news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Joker: Folie á Deux رونمایی شد

برادران وارنر اولین تریلر «جوکر ۲» را منتشر کرد.

اولین تیزر فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie á Deux) با بازی «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» رونمایی شد. تریلر کامل این فیلم ساعت ۱۸:۳۰ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام منتشر خواهد شد.

دنباله موزیکال فیلم ۱ میلیارد دلاری «تاد فیلیپس» که رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرده قرار است در ماه اکتبر اکران شود.

«واکین فینیکس» در این فیلم نقش «آرتور فلک» یا «جوکر» و «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کویین» را بازی می‌کنند. «کاترین کینر»، «برندن گلیسون»، و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران «جوکر ۲» خواهند بود.

دنباله «جوکر» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده در حالی که قسمت اول با ۶۰ میلیون دلار و رده سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) ساخته شد و بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. آن فیلم نامزد ۱۱ جایزه اسکار شد و برنده بهترین بازیگر مرد نقش اول برای فینیکس شد. سه هفته پیش گزارش شد که دست کم ۱۵ ترانه محبوب در این فیلم بازخوانی شده است. فینیکس برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار و پنج برابر بیشتر از قسمت اول دریافت کرده است.

«گلددربی» پس از اکران آزمایشی فیلم گزارش داد: «بخش‌هایی از فیلم به دلیلی پرهرج‌ومرج است. بخش‌هایی دیگر نیز به دلیلی سورئال (و دست کم قسمت‌هایی از آن سیاه‌وسفید فیلمبرداری شده)، بخش‌هایی از آن خونین است (بخش‌های پرهرج‌ومرج). نمی‌توان دقیقاً اسپویل کرد که چگونه. همان‌گونه که از چندگانه «جوکر» انتظار می‌رود به‌شدت سیاسی است.»

«لارنس شر» این فیلم را با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری کرده پیش‌تر گفته بود: «یک فیلم بسیار مخاطره‌آمیز است و مردم را غافلگیر خواهد کرد. مشتاقم که همه آن را ببینند.»

«جوکر: جنون مشترک» در حال حاضر قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید