
The Pursuit of Happyness 2006
در جستجوی خوشبختی
- Gabriele Muccino
- PG-13
- ۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
فارسی
English
اوایل دهه ی 1980. «کریس گاردنر» به سرش می زند تا کاری را در بورس نیویورک امتحان کند که در آن جا فقط یکی در بین بیست نفر می تواند روی داشتن شغلی تمام وقت با دستمزدی خوب حساب کند. حتی وقتی همسرش به خاطر این انتخاب او را ترک می کند و اوضاع بدتر و بدتر می شود کریس به اتفاق پسرش دو دستی به رؤیایش می چسبد...


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
ghazalpishevarz
ghazalpishevarz
۱۱ دی ۱۴۰۴ ۰۲:۰۷
عالی بود و تماشای این فیلم چسبید!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
u_82631459
u_82631459
۲۴ شهریور ۱۴۰۴ ۲۳:۱۸
واقعا یه شاهکاره از اون فیلماییه که همزمان هم غمگینت میکنه هم بهت انگیزه میده بازی ویل اسمیت فوقالعادهست جوری نقش یه پدر شکستخورده ولی امیدوارو بازی میکنه که آدم قلبش تیر میکشه رابطه واقعی بینش و پسرش هم باعث میشه فیلم خیلی تاثیرگذارتر باشه فضای فیلم پر از سختی و تلخی بود ولی در کنارش امید و تلاش هم داشت و همین ترکیب باعث میشه تا مدتها تو ذهن بمونه واقعا یکی از احساسیترین و الهامبخشترین فیلماییه که دیدم.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Haghverdi
Haghverdi
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
فیلم خیلی خوبیه و 100٪ توصیه میشه برای دیدن . بازی ویل اسمیت واقعا خوبه اینجا . 7 از 10
۳
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Shabahang
Shabahang
۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴
یه فیلم بسیار خوب انگیزشی تعبیر این جمله ی فردریش نیچه هست : آنچه مرا نکشد، نیرومندم میسازد. با این حال دو تا ایراد داره : 1- کریس گاردنر قطعا با همه صفت های خوبش مثل پرتلاش بودن، داشتن پشتکار، صبور بودن و.... قطعا مثل هر آدم دیگه ای نقاط منفی شخصیتی هم داشته و نویسنده فیلمنامه باید پیداش میکرده و در کنار ویژگی های مثبت کریس ویژگی های منفیشم بهش اضافه میکرده چون در اینطور مواقع تمام کاراکترهای مقابل شخصیت در نگاه تماشاگر محکوم میشن مثل شخصیت همسر کریس لیندا، فیلمنامه نویس باید از نگاه لیندا هم دوران زندگی زناشویی این دو نفر و مسائل و اختلافات رو بررسی میکرد 2- ایراد دوم هم کندی نیم ساعت اول فیلمه که البته در این مورد به دلیل اینکه فیلمساز میخواسته مخاطبو با کریس و موقعیت زندگیش آشنا کنه نمیشه نویسنده و کارگردان رو مقصر دونست. نمره ی من 8.2 از 10.
۱
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mo.me.gashtil
Mo.me.gashtil
۸ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۱۶
فیلم خوبیه ، درام انگیزشی خوبی داره ، بازی ویل اسمیت هم تحسین برانگیزه ... خیلی خوب اختلاف طبقاتی توی جامعه رو به تصویر میکشه ... در کل اگه با فیلم همراه بشید قطعا لذت میبرید ازش ...
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