news-background
news-background

صفحه جمع‌آوری کمک مالی برای امبر هرد بسته شد؛ تهیه‌کنندگان هالیوود بازگشت هرد به بازیگری پس از شکست از جانی دپ را «بسیار دشوار» می‌دانند

«امبر هرد» پس از تحقیر باید با طرد شدن در هالیوود کنار بیاید. چهارشنبه گذشته دادگاهی در ویرجینیا هرد را به پرداخت ۱۵ میلیون دلار به همسر سابقش «امبر هرد» محکوم کرد. هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» بی‌آنکه نامی از دپ ببرد، خودش را قربانی خشونت خانگی خوانده بود.

یکی از تهیه‌کنندگان هالیوود در مصاحبه با «نیویورک پست» می‌گوید: «آیا امبر اصلاً در هالیوود کار کرده؟ به جز «آکوامن» (Aquaman) در چه فیلم دیگری بازی کرده؟ فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت گزینه جذابی بوده باشد – جانی باعث شد که او جذاب به نظر برسد.»

هرد که یک بازیگر «بلوند هیچکاکی» دانسته می‌شد، در سال ۲۰۱۱ و در حین فیلمبرداری «خاطرات رام» (The Rum Diaries) با «جانی دپ» آشنا شد. امروز هرد به شهرت جهانی رسیده اما نه به شکلی که می‌پسندد. دپ و نمایندگانش در طول دادگاه ادعا کردند که هرد با کمک همسر سابقش به فیلم «آکوامن» پیوسته است.

بیانیه دپ پس از پیروزی در ویرجینیا را سلبریتی‌هایی چون «جما چان»، «اما رابرتس»، «زویی سالدانا»، «تایکا وایتیتی»، «جنیفر انیستون»، «هنری گولدینگ»، «رایلی کیو»، و بسیاری دیگر لایک کردند. «کریس راک» کمدین نیز پس از اعلام رأی دادگاه گفته بود که «حرف هر زنی را باور کنید به جز امبر هرد.» بازیگران دیگری چون «ایوا گرین» نیز از دپ حمایت کرده بودند.

یکی دیگر از تهیه‌کنندگان هالیوود می‌گوید:‌ «به نظر من برای [هرد] بسیار سخت خواهد بود.» منابع دیگری اضافه می‌کنند که هرد دیگر رابطه نزدیکی با دوست پسر سابقش «ایلان ماسک» ندارد. مدیر عامل «تسلا» در ماه مه نوشت که امیدوار است هم هرد و هم دپ گذشته را فراموش کنند.

«کامیل واسکوئز» وکیل دپ در دادگاه ویرجینا در مورد هرد گفت: «این زنی است که پل‌های پشت سرش را خراب می‌کند. دوستان نزدیکش از او حمایت نمی‌کنند. ممکن است متوجه شده باشید که به جز خواهرش هیچ‌کس در این دادگاه برای حمایت از او حضور پیدا نکرده... تمامی شاهدینی که به ویرجینیا سفر کرده‌اند کارشناسانی‌اند که به آن‌ها پول پرداخت کرده‌اند.»

هرد آوریل سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد که از طریق رحم اجاره‌ای اولین فرزندش را به دنیا آورده اما هیچ‌گاه هویت پدر او را فاش نکرد.

«تی‌ام‌زی» این هفته گزارش داد که پلتفرم جمع‌آوری کمک مالی «گوفاندمی» (GoFundMe) یک حساب جعلی برای کمک به هرد را حذف کرده است. در این گزارش آمده است که این صفحه ادعا می‌کند که با اعضای گروه حقوقی هرد در ارتباط بوده و مبالغ جمع‌آوری شده مستقیماً در اختیار هرد قرار می‌گیرد.

«ایلین بردهافت» وکیل هرد هفته گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا کرد که هرد به‌هیچ‌وجه توان پرداخت جریمه نقدی تعیین‌شده از سوی دادگاه را ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵

دنیای سینما: «بدون جانی هرگز»

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۸

درس عبرتی شد برای همه زنهای سلیطه

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱

جانی دپ که اینهمه معروف بود بدون تابت شدن حذفش کردن این چند سال از فیلمها حالا این که از اولشم بازیگر نبود و کاراشم ثابت شدس پس کلا باید محو بشه مگر اینکه یکسری فمنیست نما (نه فمنیسته حالا درست درمون) بیان ازش حمایت کنن با وجود اینکه اعتبار جنبش می توو رو هم خراب کرد

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۸

حقشه. کریر جانی دپو نابود کرد

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷

مگه کسی هم مونده که طرفدار این باشه تا بخواد بهش کمک کنه؟۱ (فک کنم اگر هم طرفداری داشته باشه فقط بخاطر ظاهرشه)

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹

میا فارو و ادوارد نورتون قراره بهش کمک کنن

نمایش اسپویل
بیشتر