news-background
news-background

«آرمی همر» در پی متهم شدن به تجاوز از فیلم Billion Dollar Spy کنار گذاشته شد

این سومین پروژه‌ی بزرگی است که همر به دنبال مطرح شدن اتهامات آزار جنسی از دست می‌دهد.

 

«آرمی همر» به دنبال متهم شدن به آزار جنسی از پروژه‌ی بزرگ دیگری کنار گذاشته شد. او قرار بود در فیلم «جاسوس میلیارد دلاری»‌ (Billion Dollar Spy) نقش‌آفرینی کند، اما همچون پروژه‌های «پیشنهاد» (The Offer) که حواشی پشت صحنه‌ی فیلم «پدرخوانده» (The Godfather) را به تصویر می‌کشد، و «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) «جنیفر لوپز»، این فیلم را نیز از دست داد.

«جاسوس میلیارد دلاری» درامی در سال‌های جنگ سرد با بازی «مدس میکلسن» است. همر در این فیلم قرار بود نقش یک مأمور سیا را بازی کند که در مسکو با یک مهندس روس با باز میکلسن برخورد می‌کند.

ستاره‌ی «مرا به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) چند هفته قبل از سوی زنی به نام «افی» به تجاوز جنسی متهم شد. این زن می‌گوید: «در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۷، آرمی همر به‌شکل خشونت‌آمیزی برای بیش از چهار ساعت در لس‌آنجلس به من تجاوز جنسی کرد. در این حین او مکرراً سر مرا به دیوار کوبید و صورتم را کبود کرد. او اقدامات خشونت‌آمیز دیگری بدون رضایت علیه من انجام داد.»

نمایندگان همر در واکنش به ادعای «افی» پیام‌های این زن که «خانم آنجلووا» خوانده شده را به اشتراک گذاشته‌اند و می‌گویند او با ارسال پیام‌هایی زننده از بازیگر درخواست کرده که دوباره وارد رابطه شوند.

در ماه‌های اخیر پیام‌های خصوصی همر در شبکه‌های اجتماعی درز کرد و تمایلات جنسی او فاش شد. آژانس WME اعلام کرده است که به همکاری خود با همر پایان می‌دهد.

همر در زمان درز پیام‌ها با انتشار بیانیه‌ای گفت: «من به این ادعاهای مزخرف واکنشی نشان نمی‌دهم اما در پی حملات جعلی و تبهکارانه در فضای آنلاین علیه من، نمی‌توانم با وجدان آسوده فرزندانم را به مدت چهار ماه رها کنم و برای فیلمبرداری به جمهوری دومنیکن بروم. استودیوی لاینزگیت در مورد این تصمیم از من حمایت می‌کند و من سپاسگزارشان هستم.»

«مرگ روی نیل» (Death on the Nile) فیلم بعدی همر است که باید اوایل سال ۲۰۲۲ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید