دانلود فیلم An American Crime 2007 (یک جنایت آمریکایی)

An American Crime 2007

یک جنایت آمریکایی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۴۷

    اضافه شدن انکود جدید

    DON, FGT, BeiTai

  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۶:۵۳

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

داستان واقعی زن خانه داری به نام "گرترود بانیشفسکی "، که در دهه شصت میلادی یک دختر نوجوان را در زیرزمین خانه ش در ایندیانا حبس کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۶:۲۸

یک فیلم بسیار بد درباره یک جنایت بسیار هولناک. متاسفانه فیلم اصلا ذره‌ای از دردی که این بچه باهاش مواجه شده رو نشون نمیده. حتما بعد از دیدن این آشغال به صفحه ویکی‌پدیای جنایت برید تا این ماجرای هولناک رو دقیق متوجه بشید.

نمایش اسپویل
۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۳۳

همونطور که دوستان اشاره کردند فیلم واقعاً دردناک و ناراحت کننده هست ولی اگر مثل من دوست دارید اتفاقات واقعی رو (هر چند ناخوشایند باشند) ببینید و حتی ازشون درس بگیرید، این فیلم واقعاً فیلم خوب و تأثيرگذاریه، حتماً ببینید.

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۴۱

این چه گوفتی بود دیگه اصلا پیشنهاد نمیکنم این فیلم رو اگر در شرایط روحی و روانی خوبی نیستید تماشا کنید هنوز کامل ندیم ولی حالم بده

نمایش اسپویل
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۴۳

این فیلم رو به هیچکس پیشنهاد نمیکنم! هیچکس! خواهش میکنم اگر از لحاظ روانی دچار غم و ناراحتی هستین یا احساسات لطیفی دارید هرچه زودتر این صفحه رو ببندید و به تماشای فیلم دیگری بنشینید!

نمایش اسپویل
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۰۳

یکی از ناراحت کننده ترین و غمگین انگیزترین فیلم های واقعی بود که دیدم شاید دیگه هیچوقت نمیتونم دوباره ببینمش جو سنگین و خفقان حاکم توی فیلم کاملا حس میشه در طی دیدنش مشکلات روحی و روانی و تناقض های فردی و کودک ازاری ها و احساسات و ... خیلی خوب توسط بازیگرا به مخاطب نشون داده شده و القا میشن پیشنهاد میکنم اگر فیلم رو دیدید بعدش پرونده جنایی این تراژدی رو هم مطالعه کنین...

نمایش اسپویل