی آی جعلی بود و احتمالا مورد تعقیب کیفری قرار میگیرند به علاوه یک خانم شهادت داد که سایر زن های مدعی به معنی واقعی کلمه قصد راضی کردن اون برای اداعای تجاوز و دریافت خسارت رو داشتن (دادگاه این ها هم دیدنیه) مگان مارکل: عروس خاندان سلطنتی بریتانیا که در عوض 15 میلیون دلار یه مصاحبه مفصل علیه خاندان سلطنت بریتانیا کرد و خودش رو هم زنی خود ساخته و فقیر شبیه کوزت جلوه داده بود با یه شکایت مفصل از طرف خواهر خودش مواجه شد که بسیاری از دروغ های مگان رو افشا کرده بود تا نشون بده مگان یه دختر لوس و به شدت ولخرج و البته کم استعداد که همون نقش های ضعیفش رو هم به لطف پدرش که نامزدی های متعدد جوایز امی رو دادره گرفته بود
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۳۵
راجع به جرم تجاوز که فرمودید اولا صادقانه امیدوارم هرگز برای هیچ کس اتفاق نیفته ولی باور بفرمایید که علت واکنش نشون ندادن جامعه مرد ها عدم باور زن ها به خاطر افرادی مثل همین امبر هرد هست وگرنه اکثریت مردها اگر مطمئن باشند که یه مردی متجاوزه از خوک هم کمتر میدوننش ولی بنده به عنوان یه حقوقی تا دلتون بخواد مورد دیدم که زن ها ادعای دروغ مطرح کردند موردی بود که زنی ادعا میکرد مردی بهش تجاوز کرده و اون هم سقط جنین انجام داده، در صورتی که مرد بخت واریکسل داشت و اصلا توان بچه دار کردن کسی رو نداشت یا مورد دیگه ای که خانم مدعی تجاوز بود و برای رضایت دادن پول زیادی هم میخواست در صورتی که مرد متهم اصلا همجنسگرا بود!!! ولی خب نزد دادگاه ایران نمیشه چنین موضوعی رو به عنوان دفاع مطرح کرد راهنمایی حقوقی: در صورت وقوع تجاوز شواهد بیولوژیک از قبیل منی، خون، ترشحات واژینال، بزاق و سلولهای اپیتلیال واژن (که معمولاً توسط کیت تجاوز جنسی جمعآوری میشود) ممکن است در آزمایشگاه جرم شناسی مشخص شده و از نظر ژنتیکی بررسی شود، پزشکی قانونی هم قربانی رو بازخواست نمیکنه بنابراین با خیال راحت به پزشکی قانونی برید و قبل از معاینه کامل توسط پزشک قانونی، مدارک و شواهد تجاوز را از بین نبرید.حمام نروید و دندانهای خود را مسواک نزنید. لباسهای خودتون را با دقت در بیارید و در پلاستیک تمیزِ دربستهای نگهداری کنید.
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۱۷
دروغ های خانم امبر هرد هم راجع به دزدیدن 4 تا بستنی نبوده که بخوایم ساده بگذریم راجع به یه جرم حساس با میلیون ها قربانیه بنابراین بنده امبر هرد رو موجود وحشتناکی میدونم شما هم اگر شک داری میتونی از یه جرم شناس عواقب وحشتناک یه همچین عملی رو بپرسی تا برات توضیح بده حالا بگذریم که علیرغم محکومیت امبر هرد و انبوه مدارک بر علیهش هنوز هم بسیاری از فمنیست ها اساسا نمی پذیرند که دروغ گفته که خب البته از فمنیست ها انتظار منطق و انصاف هم نداریم مورد بعدی بر خلاف چیزی که گفتید جرائم جنائی هم مرتکب شده (بریدن انگشت و حمله با شیشه که توی استرالیا جرم مهمی هم هست، حالا با مشت و لگد زدنش و خاموش کردن سیگارش توی صورت شوهرش و ) این مورد رو هم میگذارم کنار دروغی که دیشب راجع به جرم بودن حرف من در کشورهای پیشرفته گفتید و منبعی هم براش ذکر نکردید برای اطلاعتون میگم که هیت کرایم مربوط به پروفایل کردن اشخاص بر