دانلود مینی سریال War & Peace 2016 (جنگ و صلح) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

War & Peace 2016

جنگ و صلح

  • TV-14
  • ۶ ساعت و ۱۹ دقیقه
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۵۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۴۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 با کیفیت 1080p BluRay 30nama

فارسی

English

این مینی سریال که اقتباسی از کتاب «جنگ و صلح» نویسنده ی روسی "لئو تولستوی" است حول محور 5 خانواده اشرافی می چرخد که داستان اصلی بر روی مثلث عشقی میان، ناتاشا، پیر و آندره متمرکز می باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۰۶:۵۲

بزرگ‌ترین کتاب «تولستوی»، همان شکلی است که باید باشد. او دستی هم بر فلسفه داشت، اما روشنفکری‌اش به‌خاطر جهان‌بینی‌اش نبود، بلکه صرفاً از روی غریزه بود. او با همه‌ی احساسات انسان آشنا بود و خواندن این کتاب می‌تواند جهان‌بینی او را به ما نشان بدهد. تنها کاری که باید بکنیم این است که کلماتش را درست درک کنیم. در مورد سریال «جنگ و صلح»، کار بیش از حد انگلیسی شده بود. برای اینکه حین دیدن سریال یادآوری شود که جنگ و صلح در روسیه‌ی تزاری اتفاق می‌افتد، لازم بود کمی از جلوه های ویژه و موسیقی روسی بیشتری در طول کار استفاده شود. شکوه و عظمت جنگ، فراز و فرودهای مقطعی در طول مبارزه، اثری که این جنگ‌ها روی زندگی مردم داشته و به طور کلی زندگی مردم عادی و طبقه‌ی اشراف در طول سریال به خوبی پرداخت نشده‌اند. در نهایت این مینی سریال، برای کسانی که کتاب را نخوانده‌اند می‌تواند نسبتاً جذاب و دلنشین باشد.

نمایش اسپویل
۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۶:۴۷

به پاي كتاب نمي رسه .روح نداره. حس ايجاد نمي كنه .خيلي وقت پيش كتابشو خوندم ولي يادمه مرگ پدر آندره و مرگ خود آندره تو كتاب آنقدر خوب توصيف شده كه آدم رو شوك ميكنه . از 10 نمره 4 ميدم به سريال و به كتاب 7 ميدم.

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۷

بسیار زیبا بخصوص موسیقی های متن که انسان را مسحور میکرد.

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۹

در یک کلام عالی!

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۱۰

بسیار عالی یه سریال خیلی خوب با موسیقی عالی این دیالوگش: "اون بلد بود از چیزای کوچیک لذت ببره و چیزای بد رو به خوبی تحمل کنه" و یا "تا زندگی هس خوشبختی هم هست"

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۲۰

moafefgam

نمایش اسپویل
بیشتر