news-background
news-background

شوخی داکوتا جانسون با آرمی همر و آدمخواری در شب افتتاحیه ساندنس

جانسون جشنواره ساندنس ۲۰۲۳ را با شوخی غریبی آغاز کرد.

«داکوتا جانسون» پنجشنبه شب گذشته در مراسم «طعم ساندنس» حضور پیدا کرد تا جایزه‌ای به «لوکا گوادانینو» تقدیم کند. او روی صحنه از کارگردان «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) ستایش کرد و به شوخی گفت که نقش هلو در این فیلم با بازی «آرمی همر» به او پیشنهاد شده است. در یکی از صحنه‌های فیلم شخصیت الیو با بازی «تیموتی شالامی» عملی جنسی با میوه هلو انجام می‌دهد.

جانسون می‌گوید: «لوکا از من خواست نقش هلو را بازی کنم، اما با برنامه‌هایم تداخل داشت. خدا را شکر. چون در آن صورت ممکن بود زن دیگری باشم که آرمی همر سعی در خوردنش می‌کرد.»

چند سال پس از اکران «من را به نام خودت صدا بزن»، همر به آزار جنسی متهم شد و درز پیام‌های خصوصی او نشان داد که تمایل جنسی به آدم‌خواری دارد. همر همه این اتهامات را رد کرده و می‌گوید تمامی روابط او با رضایت طرف مقابل بوده است.

گوادانینو به تازگی فیلم «استخوان و همه‌چیز» (Bones and All) با بازی شالامی را کارگردانی کرده که داستانی در مورد یک زوج آدمخوار روایت می‌کند. جانسون می‌گوید: «چه کسی فکر می‌کرد آدم‌خواری این همه محبوبیت دارد؟»

جانسون در فیلم‌های «شیرجه» (A Bigger Splash) و بازسازی «سوسپیریا» (Suspiria) با گوادانینو و در «زخم‌ها» (Wounds) با همر همکاری کرده است.

پس از مطرح شدن اتهام آزار جنسی و رفتار ناشایست از سوی چند زن، همر از چند پروژه هالیوودی از جمله «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) «جنیفر لوپز»، «جاسوس میلیارد دلاری» (Billion Dollar Spy)، تئاتر «دقایق» (The Minutes) و سریال «پیشنهاد» (The Offer) پارامونت پلاس کنار گذاشته شد. مجله «پیپل» نیز گزارش داده است که پدر همر با او قطع رابطه کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید