دانلود فیلم Silence 2016 (سکوت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Silence 2016

سکوت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۰۱

    اضافه شدن انکود جدید

    SAMPA, PaHe, PSA

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۴۲

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, SbR, BeiTai, LAMA

فارسی

English

داستان دو کشیش که به ژاپن سفر می کنند تا برای تبلیغ مذهب کاتولیک در آنجا اقدام کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷

فیلم واقعا عجیبه شاید از لحاظ داستانی و فیلمنامه جاهایی توان خودش رو برای سرپا موندن فیلم از دست میده اما همون لحاظ درون آدم به چالش افتاده و همین موجب می‌شه فیلم رو تا آخر همراهش باشین. اثر این فیلم عجیبه. می‌تونه کاملا دیدگاه شما در مورد ایمان داشتن به یک چیزی رو به چالش بکشه و برگردونه سرجاش. اثر گذاری این فیلم بعدش حتی بیشتر از زمان تماشا کردنشه و این از هنر بی بدیل اسکورسیزیه. قطعا بهترین فیلمش نیست اما قطعا فیلمی که جایگاه مهمی تو کارنامه اش چرا که برای خودش هم حائز اهمیت بوده که مدت زمان زیاد و وسواس زیادی برای ساختش به خرج داده...

نمایش اسپویل
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۵۶

عکس العمل ژاپن نسبت به ورود مسیحیت فوق‌العاده بود و تو این فیلم عالی نمایش داده شد. از همون اول به فرهنگ بیگانه اجازه گسترش ندادن.

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۳۰

من این فیلم رو ندیدم اوکی ؟ اما اما اکثر کارهای اسکورسیزی به خصوص اونایی که بقیه ندیدن رو دیدم خوب هم دیدم ، مثل احضار مردگان که توی همین سایت فقط من براش کامنت گذاشتم . و اما درباره سپهری ، با احترام به تک تک دوستان کمتر کسی رو پیدا میکنید که علاوه بر سپهری کتاب دکتر شمیسا رو هم درباره سهراب خونده باشه یا کتاب هایی که دیگران درباره سهراب نوشتن رو به دقت خونده باشه . سهراب مذهبی نبوده !!!!!!!! اولا عرفان لزوما ربطی به دین نداره . ثانیا معنوی بودن هم ربطی به مذهبی بودن نداره . سهراب سپهری شخصی به غایت اخلاق گرا و انسان دوست و عمیقا انسان بود اما مذهبی ، خیر هرگز . اگر هم بر فرض سهراب خدایی داشته اون خدا با خدای ادیان ابراهیمی بسیار متفاوت بوده . اینکه عرفان اصلا چیه و آیا چنین چیزی داریم یا نه الان بحث من نیست. اسکورسیزی هم مذهبی نیست ، ولی جایی ادعا نکرده که آتئیسته یا بی دین. مارتی یه جاهایی اشاره هایی به مسیحیت کرده ولی فراموش نکنیم آخرین وسوسه مسیح رو هم ساخته که اتفاقا از طرف واتیکان تکفیر شد بخاطرش . نه سهراب نه مارتی هیچ کدومشون مذهبی نیستن . عقاید و ارزش هایی هست که بهشون قائلن ولی به هیچ وجه مبلغ و پیرو هیچ دین و مذهبی نیستن . با احترام

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۵۳

دوستانی که یه تیکه از شعر سپهری رو نوشتن اصلن کتابای سپهری رو هم نخوندن فقط ی آدم بی دینی یه پیامی تو واتساپ:))))))براشون فرستاده بوده.اونا هم کپی پیست کردن.اگه سپهری بی دین و مذهب بود که اسمی ازش تو صداوسیمای اسلامی نبود و مستندش پخش نمیشد،کتاباش چاپ نمیشد.... این فیلم هم اگه ضد دین بود که مجوز دوبله نمیگرفت. اسکورسیزی فیلم رو به تمام مسیحیان ژاپنی و کشیش های کشته شده و رنج دیده تقدیم میکنه قبل از تیتراژ پایانی.اسکورسیزی این فیلم رو ساخت تا ایمان بینندشو تا آخرین لحظه امتحان کنه و ببینه اگه که جای کشیش بود بازم ایمانشو حفظ میکنه یا نه و اینکه یه جور غافلگیر شدن رو به همراه داشت.

نمایش اسپویل
۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۴۸

دقیقا با حرف شما موافقم و ضمن اینکه اسکورسیزی یه کاتولیک بسیار معتقده

نمایش اسپویل
۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰

عزیز هدف اسکورسیزی از ساخت این فیلم این چیزی نیست که میگی.شکی توش نیست .اسکورسیزی رو هنوز نشناختی و فیلم گاو خشمگینش رو هم فک نکنم دیدی چون بعد از این که فیلم تموم میشه چنتا آیه از انجیل رو میگه و آخر کار هم میگه تقدیم با عشق مارتی.اصن مارتی قرار بوده کشیش بشه.

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۳۹۹ ۱۹:۴۳

بعد از اینکه نصف دیدگاه شما، گیر دادن به نظر بقیه درخصوص گفته های سهراب سپهری و حواشی اون بوده و تازه بعد از اینکه جوابت رو گرفتی، الان میگی ارتباطش با فیلم چیه ؟! من هم نمیدونم ارتباطش به فیلم چیه. ظاهرا هم ارتباطی نداره. قصد من هم فقط این بود که مستند و با ذکر منبع ، اشتباه شما رو اصلاح کرده باشم. وگرنه اینکه شما از کلام سهراب سپهری چه برداشتی میکنی، (حداقل برای من) هیچ جذابیتی نداره.

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۱۵

الان ارتباطش به فیلم چیه،همه جای دنیا داره ستم و ظلم صورت میگیره ،اگه که بدی نباشه خوبی ای هم نیس اگه مذهب میگه که دنیا جای امتحان هست پس حرفش با اتفاقاتی که میوفته ضدیتی نداره،معلم دینی نیستم داداش ولی اگه قراره که اون دنیایی نباشه چجوری مرگ اطرافیانتو تحمل میکنی؟چجوری زندگی میکنی بعد از اونا؟در ضمن جمله ای که سپهری نوشته اون چیزی که من متوجه میشم اینه که گفته مذهبی که داشتم وجود خدارو برام ثابت نکرده ن اینکه خدایی نیست.

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰

جهت اطلاع: در کتاب "... هنوز در سفرم" که شامل شعرها و یادداشتهای منتشر نشده سهراب سپهری و توسط خواهر ایشان "پریدخت سپهری" منتشر شده، در صفحه 15 (بیوگرافی سهراب به قلم خودش) عینا آمده : « مذهب شوخی سنگینی بود که محیط با من کرد ، و من سالها مذهبی ماندم بی آنکه خدایی داشته باشم » البته بهتره متن کامل بخونید تا از روی یک جمله، به قضاوتهای سطحی اینچنین نرسید

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۱

دوستانی که از سپهری نقل قول کردند لطفا قبل از گوهرپراکنی تشریف ببرند و کتابهای سهراب سپهری را بخوانند تا جعلیات به نام این شاعر عارف معاصر صادر نکنند .

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳

شما هم قبل از توهین به بقیه، از حرفی که میزنی مطمئن شو. یه سر به کتاب "هنوز در سفرم" بزن. اون جاهایی که شاعر مطابق عقیده شما حرف بزنه میشه "شاعر عارف" ولی خلاف عقیده شما باشه، میشه جعلیات ؟!

نمایش اسپویل
بیشتر