news-background
news-background

سریال The Offer: «مایلز تلر» جانشین «آرمی همر» در نقش تهیه‌کننده فیلم «پدرخوانده»

«مایلز تلر» در سریال «پیشنهاد» (The Offer) پارامونت+ جانشین «آرمی همر» در نقش «ال رودی» تهیه‌کننده «پدرخوانده» (The Godfather) شد. همر اخیراً به دنبال مطرح شدن آزار جنسی از این مینی‌سریال کناره‌گیری کرد.

این سریال ۱۰ اپیزودی تجارب فاش نشده رودی تهیه کننده برنده اسکار در حین کار بر روی این فیلم به‌یادماندنی در سال ۹۷۲ را به تصویر خواهد کشید. در آن فیلم به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» بازیگرانی چون «مارلون براندو»، «ال پاچینو»، «جیمز کان»، «رابرت دووال»، «داین کیتون» و «تالیا شایر» نقش‌آفرینی کردند.

«نیکی تاسکانو» تهیه‌کننده و سرپرست نویسندگان «پیشنهاد» است و با «مایکل تالکین» نویسنده برنده امی همکاری می‌کند. تلر و رودی به همراه «لسلی گریف» از سریال «هتفیلدها و مک‌کوی‌ها» (Hatfields & McCoys) از جمله تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. «دکستر فلچر» کارگردان «راکتمن» (Rocketman) اولین و آخرین اپیزود سریال را کارگردانی خواهد کرد.

سریال «پیشنهاد» یکی از چندین پروژه پرخرجی است که کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس برای شبکه پارامونت پلاس (CBS All Access سابق) در دست ساخت دارد. درام جاسوسی «شیرزن» (Lioness) به نویسندگی «تیلور شرایدن» برنده اسکار دیگر پروژه‌ی در حال توسعه در این شبکه است.

تلر نوامبر آینده در فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) و سپس در «اسپایدرهد» (Spiderhead) با بازی «کریس همسورث» دیده خواهد شد. او اخیراً در سریال «برای جوانمرگ شدن بیش از حد پیر بودن» (Too Old To Die Young)‌ «نیکلاس رفن» بازی کرده است.

همر پیش‌تر از بازی در فیلم رمانتیک و کمدی «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) مقابل «جنیفر لوپز» نیز کناره‌گیری کرد. او در واکنش به درز پیام‌های خصوصی اینستاگرامش در شبکه‌های اجتماعی از این پروژه‌ها جدا شده است. در این پیام‌های تأیید نشده تمایلات و فانتزی‌های جنسی همر از جمله کانیبالیسم شرح داده می‌شود. همر پیش‌تر با انتشار بیانیه‌ای این پیام‌ها را «مزخرف» و «حملات آنلاین تبهکارانه و جعلی» علیه او خوانده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید