دانلود فیلم Cleopatra 1963 (کلئوپاترا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Cleopatra 1963

کلئوپاترا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۰۱

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

این فیلم حماسی تاریخی، داستان پیروزی های کلئوپاترا ملکه ی مصر، سرکشی و مقاومت او در برابر کشورگشائی و زیاده خواهی های رومیان، و پایان تراژیک وی را بازگو می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۰۹

اتفاقا وقتی اوایل فیلم رو دیدم، به این فک کردم که چقدر هزینه و چقدر بازیگر و غیره استفاده شده که خیلی از دوستان اشاره کردن. من به خاطر الیزابت تیلور دوست داشتم این فیلم رو ببینم، که به نظرم عالی بود. شاید طولانی بودنش کمی اذیت کنه ولی عالیه. خود الیزابت تیلور، آرایش، لباس ها و جزییات دیگه هم باعث جذابیت دوچندان این اثره.

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۱۰

این فیلم در زمان 1963 حدود 45 میلیون خرج برداشته یعنی اگه شما بن هور رو فرض کنی با 220 دقیقه سکانسهای عظیم و بیگ پروداکشن ها ستایش شده و چشنواز فقط یک سوم این فیلم خرج داشته فیلمنامه این فیلم بد نیست و کارگردانی عالی داره ولی قصه به خوبی جانیفتاده و این علت اصلی قرار نگرفتن در آثار مهم تاریخیه

نمایش اسپویل
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۰۵

دستمزد الیزابت تیلور برای بازی در این فیلم اون زمان یک میلیون دلار بوده.?

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۴۲

اره

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۰۸

متن دارای اسپویل است جوزف منکیه‌ ویچ بی شک جاه طلبانه ترین فیلم تاریخ سینما را ساخته فیلمی که هنوز با لحاظ کردن تورم همچنان از پر هزینه ترین آثار تاریخ سینما است ، درواقع کلئوپاترا از آن فیلم هایی است که امروزه کمتر کارگردانی شجاعتش را دارد به سمت ساختش برود و شاید آخرین فیلم تاریخی درست و حسابی سینما به گلادیاتور ریدلی اسکات بر میگردد که 18 سال از ساختش گذشته و با وجود امکانات و پیشرفت های امروز سینما کمتر کارگردانی به سراغ ژانر پرشکوه و عظیم تاریخی میرود و وقتی به دنبال بهترین نمونه های تاریخ سینما میرویم باز ردپایش در سینمای کلاسیک پیدا میشود فیلم های با شکوهی چون لورنس عربستان ، بن هور ، ده فرمان ، اسپارتاکوس و...... کلئوپاترا نیز از همان نسل طلایی سینما است که البته آنچنان که باید مورد لطف قرار نگرفت اما من به جرات میتوانم بگویم این یک شاهکار تمام عیار سینمایی بود ، فیلم به لطف تصاویر پانارومایی و ضبط شده بر نوار سلولوئید جلوه ی خاص بصری پیدا کرده و اساسا اگر این تصاویر به صورت دیجیتالی ساخته میشد این جذابیت را نداشت ، اما این تنها مورد قابل دفاع فیلم نیست باید بگویم فیلمی که بتواند بیش از 4 ساعت من را با خود همراه کند چیزی بیش از جذابیت های بصری دارد با اینکه فیلم اساسا دیالوگ محور است و صحنه های نبرد زیادی وجود ندارد اما به دلیل شخصیت پردازی ها و هنرمندی های ستارگانش میتواند مخاطب را تا آخرین لحظه همراه کند ، الیزابت تیلور در نقش کلئوپاتر میدرخشد و تماشای او با آن صورت معصوم که به راحتی میتواند تغییر به یک زن مقتدر و خشن شود بینظیر است پشت سر او رکس هاریسون و ریچارد برتون قرار دارد که نقش دو نفر از قدرت های بزرگ امپراطوری روم را بازی کرده اند که هر دور شیفته ی تیلور میشوند و فیلم را به دو قسمت مختلف و روابط عاطفی تیلور با آن ها تقسیم میکند و شاید اگر فیلم ادامه پیدا میکرد به قسمت سوم و عشق دیگر میرسیدیم اما ضربه ی آخر و فتح مصر به دست رومی ها فرصت دوباره ای به او نمیدهد و او ترجیح میدهد مرگ را انتخاب کند مرگی که نه از سر ضعف بلکه در اوج قدرت بود در نهایت کلئوپاترا به روم نرفت و با اقتدار در سرزمین خود که پوشانده شده در لباس زیرینی که از عظمت و ثروت سرزمینش و او خبر میدهد به خواب ابدی رفت. در انتها به آخرین دیالوگ های فیلم اشاره میکنم : و رومیان پرسیدند ، آیا این کار بانوی شما خوب بوده است؟ خدمتکار پاسخ داد: بینهایت خوب ، همانطور که شایسته ی آخرین نفر از میان بسیاری از حاکمان نجیب زاده است.

نمایش اسپویل