دانلود فیلم Sleepers 1996 (خفتگان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Sleepers 1996

خفتگان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۳۴

    اضافه شدن انکود جدید

    DON, x0r

  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۱

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG

فارسی

English

«لورنزو» (پاتریک)، «مایکل» (پیت)، «جان» (الدارد) و «تامی»، چهار دوست نوجوان ساکن محله ی «هلز کیچن» نیویورک که به طور اتفاقی باعث آسیب دیدن یک پیرمرد شده اند، به دارالتأدیب فرستاده می شوند. نگهبانان دارالتأدیب، از جمله «شان نوکز» (بیکن) آنان را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می دهند. ۱۳ سال بعد آن ها فرصتی پیدا می کنند تا از این نگهبانان انتقام بگیرند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴

مشخص نشد اخر که فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده یا نه ولی در کنار هم قرار گرفتن بزرگان تو این فیلم حس عالی داره خصوصا بازی داستین هافمن که عالی بود .

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۲۶

عن دونی‌‌ای که حتی یک سکانس خوب هم نداره. اگر تفنگ رو روی صورتم بزارن و مجبورم کنن یک نکته مثبت درباره این عن دونی بگم میگم بازی داستین هافمن.

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۲۰

این فیلم هم به دلیل طول وتفصیل بیهوده اش وهم بی هدفی آشکارکارگردان درپی گرفتن حماسه ی توخالی جوانان هم دوره ازبدترین فیلمهای باری لوینسون است.شاخ وبرگ های اضافی داستان یا درواقع دو داستان به هم چسبانیده شده فیلم وتعددشخصیتها مانع ازتمرکز روی هرمضمونی می شوند.رفاقت بیش ازآنکه فضیلت قایم به ذاتی جلوه کندمثل بار هدف بیهوده ای است که به دوش آدم ها افتاده باشدو اکتفای لوینسون به ستایش کورکورانه ازآن باعث می شود اغلب ازجنبه های مختلف محیط وروابط اجتماعی غافل بماند وبه همین دلیل به رغم زمان ومکان مشخص حوادث فضای فیلم انتزاعی وناملموس به نظربرسد.داستین هافمن و کوین بیکن و ویتوریوگاسمن درنقش هی فرعی درحد تیپ های کلیشه ای ومفرح باقی می مانند وجیسن پاتریک و برادپیت هم لابه لای روایت روی تصویر و جزییات پراکنده ی طرح پیچیده ی صحنه سازی در دادگاه آن قدر روی پرده نیستند که قابلیت های شان به چشم بیاید.

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۵:۵۸

داستانی تلخ از انتقامی عادلانه.یکی از نکات فیلم بازی عالی دنیرو و هافمن در نقش کشیش و یک وکیل الکلی هستش که با وجود تایم کم نقش مکملشون رو عالی اجرا میکنن. 7.5/10

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۴۸

خیلی فیلم عالی و تاثیر گذاری بود راج اینکه اتفاقاتی که تو زندگی میوفتن چقدر میتونه روی تمام عمر ادم تاثیر بذاره

نمایش اسپویل
بیشتر