news-background
news-background

اکران فیلم The Hunt به دنبال اعتراضات «دونالد ترامپ» لغو شد

استودیوی یونیورسال فیلم «شکار» (The Hunt) را ۲۷ سپتامبر آینده روی پرده نمی‌برد. «دانا لنگلی» مدیر یونیورسال به همراه سازندگان «شکار» این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند. اکران «شکار» در حالی لغو می‌شود که استودیو هفته‌ی گذشته اعلام کرده بود کمپین تبلیغاتی فیلم را در پی تیراندازی‌های مرگبار ال پاسو، دیتون و گیلروی متوقف می‌کند.

استودیو ساعاتی پیش بیانیه‌ای در این باره منتشر کرده است: «هرچند یونیورسال پیکچرز در حال حاضر کمپین بازاریابی فیلم «شکار» را پس از تأمل بسیار متوقف کرده، اما استودیو تصمیم گرفته است که عرضه‌ی فیلم را لغو کند. ما از سازندگان خود حمایت می‌کنیم و به همکاری با هنرمندان جسور و خلاقی چون افرادی که در تولید این فیلم سهیم بودند ادامه می‌دهیم، اما به این نتیجه رسیده‌ایم که اکنون زمان مناسبی برای انتشار فیلم «شکار» نیست.»

سرنوشت اکران «شکار» در آینده هنوز مشخص نیست اما ممکن است در تاریخ دیگری روی پرده برود و یا مستقیماً در شبکه‌ی اینترنتی جدید یونیورسال و کامکست عرضه شود.

فیلم «شکار» داستان ۱۲ فرد محافظه‌کار را روایت می‌کند که در یک دشت به هوش می‌آیند و درمی‌یابند که الیت‌های لیبرال قصد دارند آنان را به دام اندازند. «بتی گیلپین» و «هیلاری سونک» بازیگر برنده‌ی اسکار در نقش دو زن از دو جناح سیاسی محافظه‌کار و لیبرال مقابل هم به بازی کرده‌اند. «دیمن لیندلاف» نویسندگی و «کرگ زوبل» کارگردانی فیلم را برعهده داشته‌اند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا جمعه شب با ارسال توئیت‌هایی هالیوود را نژادپرست خواند و اشاراتی غیرمستقیم به فیلم «شکار»‌ کرد. ورایتی نیز روز گذشته گزارش داد که «هیلاری سونک» در مصاحبه با «مایک گودریج» سردبیر سابق «اسکرین دیلی» در جشنواره‌ی فیلم لوکارنو از اظهارنظر در مورد فیلم خودداری کرده و می‌گوید: «هیچکس فیلم را ندیده است. وقتی ندانی فیلم در مورد چیست نمی‌توانی در موردش نظر بدهی.»

با این حال سونک در مورد ترامپ حرف‌هایی برای گفتن دارد: «تمایل من به بازگویی داستان‌هایی خاص مانند گذشته است و اهمیتی ندارد که چه کسی رئیس جمهور ماست. انتخاب‌های من به عنوان بازیگر خیلی خوب شخصیت مرا توضیح می‌دهد و این شخصیت صرف نظر از وقایعی که در حال روی دادن است تغییری نمی‌کند.»

روز چهارشنبه‌ی گذشته یونیورسال تصمیم گرفت تبلیغات «شکار» در فضای دیجیتال، سالن‌های سینما، و سطح شهرها را متوقف کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید