دانلود سریال Medici 2016 (مدیچی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Medici 2016

مدیچی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۳۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به‌روز رسانی شد

  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

یک مجموعه سیاسی, ملودرام در فلورانس قرن شانزدهم که خاندان ثروتمند و بانکدار مدیچی را به تصویر می کشد,که طی مدت کوتاهی به جمع قدرت‌مداران بزرگ و نجیب‌زادگان پیوستند و نفوذشان نه تنها ایتالیا ، بلکه کل اروپا را متحول کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۹

سریال خوبی هست ، متاسفانه همزمانیش با بازی تاج و تخت و کیفیت داستان اون باعث شد اونطور که باید دیده نشه هرچند که امار نشون میده 8 میلیون بیننده داشته و چندین بازیگر شده از بازی تاج و تخت در این سریال هم بازی کردن . خیلی میتونست بهتر باشه چون یک داستان واقعی رو روایت میکنه که بنیان های اروپا و دنیای نه تنها غرب رو بلکه دنیای مدرن را داره بنیان میزاره . داستان رونسانس یا همون نوزایی که بعد گذشت قرنها که ازبین رفتن دنیای باستان و فرو غلتیدن دنیای مسیحیت در تاریکی میگذره با الهام از علوم و اساس عقلانی دنیای قدیم و منابع مالی خانواده میدیچی بستر جدیدی رو مهیا میشه . اقتصاد ، فرهنگ و.... همه در این دوره شکل میگیره . حتما بهتون پیشنهاد میکنم خودتون ببینید به خصوص فصل اخر که نشون میده چگونه یک سیستم بنیاد گرای دینی در مقابل میدیچی ها خلق میشه فقط به این علت که منطق شکل گرفته توسط انها نافی خرافات سیستم دینی و اساس دنیای ارباب و رعیتی هست . این داستان بسیار شبیه و حتی میتونم بگم جوابی در چرایی پدید امدن انقلاب ایران هست چنانکه مجله اکونومیست دهه 80 بنیاد گرایی اسلامی ایران و رهبر انرو مشابهه جیرولامو ساوونارولا معرفی میکنه و واقعیت هم همین هست دوران پهلوی با تمامی اشتباهات محاسباتی دهشناکش دوره رنسانس ایران بود که توسط بنیاد گرایی دینی چهل و اندی سال هست که دچار نوعی انقطاع شده .

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۴۸

به نظرم \"مدیچی\" یکی از آندر ریتد ترین سریال هایی بود که دیدم! چقدر لذت بردم از تماشای این سریال خوش ساخت و من نمره 9/10 میدم بهش. یه اطلاعات کوچولو بدم از سریال برای اونهایی که ندیدن و همچنین نظر خودم رو: داستان بر اساس واقعیت هست و با چاشنی تحریف از خاندان پر قدرت، پولدار و باهوش \"مدیچی\" که بانکدار و سیاستمدار بودن و تقریبا 500 سال پیش توی فلورانس ایتالیا زندگی میکردن. از نکات جالب تاریخی اون هم اینه که با هنرمندان نام آشنایی از جمله \"لئوناردو داوینچی\" و \"میکل آنژ\" هم دوره بودن که در فصل سه به نمایش درمیان. فصل یک روایت زندگی \"کازیمو مدیچی\" با بازیگری \"ریچارد مدن\"، و فصل دو و سه روایت زندگی \"لورنزو مدیچی\" نوه ی کازیمو با بازی \"دنیل شارمن\" هست. فصل اول که گفتن نداره؛ شما رو بدجور پیگیر ادامه داستان میکنه. با شروع فصل دو شاید فکر کنید سریال دچار افت شده (چون کل بازیگرها از جمله نقش اصلی عوض میشن و خب خیلی ها ارادت خاصی به \"راب استارک\" خودمون دارن!)، اما رفته رفته مثل فصل یک شما رو مجذوب میکنه، تا جایی که توی قسمت آخر شما رو کاملن شوکه و میخکوب میکنه. (به نظرم نقطه عطف فصل دو هم همون قسمت آخرش هست که مو به تن آدم سیخ میکنه!) فصل یک و دو با یک معما شروع میشه و ذهن شما رو درگیر میکنه تا اینکه تو قسمت آخر به جواب میرسین. فصل سوم شاید از نظر بعضی ها اضافی بیاد، اما خیلی قشنگ سقوط اخلاقی \"لورنزو\" بخاطر قاطی شدن زیادیش با سیاست کثیف رو به تصویر میکشه، و البته خیلی هم قشنگ تموم میشه. [پی نوشت: این مدیچی ها خیلی دشمن داشتن و من چقدر حرص می خوردم! از نفوذ و فساد مذهب و مذهبیون در طول تاریخ تا الان نگم که همه آتیشا از گور اینا بلند میشه!] از نظر ساخت سریال که واقعن بیست بود همه چیز. از لوکشین و لباس و انتخاب بازیگرا بگیر تا آهنگ تیتراژ و موسیقی متن. خلاصه هرچی که از یه سریال درام/ تاریخی/ عاشقانه/ معمایی خوب انتظار دارین، \"مدیچی\" اون رو برآورده میکنه؛ پس تماشا کنید و لذت ببرید ؛)

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۰۵

شهر فلورانس و خانواده مدیچی سوژه جذابی برای یک روایت تاریخی محسوب میشن و سازندگان این سریال به خوبی تعادل بین اصالت وقایع تاریخی و جنبه سرگرم کنندگی موضوع رو حفظ کرده بودن. من نمره 8.2 میدم

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۰۰

سریال قشنگی هست کسایی که سریال تاریخی و درام دوست دارن خوششون میاد

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۱۷

سریال خیلی قشنگیه،کسایی که داوینچی دیمنز و دیدن توصیه میشه شدید فقط یخورده از لحاظ روایت داستانی متفاوتن 8.5/10

نمایش اسپویل
بیشتر