دانلود فیلم Donnie Brasco 1997 (دانی براسکو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Donnie Brasco 1997

دانی براسکو

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۰۴

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE

  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۴۷

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo Extended, x0r Extended, DON

فارسی

English

در سال ۱۹۷۸ اف بی ای مبارزه زیر زمینی علیه تشکیلات تبهکاران حرفه ای آغاز می کند. در این میان «دانی براسکو» (جانی دپ) ماموریت می یابد تا با نزدیک شدن به «بنجامین لفتی» (ال پاچینو) که برای مافیا کار میکند اطلاعاتی بدست آورد. این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته گردیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۳

100% توصیه میشه برای دیدن . 9 از 10 . واقعا امتیاز فیلم و نظرات بعضی دوستان رو درک نمیکنم . چقدر باید یک فیلم خوب باشه که این فیلم نیست؟؟!!! . نسبت به زمان ساختش یک شاهکاره این فیلم . بنده فیلم گنگستری و مافیایی خوب زیاد دیدم شاید به تعداد انگشتان یک دست نتونم انتخاب کنم اما قطعا این فیلم یکی از اونهاست که انتخابش میکنم

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۳۵

گذاشتنه همچین فیلمنامه‌ای جلوی این بازیگرا مثل این میمونه که جلوی مهمونت شیر تاریخ مصرف گذاشته و جوراب یک سال شسته نشده بذاری. فیلم یکی از سخت‌ترین کارها رو انجام میده : ساختِ فیلمی از یک داستان مافیایی جاسوسی بدون کوچکترین تعلیقی.

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۲۷

نمیشه گفت خوبه نمیشه گفت بد بخاطر آل پاچینو و جانی دپ دیدم فیلمو و راستش بد نبود مشکل فقط زمان زیادشه و یه خورده هم داستانش ضعیفه اگه این دوتا مشکلو نداشت خیلی خوب تر بود در کل بستگی به بیننده داره اگه حوصله درام ندارید نبینیدش 7 از 10

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۰۰

فیلم خوبی نیست به جاش این رو ببینید Carlitos Way ( پاچینو )

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۴۰

فیلم معمولیه و اینکه اف بی آی اینقدر کند عمل کنه و سرسری بگیره مسائل رو و اجازه بده با وجود کی مدرک سران مافیا به جنایت هاشون ادامه بدن با عقل جور در نمیاد و همینطور از معضل فیلمنامه و کندی ضرباهنگ برخورداره.... بسیاری از سکانس هاش نمیتونه حسی به مخاطب القا کنه.... در عوضش بازی ها تا اونجایی که به ضعف فیلمنامه مربوط نمیشد خوب بود و آل پاچینو مثل همیشه گل سرسبد بازیگران فیلم بود.... من نمره ی 7.2 از 10 به این فیلم میدم.

نمایش اسپویل
بیشتر