news-background
news-background

ثبت ۱۶۷ میلیون بیننده برای تریلر Joker 2؛ پربیننده‌تر از Barbie

اولین تریلر فیلم «جوکر ۲» طی ۲۴ ساعت ۱۶۷ میلیون بیننده داشته است.

تریلر رسمی فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) که چهارشنبه گذشته منتشر شد پس از ۲۴ ساعت رکورد ۱۶۷ میلیون بیننده را ثبت کرده است.

«ورایتی» گزارش می‌دهد که این تریلر با این رکورد پربیننده‌تر از اولین تریلر «باربی» (Barbie) برادران وارنر است. «لیدی گاگا» با بیش از ۱۵۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی در ثبت این رکورد بی‌تأثیر نبوده است. تریلر «جوکر ۲» بلافاصله پس از انتشار در یوتیوب به رتبه اول پربیننده‌ترین ویدیوها رسید و در این پلتفرم بیش از ۱۶ میلیون بیننده داشته است.

این تریلر علاوه بر این در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های مختلف از جمله «جنون مشترک»، «لیدی گاگا»، «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» بحث‌برانگیز بوده است.

پربیننده‌تر شدن تریلر «جوکر ۲» نسبت به «باربی» برادران وارنر را خوشحال خواهد کرد چرا که فیلم «گرتا گرویگ» بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت اول «جوکر» در سال ۲۰۱۹ از ۱ میلیارد دلار عبور کرد اما آن فیلم با رده سنی بالاتر از ۱۳ سال اکران شد در حالی که قسمت دوم رده سنی بزرگسال دریافت کرده است.

تریلر «وارونه ۲» (Inside Out 2) پیکسار اخیراً رکورد ۱۵۷ میلیون بیننده و «قلمرو سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes) رکورد ۱۰۰ میلیون بیننده را ثبت کرده‌اند. «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) فوریه گذشته رکورد ۳۶۵ میلیون بیننده را ثبت کرد اما مارول و دیزنی به «تقلب» متهم شدند زیرا بینندگان تلویزیونی مسابقه سوپر بول محاسبه شده بودند.

یوتیوب در ابتدا هشداری برای این تریلر درج کرده و نوشته بود که تصاویر ممکن است حاوی «موضوع خودکشی و آسیب به خود» باشد اما سخنگوی یوتیوب می‌گوید این پیام «به اشتباه» درج شده و پس از بررسی حذف شده است.

«واکین فینیکس» در این فیلم نقش «آرتور فلک» یا «جوکر» و «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کویین» را بازی می‌کنند. «کاترین کینر»، «برندن گلیسون»، و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«جوکر: جنون مشترک» ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید