دانلود فیلم Girl with a Pearl Earring 2003 (دختری با گوشواره مروارید) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Girl with a Pearl Earring 2003

دختری با گوشواره مروارید

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۱۴

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG, x0r

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۴

    اضافه شدن انکود جدید

    CRiSC

فارسی

English

خدمتکاری جوان که در خانه‌ی یک نقاش بنام «یوهانس ورمر» کار می کند، رفته رفته به دستیار او و همینطور مدل یکی از نقاشی هایش تبدیل می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵

فیلم خوبیه ، داستانش ساده و بدردبخوره و درام خوبی داره... بازی اسکارلت جوهانسون هم خوبه خوبه که ببینید ‌‌‌‌‌...

نمایش اسپویل
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۰۵

Touching indeed

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۰۱:۱۴

دوست داشتم هنرمندانه بود

نمایش اسپویل
۱۳ دی ۱۴۰۰ ۰۷:۵۴

رمان *دختری با گوشواره‌ی مروارید* در سال 1999 منتشر شد و نویسنده‌اش تریسی شوالیه را به شهرت رساند. خانم شوالیه سال 2000 برای این رمان برنده‌ی جایزه‌ی Barnes and Noble Discover شد. تریسی شوالیه این رمان را از زبان گرت دختری نوشته است که به خدمتکاری در خانه‌ی نقاش هلندی، یوهانس ورمر می‌رود. این دختر یکی از کسانی است که این احتمال وجود دارد پرتره‌ی دختری با گوشواره مروارید متعلق به او باشد. خانم شوالیه از این موضوع به عنوان سوژه‌ی اصلی کتابش استفاده کرده است و داستانش را بر بستر واقعیت زندگی یوهانس ورمر پرورانده است.. برای درک بهتر فیلم، ابتدا رمان را بخوانید.

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۵۴

هیاهوی بسیار برای هیچ؛ کاندیدای اسکار بهترین طراحی لباس کاندیدای اسکار بهترین طراحی هنری کاندیدای اسکار بهترین فیلمبرداری کاندیدای گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم درام کاندیدای گلدن گلوب بهترین موسیقی متن کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن کاندیدای بفتای بهترین فیلمنامه اقتباسی کاندیدای بفتای بهترین موسیقی کاندیدای بفتای بهترین گریم و آرایش مو کاندیدای بفتای بهترین طراحی لباس کاندیدای بفتای بهترین فیلمبرداری کاندیدای بفتای بهترین طراحی تولید کاندیدای بفتای بهترین فیلم بریتانیا این فیلم با الهام از نقاشی معروف دختری با گوشواره مروارید اثر یوهانس ورمر ساخته شد.فیلمنامه هم از رمان دختری با گوشواره مروارید اثر تریسی شوالیه اقتباس شده‌است. ۶/۵ از ۱۰ ...

نمایش اسپویل
بیشتر