news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه ژوئیه‌ ۲۰۱۹ منتظر آن‌ها هستیم

تابستان در حال اوج گرفتن است و وارد هفتمین ماه سال میلادی شده‌ایم. شما همراهان همیشگی سایت، می‌دانید که در ابتدای هر ماه، قابل‌اعتناترین عناوین آن ماه را برای شما لیست و معرفی می‌کنیم. تا شما با توجه به علایقتان، سریال‌های مدنظرتان را انتخاب کنید. در این ماه هم ستاره‌هایی با عناوین جدید به تلویزیون می‌آیند که از بین آن‌ها می‌توان گوردون رمزی، ریک رویبن و ناتالی امانوئل را نام برد.

در انتهای لیست هم به رسم معهود، سریال‌هایی که فصل جدید آن‌ها در این ماه عرضه می‌شود را فهرست کرده‌ایم تا خود را برای سریال‌های موردعلاقه‌تان آماده کنید. از «چیزهای عجیب» و «نارنجی مد جدید است» گرفته تا «کت و شلوارها».

چنانچه از برنامه عقب هستید، می‌توانید لیست ماه‌های مارس، آوریل، مه و ژوئن را در لینک‌های مربوطه پیدا کنید.

 

بازمانده‌ی برگزیده: ۶۰ روز (Designated Survivor: 60 Days)

شبکه: Netflix/tvN   تاریخ پخش: ۱ ژوئیه

بازسازی‌ای کره‌ای سریال «بازمانده‌ی برگزیده»، درام سیاسی جذاب محصولِ خود شبکه‌ی نتفلیکس است. با داستانی مشابه: بعد از یک حمله‌ی فاجعه‌بار و کشته شدن اکثر اعضای کابینه و دولت، کارمند وزارت محیط زیست، پارک مو جین، باید رهبری کشور را به عهده بگیرد. در همین حال او برای مشخص شدن علت و عوامل این حمله، مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گیرد تا کار برایش دشوارتر شود.

سینما (Movies)

شبکه: CNN   تاریخ پخش: ۷ ژوئیه

مستندی از شبکه‌ی CNN که به بررسی تاریخ سینما می‌پردازد. در فصل اول، این مستند، در هر قسمت یک دهه از تاریخ سینما را مرور می‌کند. دوره‌های مختلف را با بررسی فیلم‌های شاخص هر دوره از نظر می‌گذراند تا به این ترتیب تماشاگران را با تاریخ سینما آشنا کند. در هر قسمت با نویسندگان و کارگردانان و ستارگانی که در هر دوره درخشیدند و به هنر سینما تجسم بخشیدند مصاحبه می‌کند تا داستانشان را برای بینندگان بازگو کنند.

دختران فلوریدا (Florida Girls)

شبکه: Pop   تاریخ پخش: ۱۰ ژوئیه

سریال ماجرای گروه چهار نفره‌ای از دختران ساکن غرب فلوریدا را روایت می‌کند که بعد از رفتن دوست مشترکشان، باید با زندگی و مشکلات خود در آن منطقه کنار بیایند. خالق سریال لورا چین است که سریال را بر اساس تجربه‌های شخصی خودش ساخته و خود به همراه ملانی فیلد، لسی موزلی و پتی گوگنهایم در آن بازی کرده‌اند.

شانگری لا (Shangari-La)

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۱۲ ژوئیه

ریک روبین یکی از هنرمندان موثر در عرصه‌ی موسیقی در چهار دهه‌ی اخیر است. فیلمساز برنده‌ی اسکار مورگان نویل به سراغ او و زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش رفته و به بررسی آثار او و استودیواش پرداخته. استودیویی که سریال نامش را قرض گرفته و هنرمندان بسیاری از آن پا به عرصه‌ی موسیقی گذاشته‌اند. نظیر رد هات چیلی پپرز، ال ال کول جی، بیستی بویز، جی زی و جاستین تیمبرلیک.

پاندورا (Pandora)

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۱۶ ژوئیه

جدیدترین اثر علمی تخیلی شبکه‌ی CW داستان یک افسر بین کهکشانی در قرن بیست و سوم به نام ژَکس را روایت می‌کند. پرسیلا کوینتا نقش این افسر را بازی می‌کند و در این سریال دوران آموزشش در آکادمی و رویارویی او با سایر افسران و ماجراهایی که از سر می‌گذراند را شاهد هستیم. ضمن اینکه ژکس علاوه بر این ماجراها، با سوالات و رازهایی از گذشته‌اش روبرو می‌شود.

پیرسون (Pearson)

شبکه: USA Network   تاریخ پخش: ۱۷ ژوئیه

اسپین آف جدید سریال طولانی و پرطرفدار کت و شلوارها (Suits) است که از شبکه‌ی USA پخش می‌شود. این سریال که در شیکاگو در جریان است، به شهرداری  این شهر اختصاص دارد و جینا تورس نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. او نقش جسیکا پیرسون را بازی می‌کند که بعد از حضور در هفت فصل از سریال اصلی، حالا سریال اختصاصی خودش را دارد و در آن بتانی جوی لنز، سیمون کاساینیدس و الی گوری هم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گوردون رمزی: نامکشوف (Gordon Ramsay: Uncharted)

شبکه: NatGeo   تاریخ پخش: ۲۱ ژوئیه

معروف‌ترین سرآشپز احتمالیِ حال حاضر دنیا، در این برنامه‌ی جدید، از رستوران‌هایش واقع در لندن و لس انجلس خارج شده و به دنبال کسب تجربه‌های جدید در سرتاسر دنیا است. در جستجوی طبیعت وحشی و غذاهای مختلف، رمزی در هر قسمت این برنامه به یک نقطه سفر می‌کند. از جمله پرو، نیوزیلند، مراکش، هاوایی، لائوس و آلاسکا.

