دانلود فیلم La Haine 1995 (نفرت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

La Haine 1995

نفرت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۲۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K CHD

  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۲۶

    اضافه شدن انکود جدید

    KASHMiR, EbP, Bandi

فارسی

English

در یکی از محله های فقیر نشین حومه ی پاریس، یک مجتمع مسکونی به محاصره ی پلیس درمی آید. سه جوان ساکن در مجتمع، «سعید» (تاقمائویی)، عرب مهاجر؛ «ون» (کاسل)، یهودی کله شق؛ و «اوبر» (کونده)، افریقایی بوکسور، که به خاطر بی کاری به شغل های پست و سرقت و خرید و فروش مواد مخدر روی آورده اند، با پلیس درگیر می شوند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۱۰

این داستان جامعه ماست، تا اینجاش که به خیر گذشت، تا اینجاش که به خیر گذشت . . . اما تهش چی؟ مهم چجوری سقوط کردن نیس، مهم چجوری فرود اومدنه. یه فیلم فوق العاده و تامل برانگیز.

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۲۸

تو دیدن این فیلم شک نکنید top 10 of all time

نمایش اسپویل
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۱۴

اصلاً برای سرگرم شدن مناسب نیست مگر آنکه قصد دیدن یک فیلم مستند گونه اجتماعی را داشته باشید.

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۳

موافق کارگردان نیستم که پلیس را علت بزهکاری و خشونت جوانهای شهرکهای آپارتمانی حومه پاریس و یا لیون و مارسی و ... می داند. واقعا سطح فرهنگشون پایینه.

نمایش اسپویل
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۰۱

فیلم نه یک فیلم معمولی بلکه نگاهی عمیق به خشونت، نفرت و اعمال جنایتکارانه که در بخش کوچکی از جامعه فرانسه اتفاق می افتد، دارد. جامعه ای که کمتر از آن سخنی در میان است و شاید به دلیل طبقه اجتماعی این مردم از آن ها به عنوان افراد بی مصرف، کسانی که لیاقت زندگی ندارند یا هرگز قادر به تغییر خود نیستند در این فیلم پرداخته شده است. موضوعی جالب با رویکردی نقادانه و دیدگاه متفاوتی که کاسوویتز سعی در نشان دادن آن دارد.

نمایش اسپویل
بیشتر