دانلود فیلم Mongol: The Rise of Genghis Khan 2007 (مغول) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mongol: The Rise of Genghis Khan 2007

مغول

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۰۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۲۱

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

فارسی

English

سرگذشت زندگی «تموچین» از سال 1172، زمانی که نه سال (اودسورن) داشت و همسر آینده ی خود را انتخاب کرد تا 1206 که با نام «چنگیز خان» (آسانو) قبایل مختلف مغول را متحد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۲۲

تقریباً مطابق با داستان های تاریخیه و فیلم خوبیه

نمایش اسپویل
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۴:۰۳

فیلم خوبی بود به خصوص که همه داستان بعد به قدرت رسیدن و فتوحاتش رو میدونن نه قبل از اون و چگونگی به قدرت رسیدن و متحد کردن قبایل مغول رو . جدا از اینکه شخصیت این فرد و کارهاش به خصوص برای ما ایرانی ها چقدر منفور هست باید از تاریخ به عنوان مجموعه درس هایی که ازمون پس دادن بهره برد . این فرد برای ما چیزی جز یک جانی پیش نیست ولی برای ملت خودش قهرمان هست هرچقدر هم که بد باشه . این فیلم ثابت میکنه و نشون میده ملت های قبیله ای و بیابانگرد که به دلیل زندگی در شرایط سخت خشن و تاب اوری منحصر به فردی رو دارن چطوری در صورت متحد شدن میتونن جهان رو به لرزه در بیارن همانطور که اعراب با امدن اسلام به عنوان یک اصل تبدیل به یک نیروی سیل اسا شدن چنگیز خان هم با ایجاد قائده و نشون دادن میزانی از انسانیت در اون محیط بربریت خودش رو به عنوان حاکمی عادل و مقبول به جامعش عرضه میکنه درست همانند اعراب تازه به اسلام گرویده هرچند عدالت فقط درمورد خودشون و در سطح خودشون اجرا بشه و فقط برای خودشون ولی اون قائده انها رو متحد میکنه .

نمایش اسپویل
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۲۴

وقتی قصد داری یه شخصیت حماسی خلق کنی ولی از رو دست بغل دستی کپی میکنی میشه این

نمایش اسپویل
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۴۶

این کثافتم فیلم ساختن داره؟

نمایش اسپویل
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۳۹

film qashangi bod faghat chand ta error tarikhi dasht 1 inke zabon moghol ha to on dore turki mogholi bod nad mogholi 2 inke hich esharei be motahed shodan qabayel turk va moghol nemikone yejor neshon mide ke engar moghol ha be tanhai be darajat bala residan.

نمایش اسپویل
بیشتر