سمت جنوبی (South Side)

شبکه: Comedy Central   تاریخ پخش: ۲۴ ژوئیه

این یکی از دو سریال جدید بشیر صلاح‌الدین و دیالو ریدل در این ماه است. این سریال به ماجراهای گروهی از کارکنان یک موسسه در شیکاگوی جنوبی می‌پردازد. سریال که در همان مکان نوشته و ساخته و ضبط شده، نوعی از کمدی شاخص را می‌سازد که درک مناسبی از مکان مورد نظر دارد و در غالب همان اتمسفر داستان خود را تعریف می‌کند.

پسران (The Boys)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۲۶ ژوئیه

جدیدترین اقتباس از کامیک‌های کرت انیس است که درباره‌ی ضدقهرمان‌هاست، آن هم در دنیایی که نمی‌توان به افرادی که قدرت‌های فراانسانی دارند اعتماد کرد. به همین علت یک تیم از گروه ویژه تشکیل شده تا این باند و تشکیلات ابرقهرمانی که به نام گروه سون (The Seven) معروف شده را از بین ببرد. در پشت صحنه‌ی سریال خالق «سوپرنچرال» اریک کریپک و همچنین ست روگن و ایوان گلدبرگ حضور دارند.

پنی‌ورت (Pennyworth)

شبکه: Epix   تاریخ پخش: ۲۸ ژوئیه

سریال به گذشته‌ی خدمتکار و پدر معنویِ شنل‌پوشِ محبوبمان یعنی بتمن می‌پردازد؛ زمانی که بروس وینی در کار نبود. مسیری که آلفرد پنی‌ورت در زندگی خود طی کرد تا به خانواده‌ی وین برسد. جک بانن در این سریال نقش آلفرد پنی‌ورت جوان را بازی می‌کند که یک جنتلمن اما جنگجو است که در اوایل دهه شصت میلادی در لندن با ماجراهای مختلف روبرو می‌شود.

چهار عروسی و یک تشییع جنازه (Four Weddings And A Funeral)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۳۱ ژوئیه

سریال بر اساس فیلمی به همین نام اثر مایک نیوول ساخته شده. یکی از محبوب‌ترین کمدی رومانتیک‌های دوران خودش. داستان چهار دوست را روایت می‌کند که یک سال پر از احساسات مختلف شاد و غمگین همانند یک ترن هوایی تجربه می‌کنند. ناتالی امانوئل، ربکا ریتنهاوس، برندون میشل اسمیت و جان پال رینولدز از بازیگران این سریال هستند که توسط میندی کالینگ و مت واربورتون نوشته شده است.

جعبه نمایش شرمن (Sherman’s Showcase)

شبکه: IFC   تاریخ پخش: ۳۱ ژوئیه

این شو که یک برنامه‌ی مختلط نمایشی و شامل بخش‌های مختلف واریته، موسیقی، کمدی آیتمی است، بیشتر به جنبه‌های مختلف صنعت مد می‌پردازد. دومین همکاری صلاح‌الدین و ریدل در این ماه است که شامل تعداد فراوانی مهمان معروف می‌شود مانند جان لجند، کامن، تیفانی هدیش.

 

در ادامه هم سریال‌هایی که فصل جدید آن‌ها در این ماه می‌آید را مرور می‌کنیم:

 

طلاق (Divorce)

فصل ۳

شبکه HBO تاریخ پخش: ۱ ژوئیه

چیزهای عجیب (Stranger Things)

فصل ۳

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۴ ژوئیه

فاحشه‌ها (Harlots)

فصل ۳

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۰ ژوئیه

بارش برف (Snowfall)

فصل ۳

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۱۰ ژوئیه

پایگاه مرزی (The Outpost)

فصل ۲

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۱۱ ژوئیه

داستان‌هایی از آرکیدیا (3 Below: Tales Of Arcadia)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۱ ژوئیه

خانواده‌ی اضافه (Bonusfamiljen)

فصل ۳

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۲ ژوئیه

تلخ شیرین (Sweetbitter)

فصل ۲

شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۱۴ ژوئیه

کت و شلوارها (Suits)

فصل ۹

شبکه: USA   تاریخ پخش: ۱۷ ژوئیه

چشم کوییر (Queer Eye)

فصل ۴

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۹ ژوئیه

کیل جویز (KillJoys)

فصل ۵

شبکه: SyFy   تاریخ پخش: ۱۹ ژوئیه

مادران شاغل (Workin’ Moms)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۵ ژوئیه

نارنجی مد جدید است (Orange Is the new Black)

فصل ۷

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۶ ژوئیه

به سبکی پر (Light As  A Feather)

فصل ۲

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۲۶ ژوئیه

  شما بیشتر از همه منتظر کدام سریال جدید هستید؟ از بین سریال‌های قدیمی چطور؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۴۲

ضمنا مدیران سایت فوق العاده سینما یادتون رفت 28 جولای فصل 5 سریال عالی Peaky Blinders هم پخش میشه شما یادتون رفت فکر کنم بزارین

نمایش اسپویل
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۱

این تاریخ پخش رسمی نیست دوست عزیز.

نمایش اسپویل
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۷

من منتظر همشونم چون فقط سریال میبیبنم

نمایش اسپویل
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۶

من منتظر فصل سوم money heist یا به اسپانیایی la casa de papel هستم

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۷

از اينا من فقط منتظر suits هستم، strange things هم فقط فصل يكش رو ديدم خيلي برام جذاب نبود. بقيه شونم اصلا نميشناسم اگه كسي ميشناسه بگه كدوماشون خوب هستن.

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۲

هیچ کدام...

نمایش اسپویل