دانلود سریال Genius 2017 (نابغه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Genius 2017

نابغه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۵۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    اپیزود 7 و 8 از فصل 04

  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ۰۰:۰۳

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 7 (The Sword and the Shield) و 8 (Can You Imagine) از فصل 04

فارسی

English

مجموعه ی که در فصل اول آن به نابغه جهان، "انیشتین" پرداخته میشود و نشان میدهد که چگونه او که نه معلم بود و نه مدرک خاصی داشت، به دنبال کشف اسرار جهان هستی می رفت...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۵۷

یه نفر لطف کنه زیرنویس قسمتای باقیمونده رو ترجمه کنه

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹:۳۵

کسی فصل سوم را دیده؟! آیا به اندازه فصل اول و دوم زیبا هست یا خیر ؟!

نمایش اسپویل
۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴

خیلی قشنگه.

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۶

آه یادم رفت یه بار تو کتاب هویت اجتماعی مون (که هیچکی نمیخوند به جز من) وقتی درباره ی تبیعض نژادی تو آمریکا(که ما خیلی وحشتناک ترش رو تو ایران درباره ی افغان ها داریم) صحبت می شد یه اشاره ی کوچیکی به کتاب و فیلم The Color Purple کرد.

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۶

به نظرم همه ی دنیا دوست دارن شخصیتای سفید پوست مرد نابغه رو بارها و بارها ببینین به جای اینکه واقعا به تاریخ نگاه کنن تا همه ی آدمایی که تغییرات و اختراعات فوق العاده داشتن و ببینن ، من 20 سالمه و دوسال پیش که هنوز دبیرستانی بودم یادم میاد تمام کتابه فیزیکم پر از نوار درباره ای شخصیتای بزرگ بود که تاثیرگذار بودن و فقط 5 تا زن بینشون بود و هیچ شخص غیر سفیدپوستی نبود. تنها سیاه پوستی که درباره اش تو کتاب درسیمون خوندیم محمد باه آبا مبدع یخچال صحرایی بود تو کتاب شیمی. وقتی که این قیافه ای که از علم بیشتر آدما تو ذهنشون دارن پس طبیعیه که تغییری ایجاد نمیشه. نهایت چیزی که ما حتی از کشور خودمون بهش افتخار میکنیم چیزی نیست که ایده آل مون یاشه یا اینکه الگومون باشن از بچگی ، یک معلمم فیزیکم نداریم که سر انیشتین غیرتی نشه چرا؟ چون الگوش انیشتینه.

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۵۷

دقیقا کل مبنای نظام آموزشی اینه که همیشه جایگاه سفیدپوست ها و مردها رو بالاتر نشون بده و شایدم بخاطر همینه که رنگین پوستان و زن ها کلا ناامیدشدن و کارهای پایین تر جامع رو به عهده گرفتن به این میگن نظام دیکتاتوری که از بچگی بهمون یاد دادن به دخترها عروسک میدن که از همون ابتدای زندگی فقط جایگاه مادر بودن رو ببین و نه چیز دیگه ای و یا برای سیاه پوستان هم نفرتی در دلمون میکارن دقیقا همون نظم نوین جهانی (البته که منظورم اکثریت هست)

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۴۲

خیلی منتظر فصل سوم این سریال موندم. منتها National Geography ظاهرا تصمیم گرفته فصل سوم رو در مورد شخصی بنام Aretha Franklin بسازه که طبق سرچ در اینترنت یک خواننده آمریکایی سیاه پوسته. با توجه به روند سریال و با توجه به اینکه سازنده نشنال جئوگرافی است تصور میکردم که در مورد نوابغ شناخته شده بین المللی فیلم میسازند و نه یک خواننده آمریکایی که حتی مشهور هم نیست. مسلما در دنیا افراد و خواننده ها و موسیقی دانهای بسیار معروفتری هم وجود دارند. ضمن اینکه تصور میکردم که کسانی در سریال مطرح میشن که بالاخره در پیشرفت و اعتلای دانش و هنر و غیره تاثیر گذار بوده اند. نمیدونم رویکردشون چیه و بر چه اساس شخصیت ها رو انتخاب میکنند. فکر نمیکنم این سری رو ببینم. بدجوری توی ذوقم خورد.

