news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه اوت ۲۰۱۹ منتظر آن‌ها هستیم

وارد هشتمین ماه سال شده‌ایم. به همین مناسبت و مطابق ماه‌های گذشته، سریال‌هایی که در این ماه پخش می‌شوند را برایتان معرفی کرده‌ایم. در این ماه کرستن دانست، جان گودمن، لوپیتا نیونگو، اورلاندو بلوم و کارا دلوین به تلویزیون می‌آیند.

در انتهای لیست هم سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه منتشر می‌شود را برایتان لیست کرده‌ایم. ضمن اینکه اگر از برنامه عقب هستید، می‌توانید لیست ماه‌های مارس، آوریل، مه، ژوئن و ژوئیه را در لینک‌های مربوطه پیدا کنید.

هیچکس چیزی ندید (No One Saw A Thing)

شبکه: Sundance   تاریخ پخش: ۱ اوت

این سریال ۶ قسمتی که با همکاری Blumhouse TV ساخته شده، اتفاقات بعد از تیراندازی سال ۱۹۸۱ در اکسیدمور میزوری را که بسیاری معتقدند حرکتی هرج و مرج طلبانه و خودسر بوده مرور می‌کند. در طول سریال، به بررسی تاریخ شهر و نظریه‌های مختلف پرداخته می‌شود. از این سوال که چرا هیچ کدام از افرادی که شاهد مرگ کن رکس مک‌الوری بودند، حاضر نشدند شهادت بدهند گرفته تا اینکه چه کسانی واقعا در قبال این اتفاق مسئول بودند.

شوی یک بانوی سیاه‌پوست (A Black Lady Sketch Show)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۲ اوت

رابین تد، کوئینتا برونسون، گبریل دنیس و اشلی نیکول بلک دور هم جمع شده‌اند و این شوی آیتمی که همه چیز را پوشش می‌دهد، از ترانه‌های موتاون گرفته تا پایان دنیا را ساخته‌اند. دایم دیویس این شو را کارگردانی کرده و لیست بازیگران مهمان مشهور آن شامل افراد مختلفی می‌شود. از جمله آنجلا بَست، لینا وایت، جینا تورس، لوورن کاکس، دیوید آلن گریر، ایوت نیکول براون، لری ویلمور و ...

سرنگتی (Serengeti)

شبکه: Discovery   تاریخ پخش: ۴ اوت

با یک چرخش کوچک بر نحوه‌ی معمول روایت در مستند‌های حیات وحش، این سریال زندگی حیوانات وحشی در محل زندگی‌شان را به گونه‌ای نمایشی تعریف می‌کند. شیرها، یوزپلنگ‌ها، بابون‌ها و گورخرها شخصیت‌های اصلی این سریال 6 قسمتی هستند. راوی سریال اما جالب‌توجه‌ترین بخش آن است: لوپیتا نیونگو.

بی اچ ۹۰۲۱۰ (BH90210)

شبکه: Fox   تاریخ پخش: ۷ اوت

دهه‌ها بعد از پایان پخش سریال پرطرفدار شبکه‌ی فاکس یعنی «بورلی هیلز ۹۰۲۱۰»، بازیگران اصلی آن دور هم جمع شده‌اند و سریالی کوتاه ساخته‌اند. محصول تازه نگاهی از بیرون به میراث عظیم سریال دارد و به نوعی می‌توان آن را ریبوت قلمداد کرد. این سریال به بررسی زندگی واقعی و تخیلی هرکدام از شخصیت‌های اصلی از زمان اتمام سریال می‌پردازد و نقطه دید جدیدی به تماشاگران می‌دهد.

میک آزاد (Free Meek)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۹ اوت

این سریال کوتاه پنج قسمتی به وقایع‌نگاری اقدامات انجام شده برای برگرداندن حکم حبس رپر محبوب میک میل می‌پردازد. و سعی در پررنگ کردن و نشان دادن خطاها و اشتباهات سیستم قضایی آمریکای امروز دارد. در طول سریال زندگی این رپر معروف و درگیری‌اش با حکم دادگاه از طریق مصاحبه با دوستان، خانواده و هم‌نسلانش روایت می‌شود.

پسران ما (Our Boys)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۲ اوت

این سریال با الهام از داستان واقعی آدم‌ربایی و قتل سه نوجوان یهودی که تنها چند روز بعد با قتل یک نوجوان فلسطینی همراه شد، ساخته شده. هاگای لوای، جوزف سدار و توفیق ابو وائل در آن سعی به تصویر کشیدنِ اقداماتی دارند که بعد از این فجایع صورت گرفت تا احساس امنیت را به منطقه بازگردانده و اطمینان بدهند که از بروز مجدد چنین اتفاقاتی جلوگیری خواهد شد. این سریال همکاری اچ‌بی‌او و کِشت اینترنشنال است و در آن اشلومی الکبتز در نقش یک مامور مبارزه با تروریسم بازی می‌کند که دنبال یافتن حقیقت پشت این اتفاقات تراژیک است.

