news-background
news-background

«کوین فایگی»: هواداران برای درک فیلم‌های بعدی مارول باید سریال‌های دیزنی+ را ببینند؛ «هالک» راهنمای ابرقهرمان جدید می‌شود؟

استودیوی مارول شماری از فیلم‌ها و سریال‌های فاز بعدی «دنیای سینمایی مارول» را معرفی کرده، اما شخصیت «هالک» در هیچ‌یک از آن‌ها حضور ندارد.

مارول تابستان گذشته در نمایشگاه کامیک کان سن دیه‌گو برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ی خود برای فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» را معرفی کرد که هم شامل فیلم‌های اریجینالی مانند «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) و «جاودانان» (The Eternals) می‌شد و هم برای اولین بار سریال‌های تلویزیونی نظیر «وانداویژن» و «فالکن و سرباز زمستان». اگر چه بعضی از پروژه‌های فاز چهارم وقایعی روایت می‌کنند که پس از حوادث «انتقام‌‌جویان: آخر بازی» روی می‌دهد، اما در حال حاضر هیچ پروژه‌ای با حضور «مارک رافلو» در نقش «هالک/بروس بنر» رونمایی نشده.

رافلو به تازگی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» می‌گوید احتمالاً «هالک» در فاز بعدی دنیای سینمایی مارول حاضر است. او در پاسخ به این پرسش که تمایل دارد بروس را در چه جایگاهی ببیند می‌گوید: «دوست دارم که او را در کنار بعضی از بچه‌های جدید ببینم، می‌دانید؟ شاید مربی بعضی از جوان‌ترها شده باشد.»

پس از آغاز فاز چهارم فیلم‌های مارول با پیش‌درآمد «بیوه‌ی سیاه»، داستان چندگانه از طریق فیلم «جاودانان» که بازیگرانی مانند «انجلینا جولی»، ریچارد مدن» و «کمیل نانجیانی» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، و نیز فیلم «شانگ-چی» (Shang-Chi) به سرزمین‌های دیگری می‌رود. این فیلم‌های جدید شخصیت‌های جدیدی معرفی خواهند کرد و شاید بنر بتواند راهنمای آنان باشد. فاز بعدی «دنیای سینمایی مارول» شامل دنباله‌های «ثور» و «دکتر استرنج» نیز خواهد شد. بنر در «ثور: رگنراک» ظاهر شده و به همین علت برخی گمان بردند که او در «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) هم نقش دارد. رافلو امسال با «آب تیره» (Dark Waters) به کارگردانی «تاد هینز» که ۲۲ نوامبر روی پرده می‌رود به دنیای فیلم‌های درام بازمی‌گردد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اخیراً در مصاحبه‌ای تأکید کرده است که هواداران بهتر است برای درک رویدادهای آینده بهتر است سریال‌های «دنیای سینمایی مارول» در شبکه‌ی جدید «دیزنی+» را تماشا کنند. فایگی در مصاحبه با بلومبرگ می‌گوید: «اگر می‌خواهید همه‌چیز را در مورد فیلم‌های بعدی مارول درک کنید، بهتر است اشتراک دیزنی+ را خریداری کنید، چرا که حوادث سریال‌های جدید به فیلم‌های بعدی از جمله «دکتر استرنج و عوالم چندگانه‌ی جنون» مرتبط است. شخصیت «اسکارلت ویچ» شخصیتی کلیدی در آن فیلم است و فایگی فاش کرده که سریال «لوکی» هم به قصه پیوند می‌خورد.»

فایگی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید او ایده‌ی تولید سریال تلویزیونی را پیش از اکران «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در سال ۲۰۱۸ با «تام هیدلستون» (لوکی)، «الیزابت اولسن» (اسکارلت ویچ) و «پل بتنی» (ویژن) مطرح کرده اما ارائه‌ی پیشنهاد بازی در سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) به «جرمی رنر» به این راحتی نبوده چرا که پیش‌تر قرار گذاشته بودند که فیلمی جداگانه برای شخصیت «شاهین‌چشم» بسازند.

تاریخ پخش هیچ‌یک از سریال‌های دیزنی+ مشخص نشده است. شبکه‌ی دیزنی+ از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه) آغاز به کار می‌کند و فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» و «آواتار» به محض راه اندازی در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. فیلم بعدی مارول «بیوه‌ی سیاه» است که ۱ می سال آینده (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۴۰

"هواداران برای درک فیلم‌های بعدی مارول باید سریال‌های دیزنی+ را ببینند" شده اون جریان که میری پیش دکتر میگی شکمم درد میکنه میگه برو یه عکس از پات بگیر برام بیار!! می‌پرسی: دکتر مگه پا با شکم ارتباطی داره؟ میگه: نه نداره، اما بالاخره همکارامون هم باید نون بخورن! :)

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۵۳

سفره ای پهن شده تا بیست سال دیگه بدون ایده کش میدن پول پارو میکنن سینمای عقیم که میگن همینه

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۱۴

بعد از نابود کردن شخصیت هالک چطوری میخوان بکننش رهبر.دو قسمت آخر انتقام جویان نه فقط به لحاظ محتوای داستانی بلکه به خاطر بار علمی یک شکست بود.درواقع مصل داستان توپ طلا برای مسیو رونالدو شده بود که بحث اسپانسر و تبلیغات وچهره تبلیغاتی بیشتر از عناوین و کیفیت خود بازیکن ها در بدست آوردنش نقش داشت.

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۲۵

بقیه بحث ها به کنار، رونالدو دقیقا به خاطر اسم و برندش این توپ طلاهای اخیرش رو برد. ولی امکان نداره کسی بازی مسی رو ببینه (و مقایسه کنه با رونالدو) و فکر کنه رونالدو برتره!! البته اگه فهمی از فوتبال نداشته باشه و عاشق ظاهر و برند رونالدو باشه چرا!

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۳۷

سینما کافی نبود که به گند کشیدینش، حالا شروع کردید تلویزیون رو با ابر قهرمان های مقوایی‌تون پر کردن...

نمایش اسپویل