Navid.baran

عضویت:

اردیبهشت ۱۳۹۹ (۳ سال و ۱۱ ماه)

لیست مورد علاقه

The Wizard of Oz 1939

8.1

imdb-icon

8.9

cinama-icon
Pather Panchali 1955

8.2

imdb-icon

8.5

cinama-icon
Un Chien Andalou 1929

7.6

imdb-icon

8.2

cinama-icon
The Wild Bunch 1969

7.9

imdb-icon

7.9

cinama-icon

لیست تماشا

The Wizard of Oz 1939

8.1

imdb-icon

8.9

cinama-icon
Pather Panchali 1955

8.2

imdb-icon

8.5

cinama-icon
Un Chien Andalou 1929

7.6

imdb-icon

8.2

cinama-icon
The Wild Bunch 1969

7.9

imdb-icon

7.9

cinama-icon

شخصیت‌های مورد علاقه

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۱ آبان ۲۴ ۰۳:۱۳

تنها فیلمی که بعد از اولین خون دوباره باش زندگی کردم.بعد از پنج هزارحلقه فیلم که دیدم دوباره کریستن بل منو دیوانه کرد.مثل سیلوستر استالونه دراولین خون.

۱۴۰۰ فروردین ۲۵ ۰۴:۱۵

درود به سلیقه سینمایی شما

۱۴۰۰ فروردین ۲۰ ۲۳:۰۷

یکی از ترسناک ترین فیلمهای تاریخ سینما...به خاطر اینکه برخلاف خیلی از فیلمهای ترسناک چیزی رونشون میده که دراین جهان برای خیلی ها اثبات شده و هنوز هم این اتفاقات در دنیای واقعی رخ میده و در تمام کتابهای ادیان مختلف این گونه مواردبه روشنی پیش بینی شده و همین عامل باعث میشه احساس کنیم که واقعا یک چنین چیزهایی هست و نمیشه منکر اتفاقاتی که دراین فیلم می بینیم باشیم.وبه همین دلیل به نظر بنده یکی از ترسناک ترین فیلمهای تاریخ سینماست...داستانی برگرفته شده از اتفاقی واقعی...مقبره امیلی رز واقعا هست وتوریستهای زیادی برای دیدن به این مقبره رفته اند.

۱۴۰۰ فروردین ۰۳ ۰۱:۲۰

این فیلم هم به دلیل طول وتفصیل بیهوده اش وهم بی هدفی آشکارکارگردان درپی گرفتن حماسه ی توخالی جوانان هم دوره ازبدترین فیلمهای باری لوینسون است.شاخ وبرگ های اضافی داستان یا درواقع دو داستان به هم چسبانیده شده فیلم وتعددشخصیتها مانع ازتمرکز روی هرمضمونی می شوند.رفاقت بیش ازآنکه فضیلت قایم به ذاتی جلوه کندمثل بار هدف بیهوده ای است که به دوش آدم ها افتاده باشدو اکتفای لوینسون به ستایش کورکورانه ازآن باعث می شود اغلب ازجنبه های مختلف محیط وروابط اجتماعی غافل بماند وبه همین دلیل به رغم زمان ومکان مشخص حوادث فضای فیلم انتزاعی وناملموس به نظربرسد.داستین هافمن و کوین بیکن و ویتوریوگاسمن درنقش هی فرعی درحد تیپ های کلیشه ای ومفرح باقی می مانند وجیسن پاتریک و برادپیت هم لابه لای روایت روی تصویر و جزییات پراکنده ی طرح پیچیده ی صحنه سازی در دادگاه آن قدر روی پرده نیستند که قابلیت های شان به چشم بیاید.