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۰۴

آرتا فرانکلین واقعا یه نابغه موسیقیه من این سریال و ندیدم ولی ما تو موسیقی نوابغ زیادی داریم که شاید همه نشناسنشون، اگه فصل سوم این سریال و میدیدید شاید میتونستید اطلاعات بیشتری درباره آرتا پیدا کنید?. اتفاقا پیشنهاد میکنم اینکارو انجام بدید چون واقعا شخصیت فوق العاده ای داره ، اینکه کسی رو نمیشناسیم بهترین دلیله که بشناسیمش مگه نه?

نمایش اسپویل
۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۳:۲۸

movafegham!

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۴۹

کلیت حرفاتون کاملن درسته ولی در مورد اینشتین جمله ای نوشتین که حقیقت نداره. شما گفتین "اگر افرادی مثل انیشتین هم معروف شدند بیشتر بخاطر جایزه نوبل و همچنین حواشی ای که براشون به وجود اومد بوده" که این حرفتون کاملن اشتباست

نمایش اسپویل
۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۸:۴۲

حرف من اینه که نبوغ الزاما باعث شهرت نمیشه و کسی هم که مشهوره الزاما نابغه نیست. شهرت معیار خیلی درستی برای اندازه گیری نبوغ یا حرفه ای بودن یه نفر نیست و عوامل زیادی در شهرت تاثیرگذارن. در اینکه انیشتین نابغه بوده شکی نیست و من کی باشم که بخوام انکارش کنم(البته نگفتم فقط بخاطر نوبل به شهرت رسیده، گفتم بخاطر نوبل و حواشی که فکر میکنم حواشی زندگیش خیلی تاثیرگذار بودن). اما توی این دنیا کم نبودن انیشتینهایی که اصلا شناخته نشدن و به شهرت نرسیدن. به عنوان مثال آقای ریچارد فاینمن که یه فیزیکدان بزرگ بوده و حتی برنده نوبل هم بوده اما خیلی بین عموم شناخته شده نیست و خیلی مثالهای دیگه. حرف من اینه که اگر دنبال شناخت نوابغ و آدمای خفن و تاثیر گرفتن و الگوبرداری از زندگیشون هستیم در جایی که خیلی هم خبری از شهرت نیست میتونیم پیداشون کنیم و دربارشون مطالعه کنیم.

نمایش اسپویل
۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳

حرفتون در مورد انیشتین کاملن اشتباست ایشون بخاطر نبوغش مشهور شده نه بخاطر جایزه نوبل

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳

آرتا فرانکلین ، خواننده ی سبک جز بوده به این خاطر برای شما شناخته شده نیست ، وگرنه ایشون توی دنیا بسیار معروف هستند و پر افتخار ترین خواننده ی تاریخ هستن از لحاظ جوایزی که دریافت کردند

نمایش اسپویل
۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳

معروف بودن و شهرت به هیچ عنوان معیار درستی برای نبوغ و حرفه ای بودن یه نفر نیستن. ما توی دنیایی هستیم که تا دلت بخواد افراد خیلی کاربلد و با علم و یا مهارت زیاد و یا نابعه که اتفاقا در این دنیا و پیشرفت و اعتلای دانش و هنر بسیار تاثیرگذار بودند و به هیچ عنوان شناخته شده و مشهور نیستند وجود داشتند و دارند و برای خیلیاشون اصلا شهرت اهمیتی نداره و صرفا دنبال اینن که خلاقیت و شکوفایی داشته باشند. توی شهرت یه باگ بزرگ وجود وجود داره و اون هم اینه که برای رسیدن به شهرت نیاز به تایید عامه ی مردم وجود داره و نظر عامه ی مردم (مخصوصا در حوزه هایی مثل علم و هنر و فلسفه) کاملا بی اعتباره و اتفاقا اکثریت در اکثر مواقع (نه همیشه) اشتباه می کنند. اگر افرادی مثل انیشتین هم معروف شدند بیشتر بخاطر جایزه نوبل و همچنین حواشی ای که براشون به وجود اومد بوده. با این استدلال فکر می کنم اگر واقعا به علم و هنر و نبوغ و خلاقیت اهمیت میدیم بیشتر باید جاهایی دنبال این افراد بگردیم که خیلی خبری از شهرت نیست. اتفاقا به نظرم اینکه این سریال به نوابغی بپردازه که معروف نیستند خیلی خوبه، این باعث میشه این ذهنیت که افراد و مهارت و دانش و هنرشون رو بر اساس شهرت و معروفیتشون قضاوت کنیم بریزیم دور.

نمایش اسپویل
بیشتر