وحشت: ننگ (The Terror: Infamy)

شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۱۲ اوت

جدیدترین فصل این سریال آنتولوژیِ تاریخی، پیرامون ژاپنی/آمریکایی‌ها در دوران پرآشوبِ جنگ جهانی دوم می‌گذرد. زمانی که اعضای یک انجمن ساحلی در کالیفرنیا به اردوگاه اجباری فرستاده می‌شوند، که در آن علاوه بر مشکلات خود، باید با نیرهای ماوراالطبیعی که همه را به وحشت می‌اندازد روبرو شوند.

دیوید مرد می‌سازد (David Makes Man)

شبکه: OWN   تاریخ پخش: ۱۴ اوت

نویسنده «مهتاب» و «پرنده‌ی بلند پرواز» تارل آلوین مک‌کرانی اولین محصول تلویزیونی خودش را به عنوان خالق به شبکه‌ی OWN آورده. سریال حول تجریبات پسری با توانایی‌های منحصر به فرد می‌گذرد که دنیاهای خیالی برای خودش خلق می‌کند تا بتواند با دنیای واقعی‌اش کنار بیاید. آکیلی مک‌داول و فیلشا راشد بازیگران این سریال هستند.

چرا زنان می‌کشند (Why Women Kill)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۱۵ اوت

سریال جدید خالقِ «زنان خانه‌دار ناامید» یعنی مارک چری ماجراهای سه زن در سه دوران مختلف را دنبال می‌کند و نگاهی به تفاوت‌های بین نسلی (و بیشتر از آن به شباهت‌های این سه دوره) می‌اندازد. که هرکدام چگونه به خیانت‌های زندگی زناشویی واکنش نشان می‌دهند. لوسی لیو، جنیفر گودوین و کربی هاول باپتیست سه بازیگر نقش‌های اصلی هستند و از سایر بازیگران می‌توان به جک دونوپورت، رید اسکات و الکساندرا داداریو اشاره کرد.

جواهر عدالت (The Righteous Gemstones)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۷ اوت

یک خانواده‌ی گرداننده‌ی یک شوی تلویزیونی مسیحی به آنچه که خودشان در موعظه‌هایشان می‌گویند عمل نمی‌کنند. این خط اصلی داستان کمدی جدید شبکه‌ی اچ‌بی‌او است که در آن جان گودمن، آدام دواین و دنی مک‌براید به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی مک‌براید خودش از کارگردانان این سریال است و به همراهش تیمش از سریال «معاون مدرسه» یعنی جودی هیل و دیوید گوردون گرین به این سریال آمده‌اند.

درباره خدا شدن در فلوریدای مرکزی (On Becoming A God In Central Florida)

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۲۵ اوت

در این سریال کمدی سیاه، کرستن دانست در نقش یک کارمند پارک آبی در فلوریدا ظاهر می‌شود که در آرزوی چشیدن طعم موفقیت آمریکایی است. در این سریال که در دهه نود میلادی می‌گذرد دختری به نام کریستال با بازی دانست به دنبال دست‌یابی به رویاهای بزرگش می‌رود و باید با پیامد بزرگ‌تر این رویاها دست و پنجه نرم کند. این ماجراها نه فقط زندگی خود او که افراد نزدیک به او را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

صف کارناوال (Carnival Row)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۳۰ اوت

این سریال فانتزی که سال‌ها در صف تولید بود، بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت. خالق آن تراویس بیچم در اصل این داستان را به عنوان فیلمنامه یک فیلم نوشته بود. در این سریال اولاندو بلوم و کارا دلوین به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال ماجرای تعدادی موجود خیالی را روایت می‌کند که به عنوان مهاجر در میان جمعیت بزرگ‌تر انسان‌ها زندگی می‌کنند و باید برای شرف و غرورشان مبارزه کنند. در این راه با رشته‌ای از حوادث پیش‌بینی نشده روبرو می‌شوند که کار را برایشان سخت‌تر می‌کند.

  در ادامه هم سریال‌های مهمی که در این ماه، فصل جدیدشان می‌آید را مرور می‌کنیم:  

سفیدپوستان عزیز (Dear White People)

فصل ۳ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲ اوت

 

واعظ (Preacher)

فصل ۴ شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۴ اوت

 

تابش (GLOW)

فصل ۳ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۹ اوت

 

لژ ۴۹ (Lodge 49)

فصل ۲ شبکه: AMC   تاریخ پخش: ۱۲ اوت

 

شکارچی ذهن (Mindhunter)

فصل ۲ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۶ اوت

 

رابطه پنهانی (The Affair)

فصل ۵ شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۲۵ اوت

 

قدرت (Power)

فصل ۶ شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۲۵ اوت

 

شما منتظر کدام یک از این عناوین جذاب هستید؟ کدام یک از سریال‌های قدیمیِ این لیست را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۴۶

سلام ممنون از پاسخ گویی

نمایش اسپویل
۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۱۱

برای اکتبر رو نمیزنید؟

نمایش اسپویل
۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۱۹

سلام. تا اواسط هفته منتشر میشه.

نمایش اسپویل
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۹

mindhunter

نمایش اسپویل
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۲۸

Carnival Row

نمایش اسپویل
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۹

صف کارناوال (Carnival Row) ...و دیگر هیچ

نمایش اسپویل
بیشتر