news-background
news-background

یونیورسال به دنبال حملات تروریستی آمریکا بازاریابی فیلم The Hunt را متوقف می‌کند

استودیوی یونیورسال پس از وقوع تیراندازی‌های هفته‌ی گذشته در ال پاسو ایالت تگزاس، دیتون ایالت اوهایو و گیلروی کالیفرنیا که به مرگ ۳۴ تن انجامید، بازاریابی فیلم «شکار» (The Hunt) محصول استودیوی فیلمسازی «بلوم‌هاوس» را موقتاً متوقف می‌کند.

یکی از نمایندگان استودیو می‌گوید: «به دنبال تیراندازی‌های تراژیک اخیر در کشور و حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، استودیوی یونیورسال و سازندگان «شکار» موقتاً کمپین بازاریابی فیلم را متوقف کرده‌اند و در حال بازبینی صحنه‌های آن هستند.»

این فیلم همچنان قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر آینده اکران شود. داستان «شکار» در مورد ۱۲ غریبه‌ی جمهوری‌خواه است که در یک دشت باز بیدار می‌شوند و درمی‌یابند که لیبرال‌ها در تعقیب آن‌ها هستند. «بتی گیلپین» و «هیلاری سوانک» بازیگر برنده‌ی اسکار نقش دو زن محافظه‌کار و لیبرال را بازی می‌کنند و یکدیگر را هدف قرار می‌دهند.

برای فیلم «شکار» هیچ تیزری در تلویزیون یا فضای دیجیتال پخش نمی‌شود و تبلیغات فیلم در سطح شهرها نیز جمع‌آوری خواهند شد. با این حال، شبکه‌ی AMC در حین پخش قسمت اول فصل جدید «واعظ» (Preacher) یکی از تیزرهای فیلم را روی ایر برد.

هالیوود در سال‌های گذشته نیز پس از وقوع حوادث ناگوار چنین اقداماتی انجام داده بود. استودیوی برادران وارنر پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ انتشار فیلم «تلفات جانبی» (Collateral Damage) با بازی «آرنولد شوارتزنگر» را به تعویق انداخت چرا که فیلم حاوی صحنه‌ی بمب‌گذاری بود. استودیوی MGM نیز در سال ۲۰۱۷ بازسازی «آرزوی مرگ» (Death Wish) را پس از تیراندازی‌هایش لاس وگاس چند ماه به تأخیر انداخت.

آگوست سال ۲۰۱۵ نیز شبکه‌ی تلویزیونی کابلی USA پخش قسمت پایانی فصل اول سریال «آقای ربات» (Mr. Robot) را یک هفته به تعویق انداخت زیرا بیش از حد به قتل‌هایی شباهت داشت که در آن ایام به وقوع پیوستند. درست در روز پخش قسمت پایانی، یک خبرنگار و فیلمبردار شبکه‌ی WDBJ ایالت ویرجینیا در حین تهیه‌ی گزارش زنده برای برنامه‌ی خبری صبح‌گاهی به ضرب گلوله‌ی همکار سابق خود کشته شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴

12 غریبه‌ی جمهوری‌خواه توسط لیبرال‌ها شکار میشن؟! WTF منتظرم ترامپ بازهم برنده بشه نه اینکه طرفدارش باشم فقط میخوام ببینم این سیرک هالیوود چه نمایش های دیگه ای برامون تدارک دیده. دوران باشکوهی خواهد بود برای هالییود.

نمایش اسپویل