news-background
news-background

اولین پوستر و تریلر Dark Waters: «مارک رافلو» به دنبال افشای حقیقت

«تاد هینز» پس از «واندراستراک» با یک داستان جنایی واقعی به فیلم «فاکس‌کچر» ارتباط دارد بازگشته است.

فکوس فیوچرز اواخر ماه آگست در اقدامی غافلگیرکننده از درام جنایی «آب تیره» (Dark Waters) به کارگردانی «تاد هینز» رونمایی و اعلام کرد که این فیلم در حین برگزاری فصل اهدای جوایز اکران می‌شود. «مارک رافلو» و «آن هاتاوی» اواسط ژانویه امسال برای کارگردان جلوی دوربین رفتند. بسیاری تصور می‌کردند که فکوس این پروژه را برای سال میلادی آینده حفظ خواهد کرد اما استودیو در عوض حساب ویژه‌ای بر روی فیلم در فصل رقابت اسکار باز کرده است.

در «آب تیره» رافلو در نقش یک وکیل سرسخت بازی می‌کند. او پرده از اسراری شوم برمی‌دارد که به مرگ‌های مشکوک و رو به افزایش بزرگ‌ترین شرکت مواد شیمیایی دنیا مرتبط می‌شود. او برای افشای حقیقت، آینده، شغل، خانواده و زندگی خود را به خطر می‌اندازد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل هاتاوی، «تیم رابینز»، «بیل کمپ»، «ویکتور گاربر»، «ویلیام جکسون هارپر» و‌ «بیل پولمن» می‌شوند. هینز در نگارش فیلمنامه با «ماریو کوریا» و «متیو کارناهان» همکاری کرده و برای فیلمبرداری پروژه نیز همکار همیشگی خود «اد لچمن» را به همراه داشته است.

فیلم براساس مقاله‌ی «وکیلی که به کابوس «دوپون» تبدیل شد» نوشته‌ی «نیتان ریچ» در نیویورک تایمز اقتباس شده است. «رابرت بیلوت» به مدت هشت سال در پی متهم ساختن کمپانی مواد شیمیایی «دوپون» بود. این دادخواهی در نهایت به منازعه‌ای تبدیل شد که از آلودگی شیمیایی مواد پرده برداشت. در فیلم «فاکس‌کچر» (Foxcatcher) به کارگردانی «بنت میلر» نقش شخصیت «جان دو پون» را «استیو کارل» ایفا کرده بود.

«آب تیره» اولین فیلم بلند هینز پس از «واندراستراک» (Wonderstruck) و اولین درام جدی رافلو پس از حضور چندین ساله‌اش در «دنیای سینمایی مارول» و نقش «بروس بنر/هالک» است. آخرین درام رافلو به سال ۲۰۱۵ و فیلم «اسپات‌لایت» بازمی‌گردد.

فکوس فیوچرز «آب تیره» را در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۲ آذر ماه) اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید