دانلود مینی سریال When They See Us 2019 (وقتی ما را ببینند) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

When They See Us 2019

وقتی ما را ببینند

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۶

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SiC

  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 با کیفیت 1080p WEB-DL 30nama

فارسی

English

این سریال بر اساس داستان غم انگیز، تراژدیک و واقعی پرونده‎ ینج نوجوان سیاه پوست ساخته شده که به تجاوز محکوم شده اند ولی در اصل بی‎گناه هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۲۸

یه فیلم سفارشی تبلیغاتی از طرف دموکرات ها برای خراب کردن ترامپ و سیاست هاش و مظلوم نمایی برای سیاه پوستا ، دقیقا یک سال قبل از انتخابات 2020 آمریکا که تونستن با همین سریال ها رای سیاه هارو بخرن و بایدن رییس جمهور شد ؛ لعنت به نتفلیکس که تمام فیلم و سریال هاش برای اهداف سیاسی دموکرات ها هست(ال جی بی تی _ سیاه پوستان _ فمنیست )

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۳:۱۳

فکر کن نژاد پرستی رو تلویحا انکار کنی و بگی اینا همش مظلوم نماییه . در دهن مردم رو نمیشه بست واقعا . حالا خوبه بر اساس داستان واقعی بوده

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۴۲

اینم اضافه کنم که بی انصافی نباشه ، سریال از نظر بازیگری و جذابیت و بقیه چیزا فوق‌العاده هست و تاثیر گذار و ازین بابت ۹ از ۱۰ میگیره ، فقط چون اهداف سیاسی خاصی رو از طرف نتفلیکس و دموکرات ها دنبال میکنه دوس نداشتم

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۱۲

برای بار سوم دیدم و تو این روزها بیشتر اشک ریختم. در هر ابعادی نابود کردن زندگی ادم ها وحشتناک ترین کاره. قابل وصف نیست احساسم . اما در مورد خود سریال هم بسیار خوش ساخت هست و هم کش داده نشده و کاملن با پرونده مطابقت داره . البته خب همه چیز رو نمیشه نشون داد اما بسیار وفادارانه هست. به شدت غم انگیزه و خصوصن کوری برام دلخراش ترینشون بود و البته تحسین داشت اون همه ایستادن. نمره من 9 هست تقریبن سریالی هست که هیچ چیزی کم نداره. حیف که این جور ظلم ها هیچ زمان و در هیچ کشوری ریشه کن نشده و نمیشه. تو کشورمون مثال انقدر داریم که نه میشه همه رو نوشت نه ساخت. به امید ازادی و عدالت برای همه.

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰

عالی بود، عالی

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۵۳

این مینی سریال واقعا شاهکار و به شدت واقعگرایانه و باورپذیره.تعجب میکنم چرا آنچنان که باید و شاید این سریال دیده نشده.کسی که به ناحق چندسال زندان رفته باشه و مسیر زندگیش عوض شده باشه کاملا میتونه مفهوم این سریال رو درک کنه.دم سازنده ش گرم همچین از بازی بازیگر نقش کوری Jharrel Jerome واقعا لذت بردم.

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۵۹

درسته هر پنج نفر بی گناه بودن ، اما سرنوشت \" کوری \" واقعا تلخ و غمگین بود من که واقعا به حالش گریه م گرفت

نمایش اسپویل
بیشتر