دانلود فیلم Darkest Hour 2017 (شوم‌ترین ساعت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Darkest Hour 2017

شوم‌ترین ساعت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۲۷

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe, PSA, Tigole

  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SWTYBLZ

فارسی

English

در دوران جنگ جهانی دوم و درحالیکه ارتش آلمان در حال پیشروی سریع می‌باشد، نخست وزیر انگلستان «چمبرلین» مورد انتقاد شدید قرار گرفته و قصد کناره‌گیری از سِمت خود را دارد. او باید جانشینی برای خود تعیین کند و به این ترتیب «وینستون چرچیل» که کارنامه‌ی درخشانی ندارد، در جایگاه قدرت قرار می‌گیرد تا کشور را از بحران نجات دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۰۰:۴۲

فیلمی جذاب با دیالوگ‌هایی عالی 7.5/10

نمایش اسپویل
۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۰۵

فیلم فوق العاده باکیفیت ساخت بالا.. اگر به سیاست و تاریخ علاقه دارید ببینید و لذت برید ...

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۲:۵۹

افکار وینستون چرچیل بهترین نمونه دیدگاه یک رهبر به مسائل حیاتی کشور در شرایط خطیر هست . واقعیت این هست که انگلیس و امریکا تا حدودی در به قدرت رسیدن نازی ها به عنوان سدی در مقابل کمونیسم نقش داشتن و تعامل و تسامح بی حد و حصر انگلیس با ایتالیا و المان موید این امر هست. ولی زمانی انگلیس بیدار شد که فهمید خواسته های المان فقط محدود به سرزمین هایی که در جنگ اول دست داده نمیشه . نازی ها در اصل با فتح جبهه غربی در این فکر بودن که که در جنگ اصلیشون در شرق ریسک رو به حداقل برسونند و از منابع دیگر کشور ها برای این جبهه شرقی استفاده کنند . امریکا در ان سوی اقیانوس اطلس امیدی به دموکراسی ها شکننده اروپایی جهت رویارویی با کمونیسم نداشت پس تا زمانی که المان در اروپا باقی میماند و مستعمرات اروپایی به خصوص در شرق دور بی صاحب میشدند و عرصه برای امریکا در ان نقطه از جهان برای بهره مندی از ان منابع بدون داشتن رقیب محیا میشد امریکا از روند جاری رضایت داشت . ولی زمانی المان مشکل ساز شد که نه تنها دست به همکاری با امپراطوری ژاپن در شرق اسیا زد بلکه دست بر روی منابع و نقاط سوق الجیشی شمال افریقا ، قفقاز و خاورمیانه گذاشت . چرچیل با مقاومتش و اوردن بحث از دل یک گروه کوچک به جامعه نه تنها توانست کشور رو برای جنگ متحد کنه بلکه به شرکای خارجی همچون امریکا پیام اعتماد سازی رو داد که میشه رو انها برای مبارزه حساب کرد . کشوری که درش اختلاف هست اعتبار لازم رو نزد شرکای خارجیش نداره ، اون ثابت کرد که میتونه انگلیس رو نگه داره به همین خاطر سیل کمک ها و نیروها نظامی امریکا به انگلیس بعد از عدم موفقیت نازی در تصرف و از پا دراوردن بریتانیا به اون کشور شروع شد . برای دفاع از کشور تونست ملتش رو بسیح کنه ، مرد روزها سخت بود . بازی گری الدمن و تم فیلم که حال وهوای اضطراری بودن موقعیت رو القا میکنه خوب در اومده. 8 از 10 .

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۱۳

فقط کافیه یکم از جنگ جهانی دوم اطلاعات داشته باشید تا این فیلم بدون داشتن حتی یه صحنه اکشن به یکی از بهترین تجربیاتتون در مورد جنگ تبدیل بشه. بازی گری اولدمن شاهکاره. فیلم به چیزی که میخواسته رسیده. ۹ از ۱۰

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۰۴:۰۲

یه فیلمی که دنبال ریز و درشت شخصیت چرچیل نرفته و به جاش یه شخصیت خیالی اما بامزه از چرچیل دراوورده که با بازی کم نظیر گری اولدمن به فیلم نسبتا خوبی تبدیل شده! فیلمش نسبتا خوبه ولی بازی فوق العاده عالی گری اولدمن بسیار بسیار ماندگاره! گری اولدمن به شایستگی و بدون هیچ حرف و حدیثی برنده ی اسکار و گلدن گلوب شد!

نمایش اسپویل
بیشتر