اساس نژاد، رنگ پوست ، دین و مذهب جنسیت و مسائل عمدتا غیر اکتسابی هست و به هیچ عنوان نفرت از مجرمین رو شامل نمیشه بنده هم نسبت به جرم خشونت خانگی حساسیت بالایی دارم وگرنه تا قبل از ازدواجش با جانی دپ اصلا نمیدونستم کی هست که بخوام باهاش خصومت شخصی داشته باشم و اتفاقا جامعه مردها مثل فمنیست ها از نخاله هاش دفاع نمیکنه به خاطر همین هم کسی از بیل کازبی، آر کلی، هاروی واینستین یا حتی کوین اسپیسی که از جانی دپ خیلی بازیگر بهتری هم هست دفاع نمی کنیم سیاهپوست ها هم جاسی اسمولت متقلب طرفداری نمی کنند، تنها گروهی که از اعضای متقلب و نخالش حتی بعد از محکومیتشون دفاع میکنه فمنیست ها هستند
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴
امشب آخرین باری هست که پاسخ شما رو میدم چون وظیفه ندارم به شما آموزش رایگان بدم تا جبران عدم مطالعه و کم سوادیتون بشه و اساسا هم شما یا کس دیگه ای رو مخاطب قرار ندادم که وارد یه بحث فرسایشی بشم راجع به هویت و حقوق بشر سه مرحله متفاوت وجود داره 1. هویت بشر (که بر خلاف چیزی که شما گفتی قابل سلب نیست چون یک امر جوهریه و حتی اگزیستانمسیالیست ها هم که وجود رو متقدم بر ماهیت میدونند مدعی عرضی بودن ماهیت نیستند) 2. شناسایی حقوق بشر از سوی جامعه که مهمترین مصادیقش هم همین اصل برائت و اصل محاکمه عادلانه است که فمنیست ها در موارد بسیاری از جمله همین پرونده نقضش کردند 3. شناسائی شان انسانی برای یک نفر که یه امر مطلق و پیشینی نیست و به دست آوردنیه که بنده امبر هرد و یه سری هیولا مثل خودش رو فاقد این شان می دونم امیدوارم مطلب رو فهمیده باشید وگرنه من وقت بیشتر برای شما ندارم و میتونید اندکی مطالعه کنید که تا این اندازه نظریات بی اساس پرت نکنید
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
aidash
aidash
m3287
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۰۲
اینکه شما به خودت اجازه میدی برای یک دادگاه که موضوعش جنایی هم نیست به افراد بگی کمتر از حیوان ، توهین ، بی احترامی و خلاف اخلاق است. دوما اگر به توهین کردن و کمتر از حیوان خطاب کردن به خاطر افترا باشه ، پس تک تک آزارگران جنسی ، متجاوزان ، دزد ها ، دروغگویان درباره ی وضعیت زنان ، انکار کنندگان حقیقت که باعث ادامه ی رنج دیگران میشن هم باید کمتر از حیوان خطاب کرد!!! در صورتی که اینجور کامنت ها رو فقط زیر پست های هرد شاهد هستیم!!! که نشانه ی نفرت از شخصه و نه جرم! کما اینکه اگر برعکس بود مطمئنم کمتر از حیوان خطاب نمیکردید. در آخر متوجه نمیشم از چه چیزی ناراحت شدید؟ شما به صورت عمومی یک نفر رو کمتر از حیوان خطاب کردید و من این نظر رو نفرت انگیز میدونم. اگر شما آزادید که کمتر از حیوان خطاب کنید من هم آزادم که نظرم رو نسبت به این دیدگاه بگم. از آزادی بیان استفاده میکنید که بعدش اعتراض کنید چرا بهتون اعتراض کردم و حسم راجع به نظرتون رو گفتم؟!!! آزادی بیان شما ، آزادی بیان من رو نقض نمیکنه. به خودتون هم نگفتم نفرت انگیز ! به دیدگاهتون گفتم. گفتم کمتر از حیوان خطاب کردن کسی ، اونم نه به خاطر جنایت ، بلکه به جرم افترا! ، نفرت انگیزه. اگر قاتل بود چی کارش میکردید؟ یکسری ادعا کردید و به من گفتید کتاب بخونم: ادعاهاتون خلاف عملی است که انجام دادید. بنابراین باورش برای من سخته. هیج مدافع حقوق بشری شخصی رو به خاطر افترا زدن کمتر از حیوان خطاب نمیکنه . که مدافع حقوق بشر اعتقاد داره که همه ی انسان ها چه مجرم و چه بی گناه انسانند. بنابراین هیچ وقت نمیاد به خاطر جرم افترا ! ( نه تجاوز ، نه قتل ، نه نسل کشی و .... ) کمتر از حیوان خطاب کنه. چه حقوقی چه غیر حقوقی ! شما باید اولیش و اخریش باشید به نظرم! در آخر فقط راجع به اینکه گفتید زنان هم به اندازه ی مردان رذالت به خرج میدن: شما به اندازه ی انگشتان دست از این مثال ها دارید ولی زنان به اندازه ی گستره ی تاریخ و هزاران مثال دارند. خیر زنان و مردان به یک اندازه در حق هم ظلم نمیکنند! این حرف شما انکار رنج تاریخی زنان است. کما اینکه در همین ایران در عصر حاضر هزاران مثال از رنج زنان ایرانی داریم! این نهایت توضیحی بود که میتونستم بدم که چرا کمتر از حیوان خطاب کردن یک انسان به خاطر جرم افترا! اشتباهه و چرا من آزادم که در مقابل این نظر ها که به نظرم تندروی و نفرات پراکنی به حساب میاد ، نظرم رو بیان کنم. درست مثل خود شما. امیدوارم دیدگاهم تایید بشه . خیلی از توضیحات رو نتونستم شفاف تر بدم چون احتمالا تایید نکنند . بدرود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۵۵
قسمت سوم پاسخ: گناه سر کار خانم امبر هرد سوء استفاده از یک موضوع بسیار بغرنج (خشونت خانگی) که البته اکثر قربانیانش هم کودکان و به ویژه پسر بچه ها هستند بود (خدا میدونه چقدر پسر بچه های دهه شصت و پنجاه توی خونشون کتک خوردند) این زنیکه دروغگو با موج سواری روی جنبش می تو و صد البته حمایت همه جانبه فمنیست ها (بدون توجه به ایرادات واضح داستان امبر هرد و بدون محاکمه قانونی یا حتی نظر خواستن از جانی دپ) موفق شد خودش رو از یه بازیگر رده چندمی به یکی از معروف ترین چهره های هالیوود تبدیل کنه بعد هم که توی دادگاه مثل یه سیاستمدار حرفه ای وقیحانه ای دروغ میگفت (که خب این عمل هم موجب نفرت بیشتر مردم شد) سوء استفاده از رنج میلیون ها نفر عمل عمیقا رذیلانه ایه و عواقبی بدتر از جرایم یه قاتل رو هم در بر داره چون منحصر به یک مقتول یا یک قربانی نمیشه و باعث میشه افکار عمومی نسبت به میلیون ها قربانی حقیقی خشونت خانگی بی تفاوت تر بشه
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۳۹
در مورد مثال هایی هم که نوشتم چند نکته قابل توضیحه: اولا: پاسخ اولیه بنده راجع به این قاتلین نبود و راجع به خود امبر هرد بود که بنا به هر دلیل ادمین محترم تایید نکرد و در نتیجه شما هم ندیدیش دوما: به این نحوه استدلال میگند رد یک فرا روایت از طریق آوردن مثال نقض (در اینجا عدم خطاب کمتر از حیوان به انسان های هیولا صفت) سوما این مثال ها رو به این دلیل ذکر کردم که در رسانه های بزرگ فمنیست ها مردها رو دیو انگاری میکنند، خواستم ببینید که زن ها هم کمتر از مردها رذالت به خرج نمیدند ولی مافیای رسانه ای فمنیست ها، اخبارش رو سانسور میکنه (مهمترین مثالش هم اینه که جنگ ها رو میندازند تقصیر مردها، یعنی کشورها به خاطر نفت و گاز و آب و مواد معدنی و ... با هم نمی جنگند بلکه چون مرد ها وحشی هستند بی دلیل می جنگند!!!!!!!!)
