دانلود فیلم Anthropoid 2016 (انتروپوید) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Anthropoid 2016

انتروپوید

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۱۷

    اضافه شدن انکود جدید

    BeiTai, iFT, x0r

  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۱۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

فیلمی بر اساس داستانی واقعی از عملیات «آنتروپوید». ماموریتی در جنگ جهانی دوم برای ترور ژنرال «اس اس راینهارد هایدریش» برنامه ریزی می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۰۴

فیلم بسیار عالی با شروع و پایان بندی واقعا قابل قبول / فیلنامه و بازیگران عالی بودن / به نظرم اونطور که باید فیلم دیده نشده است. / متاسفانه هم اول فیلم که پایه شروع فیلم هستش و هم متون جمع بندی آخرش اصلا زیر نویس نداشت که واقعا آزار دهنده بود/ خواهشا بررسی و اصلاح نمایید / ممنونم

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۲۱:۴۳

فیلم خوبی بود ولی صحنه های شکنجه واقعا بیش از حد ناراحت کننده است.

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۳۷

" راه حل نهایی" بزرگترین و خونین بار ترین ابداع نازیها و شخص راینهارد هایدریش بود که باعث شهرت او و تشکیل اردوگاههای کار مرگبار در لهستان و فرستادن تمام یهودیها به آنجا بود . البته این کار او بی جواب نماند و فکر کنم تنها مقام بلند پایه حزب نازی بود که قبل از شکست آلمان ترور شد . از روی این واقعه چندین فیلم ساخته شده است که این فیلم را فقط به عنوان آشنایی با این واقعه می توان مشاهده کرد. البته شباهت بازیگر نقش راینهارد هایدریش در این فیلم به او واقعا" جالب است . بعد از دیدن این فیلمها همیشه برای من این سوال پیش می آید که چطور ملت آلمان با این همه فیلسوف و متفکر افرادی مانند هایدریش را از درون خود بیرون می دهد ؟ شاید مجموعه ای از اتفاقات تاریخی و شاید سکوت ملت آلمان که به نوعی تایید این کارها حساب می شد که البته در نهایت خود آنها بهایش را پرداختند و شاید فرصت طلبی افرادی که برای پیشرفت عضو حزب نازی شدند و البته شاید متفکرانی به کج راهه رفته .

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۳۹۹ ۰۵:۰۴

البته یکی از همین فیلسوفای آلماتی مارتین هایذگر هست که عملا نظربه پرداز بسیاری از تفکرات نازیسم و همین قضیه راه حل نهایی هست... هرچند که این فیلسئف انقدر بزرگ و تاثیرگذار بوده و کماکانم هست که همه یه جورایی سعی می کنن خیلی به این بخش از زندگی این شخص اشازه ای نکنن... ولی خیلی وقتا تفکراتی از جنس نازیسم و فاشیسم از دل تفکرات یه فیلسوف بیرون میاد... همونجور که پدر معنوی هایدگر، یعنی هگل هم عملا نظریه پرداز سیستم پادشاهی پروس بود، و همونطور که پدر معنوی هر دوی اینها، یعنی افلاطون هم فلسفه ی سیاسی ش عملا به یه سیستم کاملا توتالیتر ختم میشه... و خب فیلسوفی مثل ماکیاولی هم که دیگه تقریبا همه اسمش رو شنیدن و هرچند نگاه ها و برداشتای غلطی از تفکراتش بین عموم مردم جریان پیدا کرده -و البته دلیلش هم اینه که همه نخونده در مورد همه چیز صاحب نظرن- و همین شخص ماکیاولی با اون نگاه و تفکرش قطعا یه فیلسوف بزرگه... خصوصا در حوزه فلسفه سیاسی... بخاطر همین بودن فلاسفه ی بزرگ تو تاریخ یه کشور لزوما به این معنی نیست که اونا از چنین تفکراتی دور بمونن، بلکه برعکس، بسا مثل همین آلمان، حضور همین فلاسفه اونا رو به چنین سمت و سوهایی رهنمون شده باشه!!!

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۳:۴۷

فیلم بازسازی نعل به نعل یک فیلم از لوییس گیلبرت هست که دهها بار از تلویزیون ایران هم پخش شده. فیلم ۱۹۷۵ بسیار بهتر از این فیلمه.

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۰۹

شخصیت پردازی حول دوتا دختر و شکل گیری روابط عاطفی عملا فاجعست. به نظرم در کل جنبه درام فیلم ضعیفه و تو خیلی موارد میشد بیشتر به حزئیات بپردازه. لحظه های درگیری و ترور اما تا جایی که من احساس کردم خیلی خوب کار شده بودن و برای من نفس گیر. در کل فیلم خوبی بود و لذت بردم

نمایش اسپویل
بیشتر