دانلود فیلم Lincoln 2012 (لینکن) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Lincoln 2012

لینکن

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۵

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, HiDt

  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

در زمانی که جنگ داخلی آمریکا با خشونت هر چه تمام تر ادامه دارد، رئیس جمهور امریکا با مسائلی چون ادامه کشتار در میدان های نبرد و درگیری با تعداد زیادی از اعضای کابینه بر سر مسئله منع برده داری و آزاد سازی برده ها دست به پریبان است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۱:۵۰

government of the people, by the people, for the people, shall not perish from the earth "Abraham Lincoln" دولت از مردم [دولت برخاسته از مردم]، توسط مردم [منتخب مردم] و برای مردم [خدمتگزار مردم] هرگز از روی صفحه زمین محو نمیشود. "آبراهام لینکلن"

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۳۶

یکی از شاهکار های اسپیلبرگ اونم از نوع تاریخی / توصیه میکنم حتما ببینید و حتما حتما تمامی زیرنویس ها را بخونید.

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳:۰۲

بازی دی لوئیس هم عالی بود، در اون سال میشد بازی خیره کننده ی واکین فینیکس در فیلم the master اسکار براش به ارمغان بیاره ولی از اونجایی که دی لوئیس نقش آبراهام لینکلن رو بازی کرد و اتفاقا مثل همیشه عالی بازی کرد پرونده ی گرفتن اسکار رو برای بقیه بازیگران بست!!!!

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۵۹

لینکلن شاید از بهترین فیلم های اسپیلبرگ نباشه اما به علت پرداختن به مهم ترین شخصیت تاریخ ایالت متحده خصوصا برای آمریکایی ها حائز اهمیته.... نکات بسیار جالب و آموزنده ای داشت، اقدامات آبراهام لینکلن نه تنها برگ مهمی در تاریخ ایالت متحده رو رقم زد بلکه بعدها در کشورهای دیگه هم تأثیر گذاشت.... روند فیلم کمی کنده و به مسائل خانوادگی بیش از حد پرداخت شده ولی در مجموع فیلم خوبیه.... نمره ی من 8 از 10

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۳۹۹ ۰۵:۴۹

استاد دنیل دی لوئیس و اون سبک حرف زدن بازی با چشم هاش اسطوره سینما

نمایش اسپویل
بیشتر