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۲۵
اولا وقتی نظر عمومی ثبت میکنم یعنی دارم از آزادی بیانم برای ابراز یه حسم حس استفاده میکنم معنیش دعوت از یه آدم ناشناس برای توهین کردن نیست دوما احتما قبل از اینکه شما با الفبای حقوق بشر آشنا باشید بنده برای دفاع از حقوق بشر مقاله مینوشتم پس لطفا بالای منبر تشریف نبارید سوما چیزی که شما متوجه نیستی و احتمالا سواد و مطالعه کافی راجع بهش نداری ولی تا جایی تندروی کردی که بنده رو به هیتلر تشبیه بکنی این نکته است که تفوت بسیار زیادیه بین حقوق یک انسان با شان یک انسان (جان هر کی دوست داری یه مقدار کتاب بخون بعد برو بالای منبر) به همین دلیل هم هست که برای بزرگترین جنایتکارهای جنگی تاریخ از آیشمن گرفته تا صدام و ... هم دادگاه تشکیل میشه، چون حتی اون ها هم حقوق انسانی دارند ولی شان انسانی ندارند و اتفاقا توی کشورهای غربی هم ازشون به عنوان زباله یا زباله انسانی یا عبارت مشابه استفاده میشه و شامل جرم نفرت پراکنی هم نمیشه (خوشحال میشم منبع تخیلی جرم انگاریتون رو ذکر بفرمایید)
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
aidash
aidash
m3287
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۵۶
وقتی نظر عمومی ثبت میکنید یعنی مخاطب همه هستند. موضوع امبر هرد نیست . موضوع سلب جایگاه انسانیت از یک انسانه. جهت اطلاعتون میگم : هیتلر هم همین نظرات رو برای مخالفانش میداد و اونها رو کمتر از انسان خطاب میکرد. شما که پا رو فراتر گذاشتید و حتی کمتر از حیوان خطاب کردید!!!! شما موافق یا مخالف امبر هرد باشی ، بسیار بی ادبانه ست که به فردی بگید کمتر از حیوانه . در ادامه دلایلی که اوردید جالبه !!! برای من از قاتلان نوشتید!! انگار قاتل بودن یکسری افراد دیگه باید من رو متعاقد کنه که نظر شما خیلی هم به جا و درست بوده!!! بعد این نظر رو برای کسی نوشتید که این کار ها رو هم نکرده ! بحث اصلا طرفداری نیست. شما بیا بگو جانی دپ کمتر از حیوانه ، من همین کامنت رو برات میزاشتم و میگفتم نظر نفرت پراکنیه. این جمله ی شما که کمتر از حیوان خطاب کردید در کشور های قانون مدار و آزاد جرم انگاری شده!
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
aidash
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۷
یک سطر جواب کامنتی که مخاطبش رو هم نبودین دادین و بدون ارائه هیچ استدلالی 2 دفعه توهین کردید و من رو آدمی بی ادب با نظری نفرت انگیز خطاب کردید، اون وقت من بی ادبم؟؟؟؟!!!!!! گمون کنم از طرفدار امبر هرد که خودش آزارگره ولی ادعای قربانی بودن می کنه بیش از این نباید توقع داشت به هر صورت علیرغم جواب بدون استدلال شما بنده جواب منطقی خواهم داد می تونید اسم های زیر رو سرچ بفرمایید Taylor Schabusiness: اقرار به کشتن و تکه تکه کردن دوست پسر خودش به منظور افزایش لذت بعد از مصرف مواد مخدر!! (در حال محاکمه) با سوابق کیفری متعدد کیسی آنتونی: متهم به قتل دختربچه 2 ساله خودش که 14 سال پیش سر و صدای زیادی توی آمریکا به پا کرد omaima nelson: مدل محکوم به قتل و تکه تکه کردن و پختن و خوردن شوهر خودش!! و البته محکوم به حبس ابد موارد بالا و مثال های متعدد دیگه ای هست و همشون هم زن های زیبایی بودند که زندگی راحتی هم داشتند ولی جرایمشون مو رو به تن آدم سیخ میکنه بله خانم محترم! من به عنوان یه حقوقدان به چنین هیولاهایی کمتر از حیوان خطاب میکنم و نظرات بی اساس یه فمنیست سانتی مانتال مغرض هم برام اهمیت نداره به قول مولانا از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست (لطفا بی ادبی مولانا رو هم ببخشید!!!)
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
aidash
aidash
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۰
نظرتون نفرت انگیزه !! یک انسان رو کمتر از حیوان خطاب کردید!! کاش ادب داشتید
۰
۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m3287
m3287
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲
#اشتباه تایپی مظلومیتت پخش
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۱۲
۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
khashayar_bh97
khashayar_bh97
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۳۳
آخی دلم سوخت
۸
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