news-background
news-background

«دروغ» دیزنی درباره رکوردشکنی تریلر Deadpool 3

دیزنی چهارشنبه این هفته اعلام کرد که رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ برای «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) ثبت شده است. این تریلر به گفته استودیو طی ۲۴ ساعت اول ۳۶۵ میلیون بیننده داشته و رکورد ۳۵۵.۵ میلیون بیننده «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را شکسته.

دیزنی ۱۲۳ میلیون بیننده سوپر بول را بخشی از بینندگان تریلر به شمار آورده در حالی که بدون احتساب بینندگان تلویزیونی این رویداد ورزشی رکورد ۲۳۲ میلیون بیننده برای این دنبال ثبت می‌شود. «ورلد آو ریل» می‌نویسد رسانه‌های آمریکایی به ندرت به این آمار خلاف واقع پرداخته‌اند و همه گزارش‌ها از رکوردشکنی «ددپول ۳» حکایت می‌کنند.

«ایمان ولانی» بازیگر فیلم «مارول‌ها» (The Marvels) و سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) پیش‌تر در مصاحبه با کاربران «ردیت» گفته بود که استودیوی مارول تعمداً دروغ‌پراکنی می‌کند. او در پاسخ به این پرسش که آیا شبکه اجتماعی «ردیت» را می‌خواند یا نه پاسخ مثبت می‌دهد اما اضافه می‌کند: «با این حال آن ساب‌ردیت (r/MarvelStudiosSpoilers) را به مدت دو سال ترک کردم وقتی تصاویر پشت صحنه مورد «بارف» (BARF) در «آخر بازی» و «جنگ بی‌نهایت»‌ که کاشف به عمل آمد حراست مارول با هدف گمراهی کامل ایجاد کرده را دیدم. آن‌ها به معنای واقعی کلمه [درز آن تصاویر را] برنامه‌ریزی کردند! اما حالا برای تیم امنیتی مارول احترام زیادی قائلم.»

«تونی استارک» در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) تکنولوژی «بارف» را معرفی کرد که توسط «کوئنتین بک» یا «میستریو» با بازی «جیک جیلنهال» خلق شده بود. تصاویر پشت صحنه «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) نشان می‌داد که «تونی استارک» با بازی «رابرت داونی جونیور» و «مرد-مورچه‌ای» با بازی «پل راد» مچ‌بند این تکنولوژی را در جریان «نبرد نیویورک» بسته‌اند. در آن زمان بسیاری تصور کردند که «بارف» برای سفر در زمان استفاده خواهد شد اما در واقع «قلمرو کوانتوم» بود که سفر را ممکن کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید